Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

hoši nechci bejt skeptickej, ale jsem zvědavej, jestli si tohle elektronika OII nechá líbit

Taky bych tomu úplně nevěřil, ale nechám se překvapit...

nejelegantnější bude asi u rs vyměnit mlhovky za denní světla, nevím jak u octy, ale u fábky jsou mlhy stejně k ničemu, obzvlášť ve spojení s xeny.

Taky bych to tak viděl, se žlutýma Nokya yperYellow něoc dělají, ale jinak se mi přední mlhovky zdají jak na F tak na OII k ničemu.

taky vám u xenonů hnědnou paraboly dálkovejch ? Skoro je nepoužívám a pravá je výrazně hnědší. Za tak krátkou dobu dost překvapivý, ale holt to bude asi teplem v malým prostoru. Výbojky nehřejou, tak za nima se nic neděje.

Po zkušenostech s tímto tématem a uživatelem roman5a9 si dovoluji prohlásit toto téma jako vo hovně. Admine trestej za pravdu. fuck

Nevím, co komu Roman proved, ale já s ním mám zkušenost dobrou. Něco jsem od něj kupoval a on mi to briskně dovez až pod nos.

taky vám u xenonů hnědnou paraboly dálkovejch ? Skoro je nepoužívám a pravá je výrazně hnědší. Za tak krátkou dobu dost překvapivý, ale holt to bude asi teplem v malým prostoru. Výbojky nehřejou, tak za nima se nic neděje.

se zejtra schválně kouknu

se zejtra schválně kouknu

oni to samozřejmě dělají hlavně klasický světlomety. Všimni si u starších aut. Proto je taky dobrý při koupi jetýho auta porovnat obě lampy, jestli třeba jedna není hnědá a druhá ne. To pak hned vidíš, že se světlo měnilo a jsi ve střehu. Jenže tady je to nějak matoucí, protože ty dálkový paraboly jednak hnědnou nějak moc rychle a druhak jedna víc, než druhá. A je to samozřejmě markantní, protože jsou vedle sebe v jedný lampě studený a teplý světlo. V tom bych asi spatřoval kosmetickej handycap xenonu proti bixenonu. Pokud je ten bixenon taky v oddělených parabolách, ovšem.

aha, to jsem nevěděl

pak jedině dát místo H1 konverzní sadu na xenon...a mít dva xenony vedle sebe.akorát jde o životnost,cenu a že si asi nezamrkáš světelnou houkačkou :feve:

zkoušely se tady už bůhvíjaké žárovky,ale dát výbojky i do dálkovejch nikdo zatím nezkusil....

Nevím, co komu Roman proved, ale já s ním mám zkušenost dobrou. Něco jsem od něj kupoval a on mi to briskně dovez až pod nos.

Přečti si celé téma, zvláště sliby a možná pochopíš.

Upraveno od benito

pak jedině dát místo H1 konverzní sadu na xenon...a mít dva xenony vedle sebe.akorát jde o životnost,cenu a že si asi nezamrkáš světelnou houkačkou :feve:

zkoušely se tady už bůhvíjaké žárovky,ale dát výbojky i do dálkovejch nikdo zatím nezkusil....

no taky mě to napadlo a houkačku stejně moc nepoužívám. Co to vůbec udělá, ani neblikne ? Na to je lepší ta pseudo bixenon sada se clonkou.

Prave u bixenonu je ta elektromagneticka clona ktera sklopi paprsek. Takze pouziti nejake HID prestavby pro dalkove myslim je blbost, vzhledem z zivotnosti a taky u xenonu chvilku trva nez se "zahreje".

to zahřejvání ale podle mě ničemu nebrání, protože jsou i dvoučočkový bi-xena. ale podle mě to je nesmysl řešit, dokud nevyrobí škodovka origo bi-xenony

Nevím, co komu Roman proved, ale já s ním mám zkušenost dobrou. Něco jsem od něj kupoval a on mi to briskně dovez až pod nos.

tak až ho zas uvidíš, pošli ho sem

tak až ho zas uvidíš, pošli ho sem

lol

Naposledy spatřen: 7th December 2007 - 10:04

To je divný že nezavítá a nereaguje na PM ...

