Únor 25, 201213 r To je tak, když si někdo (jako třeba Lubomir) nepročte příspěvky... samozrejme, ze som cital, no toto riesenie (vyhrievane sedadla) je asi najschodnejsie
Únor 27, 201213 r nejdůležitější je mít v teple zadek...pak už se to teplo nějak roznese. Občas si ruku strčím pod něj, aby se taky zahřála...no a pak jedině kulicha a teplý ponožky ... nejlepší by bylo, kdyby vymysleli vyhřívaný volant
Únor 27, 201213 r Ty bych se raději ve slušné společnosti ani neptal. :smich: nejlepší by bylo, kdyby vymysleli vyhřívaný volant Tak v tom problém není,to už je dávno vymyšlený...mají ho např. některé výbavové verze Kia Rio nebo Opel Corsa...což jsou auta nižších tříd,než Yeti...
Únor 27, 201213 r Tak super to muzeme rovnou vyhrivat radici paku madla klik u dveri packy u volantu bezpenostni pasy cudliky radia
Únor 27, 201213 r no tak kam strkam ruku hodně záleží na tom, kde zrovna v autě sedím kolicek: s vyhříváním bych to zase tak moc nepřeháněla....opravdu by stačil ten volant...k sedačkám samozřejmě
Únor 27, 201213 r Anqelito a kde obyčejně sedíš nebo nesedíš? O vyhřívaném volantě už byla kdesi řeč, jsou to xindli, že to není aspoň v těch lepších výbavách. Ono to není vůbec nikde, ludry.
Únor 28, 201213 r To víš Miku, to je totiž tzv. koncernová politika, proč myslíš, že se všechny nové technologie, elektronika, ale třeba i lepší vnitřní plasty, potahy a komfortnější výbavy dávají do vozů VW a do Škodovek ne ? Musíš nejdřív myslet na prodejnost VW a pak až na další, pak by Superb příliš konkuroval Passatu, Octávia Golfu, Yeti zase Tiguanu, pak by byla naše auta Simply moc Clever
Únor 28, 201213 r Kdyby byla moc Simply Clever to by vůbec nevadilo, bych ty komunistický vydřidušský šmejdy alias skopčácký VW kopl někam v rozběhu. To co dělají je už docela síla. Si myslí, že ty jejich předražený kraksny jsou nejlepší na světě. Jen okrádají a buzerují ostatní automobilky, nic jiného.
Únor 28, 201213 r Auto by melo topit drivejsi levna - draha vsechny topi kdyz novejsi motor neni schopen to vytopit tak se musi pridavat pridavna topeni s tim intelig konstrukter a manager musi pocitat jde o to zda je simly clever nebo simply ....... Upraveno Únor 28, 201213 r od Kolicek
Únor 28, 201213 r můj anglický kamarád s oblibou říká .... simply never .... ... má passata ..... Upraveno Únor 28, 201213 r od anqelito
Březen 18, 201213 r Po týdnu tady dám takovou kosmickou recenzi Přes "plusové" zimní teploty jsem po týdením používání nadšen, vše funguje jak jsem si představoval. Náběh je zřetelný po 30 sekundách, do minuty je sedačka krásně teplá. Díky fóru a Tygříkovi mám své půlky v teple . Pro Ty, kteří se rozhodují mohu pouze doporučit. Instalace do sedadel nelze vůbec poznat a výsledek je super.
Březen 18, 201213 r Maty 13: Potřebuji vědět jak se na těch sedačkách dá ovládat intenzita topení a kde máš zapínání. Přidej popř.nějaké foto.Dík.
Březen 18, 201213 r Už jsem to tady dával. Má to stejné jako já. Stačí si jen přečíst vlákno. Viz. str. 3. Upraveno Březen 18, 201213 r od Tygrik
Listopad 2, 201212 r Mate uz niekto aktivovany ten novy soft ohladom vyssej ucinnosti kurenia na1.2 a 1.4tsi, napiste skusenosti a ako sa to sprava popiste ten nepravidelny chod.Dakujem.
Únor 13, 20232 r Ahojte mám škoda yeti 1.2 tsi a mám problém z kúrením, auto normálne kúri vo fukároch, ale keď prepnem na nohy tak nefúka vôbec, alebo len možno minimálne a to studený vzduch, kde môže byť problém, pozeral som poistky v aute v nútri , ale som sa dočítal že sú aj v motore nejaké poistky skúsim to pozrieť zajtra - ďakujem za každú radu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.