bronik Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 Na mém Yetim se objevil problém s motorem. V nejnevhodnějším okamžiku (pátek odpoledne, sněhová kalamita, spěchám vyzvednout dceru) se rozsvítila kontrolka porucha motoru. Na maxidotu se objevil text "porucha motoru, jeďte do servisu". Vzhledem k tomu, že auto skoro nejelo (omezený výkon) a celý se výrazně klepalo, tak jsem uposlechl a vydal se do servisu, od kterého jsem naštěstí nebyl moc daleko. Vzhledem k té sněhové kalamitě jsem svou pomalou jízdou ani moc nebrzdil provoz. Přijímací technik prohlásil, že se na to podívají, ať počkám. Po asi 30 min. mi oznámil, že svým autem rozhodně neodjedu a dali mi náhradní vozidlo (Octavia 1.4 TSI, mimochodem z toho auta mám veskrze pozitivní dojem). V pondělí mi volali ze servisu, že prý závadu řeší se Škodovkou, vypadalo to na něco vážného. A v úterý tu závadu odhalili: vadná svíčka v jednom válci! Mam najeto 45 tisíc, ty svíčky by měly vydržet 60 tisíc. Prý to ještě neviděli… Takže mám po výměně svíček (stálo mě to dva litry) a jezdím spokojeně dál! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 nemal si to v záruke?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. leden 2012 Sdílet Vloženo 13. leden 2012 To snad ne,řešit vadnou svíčku s fabrikou? Za chvilku už budou konzultovat i výměnu prošlapané rohožky...To ten značkový servis jde už úplně do kopru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Teda to je docela dost,dvojčičku za svíčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 (editace) To se mi stalo 2 krát u Roomsteru. Poprvé to bylo velmi nebezpečné, odbočoval jsem doleva v Olomouci na velmi frekventované ulici. Chtěl jsem rychle vyjet do mezery mezi auty a v půlce křižovatky auto přestalo jet. Palubní deska svítila jako vánoční stromeček a motor vibroval, jakoby chtěl vyskočit z auta. Po telefonické konzultaci se servisem jsem dojel na parkoviště max. rychlostí 30km/h. Řídící jednotka přepne do nouzového režimu a nepustí vás nad 2000 ot. Podruhé už jsem věděl o co jde, takže se mi podařilo dojet do servisu na pětku i 60km/h rychlostí. Nic příjemného. Vše bylo po záruce, takže 1100,-Kč za každou. Jen se divím, že na to Tvůj servis nepřišel hned, Broniku. Byl jsem u opravy, technik napojil diagnostiku a hned mu to ukázalo, u kterého válce co odešlo... Editováno: 14. leden 2012, autor: Tygrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bronik Vloženo 14. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2012 to libero1071: v zaruce auto je, mam prodlouzenou na 60 tis. nebo 4 roky, ale pry se zaruka nevztahuje na svicky. To teda taky nechapu, ale pry je to tak. to pawouk: udajne to resili se Skodovkou proto, ze se jednalo o opakovany problem s motorem (co to bylo poprve nevim, koupil jsem auto jako rocni a ten prvni problem byl, kdyz auto bylo jeste Skodovky) to hopa: svicka stoji ve znackovem servisu neco pres tri stovky, zbytek byl za diagnostiku a praci. Ale je to dost penez, to souhlasim! to tygrik: taky to nechapu, proc jim to trvalo tak dlouho, nez prisli na vadnou svicku. Auto plny elektroniky, sofistikovana diagnostika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Aha,tak v tom případě to chápu. Akorát ta sofistikovaná diagnostika je na nic,když to ten dotyčný mechanik neumí správně vyhodnotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubinxjr Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Když nejede jeden válec, tak první po čem se dívám je elektrika k dannému válci, a k tomu patří i svíce, zvlášť, když má najeto 45tis. 60tisíc na svíčku je moc, ať si říká kdo chce co chce. Já u každýho auta měním po 15-20 tis. a udělám si to i u Yetiho. Pak by mě snad nemuselo toto překvapit. Tady jde vidět, že diagnostika není všemocná a mechanici méně přemýšlí. Stalo se mě u motorky, že po výměně svíček při studeným motoru něco "syčelo". Jak se zahřál, tak to přestalo. Ze servisu nedotáhlá svíčka jednoho válce...jen rukou. Dovedu si představit, jak by to dopadlo, až bych vypálil závit na svíčce v hlavě za 20táců... Důvěřuj, ale prověřuj!!! Já bohužel nevěřím žádnému mechanikovi, protože jsou omylní jako všichni lidé a navíc se setkávám často s tím, že se jim prostě problém nechce rozumně hledat!! Jinými slovy, považuji za ostudu servisu, jestliže neodhalí vadnou svíčku za jeden den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 TO bronik: tak to sa mi nechce veriť,že sviečky nespadajú do záruky ,keď sú ľudia schopný reklamovať v rámci záruky aj vypálenú žiarovku...zajtra sa na to skúsim popýtať,samého ma to zaujíma.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt12 Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Nehľadiac na to že 1.8 TSI má predpísaný interval výmeny 90 000 km/6 rokov. Ešte si dopadol celkom dobre, mne svojho času autorizovaný mechanik™ v Škoda servise oznámil, že mi sviečky na 1.6 MPi nevymení lebo nevie kde ich tento motor má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Matt12 - to snad ne? I když kdysi u Fabie nebyl autorizovaný servis (a to na tom dělalo údajně několik mechaniků a techniků) schopen odhalit podpálený ventil (i když nějaká indicie na to byla),postupně vyměňovaly různé díly na motoru a na konec se mně snažily přesvědčit,že je špatná řídící jednotka motoru...po konzultaci s fabrikou teda na poslední chvíli navrhly sundat hlavu a bylo vymalováno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 U 1.8 TSI se meni svicky po 90tis km. Uz jsem je jednou menil a ty svicky jely jak novy, jen jsem si vsimnul, ze se na nich vytvorily takovy maly pecky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.