Upraveno od benito

Povedz mi, keď píšeš že všetky svorky na svetle sú obsadené na xenach, ako chceš zapojiť do série dvojo dialkových? to akože chceš odpojiť na jednom kostru celého svetla? ako ti bude fungovaž smerovka? Predsa všetky žiarovky čo v svetle sú majú spoločnú zem na pine 7 a štartér má na pine 5. viď foto od Rosta1.8

Myslím že reálne riešenie bez rozobratia svetla a prepinovania to neni. ak by tam ten pin volný bol, teda by si sa zas musel do svetla dostať tak by to šlo, mam aj schemu toho nakreslenu pretože som to tak chcel na FI ale keď som doma napojil dve žiarovky do série tak aj tak to dosť proti stene svietilo. Tá parabola proste smeruje svetlo do jedného bodu a má málo odrazových plôch narozdiel od toho audi kde je ich viac a preto je to vidieť dobre aj pri tom malo výkone.

ajo :palec2:

tak co s tim ? Ja mam O2 03/05 a predelananou na xenoy z halogenu. A premyslim ze bych upravil elektriku tak ze pri dennim sviceni tedy v poloze 0 by rele spinalo dalkova svetla do serie. Tim by kazda z nich mela 6v a vykon polovicni a to tedy 22,5W A tim jsme blizko 21W. Po prepnuti do polohy 2 se rozviti xeny a dalky s nizkym prikonem se vypnou. Fukcnost dalkovych svetel behem obou provozu nebude omezena. Takhle je to realne zapojitelne a do svetel se vubec nemusi lezt. Pak jen najit kudy to vsechno vede a jeto. tohle je realne reseni. Jedine co bude mozna proble ze nekdo rekne ty svitis dalkovejma, reknu to je denni svicenni, ze to setri xenon.

post-3171-1199923956_thumb.jpg

Taky bych tomu úplně nevěřil, ale nechám se překvapit...

no uvidim kouknu na to ale neslibuju, potreboval bych heslo na ty dileske prirucky OII

oni to samozřejmě dělají hlavně klasický světlomety. Všimni si u starších aut. Proto je taky dobrý při koupi jetýho auta porovnat obě lampy, jestli třeba jedna není hnědá a druhá ne. To pak hned vidíš, že se světlo měnilo a jsi ve střehu. Jenže tady je to nějak matoucí, protože ty dálkový paraboly jednak hnědnou nějak moc rychle a druhak jedna víc, než druhá. A je to samozřejmě markantní, protože jsou vedle sebe v jedný lampě studený a teplý světlo. V tom bych asi spatřoval kosmetickej handycap xenonu proti bixenonu. Pokud je ten bixenon taky v oddělených parabolách, ovšem.

ja bych je reklamoval ale neznam jaky veci jeste tam snesou. Tohle bude vada materialu.

Povedz mi, keď píšeš že všetky svorky na svetle sú obsadené na xenach, ako chceš zapojiť do série dvojo dialkových? to akože chceš odpojiť na jednom kostru celého svetla? ako ti bude fungovaž smerovka? Predsa všetky žiarovky čo v svetle sú majú spoločnú zem na pine 7 a štartér má na pine 5. viď foto od Rosta1.8

Myslím že reálne riešenie bez rozobratia svetla a prepinovania to neni. ak by tam ten pin volný bol, teda by si sa zas musel do svetla dostať tak by to šlo, mam aj schemu toho nakreslenu pretože som to tak chcel na FI ale keď som doma napojil dve žiarovky do série tak aj tak to dosť proti stene svietilo. Tá parabola proste smeruje svetlo do jedného bodu a má málo odrazových plôch narozdiel od toho audi kde je ich viac a preto je to vidieť dobre aj pri tom malo výkone.

Ano na to jsem take narazil je to pravda, paralelne to nepujde. Existuje jiny system, ktery zapne na priklad ty LED od hella na denni sviceni(my pouzijeme dalkove H1)a kdyz zapnes svetla tak tyto se vypnou a a pujdou xenony normalne pri zapnuti svetel.

Ano xenon ma z 10 dratu obsazenych 10, kdezto halogen ma 9 dratu tak me tam jeden zbyl. Tak bych to mohl pripojit na tohle. A z konektoru ho dodatecne vytahnout. Ale tohle neni reseni pro original xeny, tak od toho upustim.

Chce se to zamerit na pojistkovou skrin odkud v motor. prostoru. Tam je pin pro denni sviceni a napajet jim tak kabely k dakam pres pojistky seriove s nejakym predradnikem pro snizeni intenzity.

Takze rozsah prace bude jen v te pojistkove skrini.

