Leden 31, 201213 r To máte hoši jako takovej omezovač... NENENE nebudu tomu dávat ...aby mi neutíkala voda
Leden 31, 201213 r Takže když mi odešel termostat a měl jsem přehřátý motor, tak asi nebylo dobré otevřít nádobku chl. kapaliny za chodu motoru že? Já to otevřel, voda z motoru se mi vrátila do nádobky ( nádobka byla nad minimem - po otevření se skoro celá naplnila po okraj ). No a za pár hodiny byl termostat vyměněn a teď mi tam něco bzučí ( jako když se rozjedete rychle na zpátečku ) - jak jsem si tak vydedukoval, tak mi odešla pumpa. Teda ještě funguje, ale kdo ví jak dlouho - takže nové rozvody i s pumpou.
Leden 31, 201213 r To s tím vařením po otevření nádobky rozumím. Jasně, při vyšším tlaku voda vře při vyšší teplotě. Takže když je tam větší tlak, tak se do varu dostane až při větší teplotě. Jenže tam je max 90°C, a při této teplotě nevře ani při "normálním" tlaku.
Leden 31, 201213 r Autor No tak to asi ne, mám na mysli spíše delší jízdu, to by mi jinak srdce trhalo
Leden 31, 201213 r .....ale až v sobotu ho budu trápit, tak se uvidí. Pod touto tvoji odpovědí jsem si opravdu jen delší jízdu nepředstavil
Leden 31, 201213 r Autor No naposledy to bylo asi 120 km a na dálnici 180, ale to omezovač stejně nebyl
Leden 31, 201213 r Ahá tak to jsme si nerozuměli. Já nemyslel omezovač otáček. Ale to že se Vám ztrácí voda při větším zatížení.Je takovej pomyslnej omezovač. Já mám třeba jako omezovač přítelkyni v autě... Chápeme se?
Leden 31, 201213 r jojo pan Wojnar ma 100% pravdu trhlina muze byt tak mala ze pri noralni zatizeni se nic nedeje, ale az tomu date dostatecnou sadu tak se to projevi.
Leden 31, 201213 r Autor No pevně věřím, že to není můj případ, ale jak se dá taková trhlina najít, když v klidu se to neprojeví a pod tlakem se to asi zkoumat nedá ne ?
Leden 31, 201213 r U nás ve výrobě polotovaru pro nábojnice do děl (vystřihovaly se placky ze kterých se pak jinde lisovaly nábojnice) "hledali" trhliny ultrazvukem.
Leden 31, 201213 r ......, ale jak se dá taková trhlina najít, když v klidu se to neprojeví a pod tlakem se to asi zkoumat nedá ne ? trhlinu na hlave se da dohledat pohym okem, tlakem nee, trhliny se hledaji necim podobnym jak rengenem na svary
Leden 31, 201213 r FILIPR6: Trhliny na hlave motora sa kontroluju aj tlakom. LINK: http://www.dovalovsky.sk/fotogaleria/tlakova-skuska#pressure-test
Leden 31, 201213 r Autor No z hlediska principu to tak asi půjde, ale myslím že v tomto případě je tlak vzduch asi slabý, a velkou roli bude hrát i teplota
Leden 31, 201213 r jo mas pravdu, a aji o nich vim, jen sou cenove nakladnejsi (pro zakaznika), aspon to tak driv byvalo, dnes opravdu netusim. taky vim ze nejsou tak presne a nereknou presnou hloubku trhliny narozdil ultrazvuku, kdyby byla hlava v provozni teplote jak cely motor bylo by to o necem jinym (presnejsi) a prevazne se pouzivaji na tesnost ventilu Upraveno Leden 31, 201213 r od FilipR6
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.