Přejít na obsah

Demontaz hlavy valcov - ako na to?


slant

Doporučené příspěvky

ahojte,

pretoze mam v poslednych dnoch nafuknutu expanzku, a ruzove krystaliky na spojoch niektorych hadic a pipa mi hladina chladiacej kvapaliny, spekulujem vymenit tesnenie pod hlavou pretoze je urcite zase K.O. do servisu sa mi s tym ale moc nechce, jedna vec je cena ktora je urcite cez 200 - 250eur ( to pred vianocani fakt nepotesi ), druha vec je ze ako poznam servisy, budem tyzden bez auta pretoze " s tym sme nepocitali, s hentym sme nepocitali..." a tyzden uleti ako voda. a ja bez auta ako bez nohy :crutch: .

pozeral som na motor, bolo by treba zhodit veko rozvodov, zrejme aj olejovu vanu pretoze k nej je nasrobovane veko rozvodov. lenze dielenska prirucka pise, ze motor treba odstrojit, demotovat predne celo (chladic a spol.), povytiahnut motor smerom dopredu, a vytiahnut ho heverom z auta von. potom na vybratom motore nasleduje demotaz veka rozvodov, olejovej vane, hlavy valcov.

predsa len, neskusali ste/nevideli ste to robit na motore bez vybratia motora z auta? na 105/120 to myslim slo, ale co tu? technicky pako nie som, v sobotu tymto sposobom by som to mal hotove, 200eciek vo vacku a auto nachystane na nedelu do kostola :kol-31::worthy

:kol-28:

fakt divna konstrukcia toto HTP.

alebo radsej vyvrtam dierku do veka expanzky aby tlak unikal von?

poradte prosim ako na demotaz hlavy.

dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

tak som tu zas aby som sa podelil s novymi poznatkami.

pripravky sme vyrobili, motor rozobrali a zistili pricinu tlakovania chladiacej sustavy. mam strhnty zavit na bloku motora, v diere pre jeden z tych 8 srobov co drzia hlavu. takze preto poddalo tesnenie, lebo hlava nebolo dobre primacknuta k bloku., preto to podfukovalo.

motor je teraz uz poskladany a slape ok, urobil som na nom 200 km, voda sa nestraca, expanzka nie je natlakovana, olej je cisty. usilovne pracujem na tom aby som co najskor vedel opravit zavit, aby hlavu zase drzalo vsetkych 8 srobov. hubo44, dik za napad.

btw, bol som zvedavy v akom stave najdem vyfukove ventily 30tisic km po oprave. 1 z nich ma hnedociernu farbu, ako ostatna cast spalovacieho priestoru. predpokladam ze ten je stale ok. dva z nich su vypalene do seda . jeden z tych dvoch sedych ma na jednej strane uz zlahka nadych do biela, predpokladam ze je uz na ceste do ventilovych htpckovych lovist. motor pritom stale bezi bezi bez nejakeho extra volnobezneho chvenia, preto som to este neriesil a poskladal tak ako to je. mam este jednu nahradnu hlavu, pre istotu ju uz zacnem reparovat, nech je hotova ked uz nadobro s touto hlavou zacnem stracat tlak. :kol-31:

Editováno: , autor: slant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...