Taky bych to tak viděl, se žlutýma Nokya yperYellow něoc dělají, ale jinak se mi přední mlhovky zdají jak na F tak na OII k ničemu.

Poznamka : světla pro denní svícení nenahrazují tlumená světla za šera a tmy, mají svítit pouze při vypnutém hlavním osvětlení vozidla a při zapnutém zapalování, musí se automaticky vypnout při zapnutí hlavního osvětlení vozidla, musí být schváleny dle ECE R87, montáž musí být v souladu s předpisy ECE R48 a to ty mlhovky podle me nemaji.

svetla? zda splnuji normu pro denni sviceni ECE R87 - vykon 5 az 21W a minimalni plochou lampy 40 cm˛

montaz(umisteni) ? zda je v norme umisteni mlhovek pro denni svicenni podle ECE R48 - minimalne od zeme 25 cm max 150cm,mezi nimi nejmene 60 cm a nejdale 40cm od hl. svetlla

nemusi to projit kvuli vykonu, jedine dat jine zarovky , ale nevim jak s plochou to muze byt nedostacujici pro mlhovky a co pak STK? naskyta se zapojit denni do H1 v hl. svetlech po uprave elektroinstalace. Jina diskuse...

Byla tu uz diskuse jak si par lidi za dne sviti mlhovkami a mysli si ze je cool .co myslite? Domnivam se ze podle zakona za snizene vyditelnosti je uz dnes povinnost svitit zadnimi a prednimi mlhovkami. A tim padem je budete potrebovat jak v te mlze tak i na STK.

Upraveno od tomiczech

Ak to chcete s tymi dialkami, jedine teda ich dimmnuť s nejakym vykonovym PWM regulatorom.

V poistkovej v motorovom priestore je isto nejaky spinany + kontakt teda vedenie 15 z ktoreho by sa zapinal menič resp rele ktore by napájaloo daný menič. po zapnutí napr obrysoviek by sa odpojilo relé, tým pádom by menič nefungoval a dialky by zhasli.

pak jedině dát místo H1 konverzní sadu na xenon...a mít dva xenony vedle sebe.akorát jde o životnost,cenu a že si asi nezamrkáš světelnou houkačkou :feve:

zkoušely se tady už bůhvíjaké žárovky,ale dát výbojky i do dálkovejch nikdo zatím nezkusil....

několik kluků z fábek to tak má, výbojky v dálkových a světelná houkačka kupodivu funguje, má je tutově Bylzde, Fru-fru a myslím i najmis

Poznamka : světla pro denní svícení nenahrazují tlumená světla za šera a tmy, mají svítit pouze při vypnutém hlavním osvětlení vozidla a při zapnutém zapalování, musí se automaticky vypnout při zapnutí hlavního osvětlení vozidla, musí být schváleny dle ECE R87, montáž musí být v souladu s předpisy ECE R48 a to ty mlhovky podle me nemaji.

svetla? zda splnuji normu pro denni sviceni ECE R87 - vykon 5 az 21W a minimalni plochou lampy 40 cm˛

montaz(umisteni) ? zda je v norme umisteni mlhovek pro denni svicenni podle ECE R48 - minimalne od zeme 25 cm max 150cm,mezi nimi nejmene 60 cm a nejdale 40cm od hl. svetlla

nemusi to projit kvuli vykonu, jedine dat jine zarovky , ale nevim jak s plochou to muze byt nedostacujici pro mlhovky a co pak STK? naskyta se zapojit denni do H1 v hl. svetlech po uprave elektroinstalace. Jina diskuse...

Byla tu uz diskuse jak si par lidi za dne sviti mlhovkami a mysli si ze je cool .co myslite? Domnivam se ze podle zakona za snizene vyditelnosti je uz dnes povinnost svitit zadnimi a prednimi mlhovkami. A tim padem je budete potrebovat jak v te mlze tak i na STK.

nebylo myšleno používat mlhy jako světla pro den, ale místo mlh namontovat denní, a povinné je zadní světlo do mlhy, ne všechna auta mají přední mlhy

nebylo myšleno používat mlhy jako světla pro den, ale místo mlh namontovat denní, a povinné je zadní světlo do mlhy, ne všechna auta mají přední mlhy

to bych chtel videt jak to bude vypadat tam namontovat neco jineho..

to bych chtel videt jak to bude vypadat tam namontovat neco jineho..

všechno jde :) , jen se nebát

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.