Publikováno Prosinec 2, 201113 r Zdravím, Nevíte kolik by stálo nechat vyčistit EGR ventil, popř. nějaký návod na vyčištění? Na emisích mi doporučili ho nechat vyčistit. Díky Octavia II 2004 1.9 TDi 4x4
Prosinec 2, 201113 r http://forum.skodahome.cz/topic/109303-egr-ventil-po-180-000-km-nebo-po-10-letech/ http://forum.skodahome.cz/topic/79972-zaslepeni-egr-na-fi-19tdi-koncern/page__p__1311773__hl__egr__fromsearch__1#entry1311773
Prosinec 7, 201113 r nazdis mne to tiez blbne ale najradsej by som si to vycistil sam...myslim ze to nebude nic tazke je tu dost toho popisaneho
Prosinec 10, 201113 r cauko, nemohol by sem prosim niekto zavesit postup (kludne aj s fotkami) ako demontovat a vycistit egr na octavii 2,0 tdi PD 103Kw, motor BKD? diky
Prosinec 18, 201113 r Nikdo nedokáže po zaslepení EGR, odstranit chybnou hlášku?Plzeň Jih,Jižní Čechy,
Prosinec 19, 201113 r zkus napsat Doli(mu) je z ČB a umí diagnostiku Nejde mu odeslat žádná nová zpráva.
Prosinec 30, 201113 r caute, dnes som vybral egr a vycistil. Na moje pocudovanie, auto ma 260tis km, nebolo az take zasrate. Na tom egr je taka malicka dierka z ktorej mi pravdepodobne vyteka olej, neviete naco ta dierka sluzi? diky
Prosinec 30, 201113 r aha takze nie je to nejaka vada ked mi cez tu dierku trosku vyteka hej? nie je tam daco prasknute alebo ze by daco netesnilo...
Prosinec 31, 201113 r Když se nad tím zamyslíš, kudyma se tam dostává olej, tak zase tak moc normální to není. Olej tam vniká přes turbodmychadlo.Putuje celým sacím potrubím a hledá si skulinku, kudy ven. Něco se spálí, něco zůstává na stěnách vedení. Přeplnování to vytláčí dírkou ven. Takže, to znamená, že turbodmychadlo moc dobře netěsní, pokud je toho oleje hodně.Malé množství je povoleno, přirozený jev....
Leden 1, 201213 r mam tam zrepasovane turob od maja, nema najazdenych ani 10tisic...to egr muselo byt podla mna spinave este pred vymenou turba ale vtedy som to nejako neriesil...ja len jak som to egr cistil tak ked som ho mal demontovane som si vsimol ze z tej dierky mi stale vytieklo trosku oleja...budem to musiet odsledovat ci sa to spini vela alebo iba trosku
Leden 3, 201213 r este by som sa rad spytal ci by mi mala zlta kontrolka na budikoch po vycisteni zhasnut automaticky alebo je potrebne vymazat chybu cez pocitac?
Leden 9, 201213 r Tak treba ja ho mel uplne nehybny, zkousel jsem to zpodu trubickou s presnym prumerem rozhybat a povedlo se, jen trubicka mi na nem zustala tusim, ze by ty saze ve smeru od hlavy motoru mohli povolit prostrikem cisticem klapky a nasledne rozhybat.. ale egrka nejsou vsechny stejny, takze u 1.6MPi 2006 BGU si to muzete vyzkouset.. ale at nedopadnete jako ja
Leden 10, 201213 r Existuje na to pekny sprej Wynns EGR cleaner. Pouzivam ho a som spokojny staci to prestriekat a povoli to. Ak ho budes mat von a nemas Wynns tak pomoze aj zmes technickeho benzinu a toluenu a egr bude ako novy. Upraveno Leden 10, 201213 r od miskoos
Březen 12, 201213 r no tak mne sa po vymazani chyby opat rozsvietila kontrolka motora, takze v mojom pripade cistenie nepomohlo a asi budem musiet kupit novy egr ventil
Březen 25, 201213 r Ahoj, mám oct. 1.9 tdi, 2005 motor BJB, přes víkend jsem si zkusil vyčistit EGR ventil. Sundal jsem tu hadici k němu, uvolnil táhlo klapy a začal povolovat imbusy. Nejdříve co jsou vodorovně ale ten poslední vodorovnej vzadu dole jde povolit až se povolí imbusy co jdou zespoda nahoru od turba myslím. Jeden ze spoda bohužel za žádnou cenu nešel povolit (ani s žádným přípravkem). Tak jsem to nakonec vzdal, vyčistil jsem tu gumovou hadici a EGR ventil jen co jsem dosáhl z volné strany a vše vrátil. Bohužel projet jsem to jel až další den a to jsem zjistit, že auto vůbec nejde do výkonu, na neutrál šlo vytočit ale s rychlostí max 2500 ot/min (a škubalo). Po cca 15 km volné jízdy se začalo neskutečně kouřit z výfuku, zastavil jsem a při kontole zjistil, že ta gumová hadice byla ve spodní části mírně uvolněná (i závlačka) a okolo tekl trochu olej. Vše jsem přidělal a klapku u EGR jsem natvrdo zavřel abych alespoň dojel domů. Doma po cca 2hod pak vše rozebral, opět vyčistil, uvolnil klapku a jel projet. Při jízdě pak vše OK, motor šel krásně za plynem až do 4 tis (asi 5 km). Nevíte někdo co s tím může být, mám strach se vydat na delší trasu. Případně bude nutná diagnostika nebo to lze vyřešit jinak. Díky. J.
Květen 2, 201213 r chlapi tak ako som uz pisal, cistenie nepomohlo a musim kupit nove egr...ale potrebujem sa este spytat jednu vec..moze sa stat ze chyba nebude priamo v egr ale v tej suciastke na ktorju je pripevneny, v tej kam ide ten kablik (myslim ze je to motorcek egr ventilu)? Diky Upraveno Květen 2, 201213 r od pajko
Květen 2, 201213 r jirko: ten spatny vykon mohla udelat ta spatne nasazena hadice, pokud jsi vse zapojil nema se tam co pokazit pajko: jasny, i ten ovladaci element obcas odejde Ovsem myslim, ze by jsi to zjistil diagnostikou..
Květen 3, 201213 r na diagnostike vypisalo ze ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov alebo daco take cize asi egr
Říjen 14, 201212 r kluci mam problem, s moturu mi jde strasny smrad jak kdybych nemel vyfuk.. vychazi to okolo egr ventilu tak me napada jestli neni ucpany nebo nekde neco kolem nepovolilo. zkusim ho rozebrat. jinak nejake napady?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.