Mikeš Vloženo 1. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2006 Máme s kámošem zajímavý problém s felicií. Po nastartování ihned "zdechá", ikdyž máme plynový pedál na podlaze. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Dík moc za každou radu. PS: Svíčky i benzín je OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 1. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2006 čerpadlo klapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikeš Vloženo 2. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 čerpadloklapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor??? Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 čerpadloklapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor??? Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík... Vždyť to je typicý příznak vadného imo nebo spíš čipu v klíči. Zkus náhradní klíč. Platí ovšem za předpokladu, že vůbec nenastaruješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikeš Vloženo 3. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2006 čerpadloklapka čidlo otáček je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor??? Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík... Vždyť to je typicý příznak vadného imo nebo spíš čipu v klíči. Zkus náhradní klíč. Platí ovšem za předpokladu, že vůbec nenastaruješ 2 Pepa007: nastartuju...na 2s a pak zhasne. pokud startujem a startér točí motorem má snahu nastartovat(reaguje i na plynový pedál), ale jakmile startér přestane točit motor po 2s zhasne(a nereaguje na plynový pedál). Zajímavá závada... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 3. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2006 Jde tam vzduch??? Čidlo otáček je přesně pod termostatem... Většinou po rozebrání do něj nateče voda... Také se mi to stalo... stačí zakvrdlat kabelama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 3. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2006 No ale ten imob není špatný zkusit... Myslim že by i mohla chytit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karco Vloženo 3. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2006 skus vag naco sa sturat ked aj elektronika je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 3. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2006 No já to pochopil tak že nemaj známýho s vagem a že nechtějí utrácet peníze za todle když to může bejt nějaká volovina... jinak já už bych tam dávno byl... mě zlobilo čidlo ptáček... nejdříve odešlo... motor neběžel vůbec hezky... potom mi odešel termostat a při výměně v něm zbyla voda a vyteklo mi to do novýho čidla... pohoda auto jelo ale jednou mi z něho párkrát vystřelilo... když se to opakovalo znejistěl jsem a potom zdechlo uplně... nešlo nastartovat a nechtěl běžet... rozebírali jsme co šlo... zkusili jsme jestli tam jde benzín... málem jsme chytli... no a potom jsme zakvrdlali kabelem auto škytlo a jelo až do 140 tis. km... potom jsem ho prodal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 3. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2006 Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 3. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2006 Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikeš Vloženo 5. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2006 Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne. Dobrá, vyzkoušíme. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 pokud by bylo vadne cidlo otacek tak to auto vubec nenastartujes spis to bude opravdu imo jak rika pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petto Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 další možnost je benzínovy čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejv Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Velmi pravděpodobně imobilizér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikeš Vloženo 14. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Takže: vzduch tam jde, benzín taky, svíčky jiskří, čidlo otáček jsme zkoušeli dát s funkční filety a to samí, řídící jednotku jsme taky vyměnili( z funkční felicie) a nic. Co jsme ještě zjistili divnýho je "zvuk" před samotným nastartováním. V první poloze zapalování v motoru něco divně zabzučí a pak již popsaným způsobem nastartuje a po 2s "zdechne". imob. najdeme kde? popřípadě jak ho vyzkoušet, že je funkční? nebo jak ho obejít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peters Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 To asi bzučí palivové čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
srandek Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Ovšem první felicie neměli immo v klíčku, ale byl na to zvláštní ovladač, který se musel zasunout do zdířky umístěné na palubce poblíž zapalování, byla u toho i červená kontrolka. Ten ovladač se po delším používání opotřebovával a nefungoval, resp. neodblokoval motor. Tato závada skutečně značí, že se immo neodblokuje, přesně tak se totiž chová. Chytne a po přibližně dvou sekundách zhasíná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peters Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 To máš pravdu, v práci máme služební felinu a začíná to pěkně zlobit. Ale jak se to vyřadí namám páru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 To je potom těžký v těchto případech radit. Když se Mikeš se 1.srpna zeptá, my mu poradíme a on po více než 14 dnech není schopen ani říct jestli alespoň zkusil druhý klíč. Má to potom smysl se tím dál zabývat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikeš Vloženo 16. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 To je potom těžký v těchto případech radit. Když se Mikeš se 1.srpna zeptá, my mu poradíme a on po více než 14 dnech není schopen ani říct jestli alespoň zkusil druhý klíč. Má to potom smysl se tím dál zabývat? 2 Pepa007: klíč jsme ještě druhej nezkoušeli, jelikož si majitel odjel na 14 dní do Egypta. Jinak nikdo tě nenutí se zabývat mím problémem!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 Jinak nikdo tě nenutí se zabývat mím problémem!!! Sorry, ale tomuhle se rika "pro dobrotu na žebrotu". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.