Přejít na obsah

Přídavná LED světla pro denní svícení - montáž, zapojení


FenderStrat

Doporučené příspěvky

nejelegantnější bude asi u rs vyměnit mlhovky za denní světla, nevím jak u octy, ale u fábky jsou mlhy stejně k ničemu, obzvlášť ve spojení s xeny.

Taky bych to tak viděl, se žlutýma Nokya yperYellow něoc dělají, ale jinak se mi přední mlhovky zdají jak na F tak na OII k ničemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky vám u xenonů hnědnou paraboly dálkovejch ? Skoro je nepoužívám a pravá je výrazně hnědší. Za tak krátkou dobu dost překvapivý, ale holt to bude asi teplem v malým prostoru. Výbojky nehřejou, tak za nima se nic neděje.

se zejtra schválně kouknu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se zejtra schválně kouknu

oni to samozřejmě dělají hlavně klasický světlomety. Všimni si u starších aut. Proto je taky dobrý při koupi jetýho auta porovnat obě lampy, jestli třeba jedna není hnědá a druhá ne. To pak hned vidíš, že se světlo měnilo a jsi ve střehu. Jenže tady je to nějak matoucí, protože ty dálkový paraboly jednak hnědnou nějak moc rychle a druhak jedna víc, než druhá. A je to samozřejmě markantní, protože jsou vedle sebe v jedný lampě studený a teplý světlo. V tom bych asi spatřoval kosmetickej handycap xenonu proti bixenonu. Pokud je ten bixenon taky v oddělených parabolách, ovšem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pak jedině dát místo H1 konverzní sadu na xenon...a mít dva xenony vedle sebe.akorát jde o životnost,cenu a že si asi nezamrkáš světelnou houkačkou :feve:

zkoušely se tady už bůhvíjaké žárovky,ale dát výbojky i do dálkovejch nikdo zatím nezkusil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, co komu Roman proved, ale já s ním mám zkušenost dobrou. Něco jsem od něj kupoval a on mi to briskně dovez až pod nos.

Přečti si celé téma, zvláště sliby a možná pochopíš.

Editováno: , autor: benito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pak jedině dát místo H1 konverzní sadu na xenon...a mít dva xenony vedle sebe.akorát jde o životnost,cenu a že si asi nezamrkáš světelnou houkačkou :feve:

zkoušely se tady už bůhvíjaké žárovky,ale dát výbojky i do dálkovejch nikdo zatím nezkusil....

no taky mě to napadlo a houkačku stejně moc nepoužívám. Co to vůbec udělá, ani neblikne ? Na to je lepší ta pseudo bixenon sada se clonkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povedz mi, keď píšeš že všetky svorky na svetle sú obsadené na xenach, ako chceš zapojiť do série dvojo dialkových? to akože chceš odpojiť na jednom kostru celého svetla? ako ti bude fungovaž smerovka? Predsa všetky žiarovky čo v svetle sú majú spoločnú zem na pine 7 a štartér má na pine 5. viď foto od Rosta1.8

Myslím že reálne riešenie bez rozobratia svetla a prepinovania to neni. ak by tam ten pin volný bol, teda by si sa zas musel do svetla dostať tak by to šlo, mam aj schemu toho nakreslenu pretože som to tak chcel na FI ale keď som doma napojil dve žiarovky do série tak aj tak to dosť proti stene svietilo. Tá parabola proste smeruje svetlo do jedného bodu a má málo odrazových plôch narozdiel od toho audi kde je ich viac a preto je to vidieť dobre aj pri tom malo výkone.

ajo :palec2:

tak co s tim ? Ja mam O2 03/05 a predelananou na xenoy z halogenu. A premyslim ze bych upravil elektriku tak ze pri dennim sviceni tedy v poloze 0 by rele spinalo dalkova svetla do serie. Tim by kazda z nich mela 6v a vykon polovicni a to tedy 22,5W A tim jsme blizko 21W. Po prepnuti do polohy 2 se rozviti xeny a dalky s nizkym prikonem se vypnou. Fukcnost dalkovych svetel behem obou provozu nebude omezena. Takhle je to realne zapojitelne a do svetel se vubec nemusi lezt. Pak jen najit kudy to vsechno vede a jeto. tohle je realne reseni. Jedine co bude mozna proble ze nekdo rekne ty svitis dalkovejma, reknu to je denni svicenni, ze to setri xenon.

post-3171-1199923956_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oni to samozřejmě dělají hlavně klasický světlomety. Všimni si u starších aut. Proto je taky dobrý při koupi jetýho auta porovnat obě lampy, jestli třeba jedna není hnědá a druhá ne. To pak hned vidíš, že se světlo měnilo a jsi ve střehu. Jenže tady je to nějak matoucí, protože ty dálkový paraboly jednak hnědnou nějak moc rychle a druhak jedna víc, než druhá. A je to samozřejmě markantní, protože jsou vedle sebe v jedný lampě studený a teplý světlo. V tom bych asi spatřoval kosmetickej handycap xenonu proti bixenonu. Pokud je ten bixenon taky v oddělených parabolách, ovšem.

ja bych je reklamoval ale neznam jaky veci jeste tam snesou. Tohle bude vada materialu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povedz mi, keď píšeš že všetky svorky na svetle sú obsadené na xenach, ako chceš zapojiť do série dvojo dialkových? to akože chceš odpojiť na jednom kostru celého svetla? ako ti bude fungovaž smerovka? Predsa všetky žiarovky čo v svetle sú majú spoločnú zem na pine 7 a štartér má na pine 5. viď foto od Rosta1.8

Myslím že reálne riešenie bez rozobratia svetla a prepinovania to neni. ak by tam ten pin volný bol, teda by si sa zas musel do svetla dostať tak by to šlo, mam aj schemu toho nakreslenu pretože som to tak chcel na FI ale keď som doma napojil dve žiarovky do série tak aj tak to dosť proti stene svietilo. Tá parabola proste smeruje svetlo do jedného bodu a má málo odrazových plôch narozdiel od toho audi kde je ich viac a preto je to vidieť dobre aj pri tom malo výkone.

Ano na to jsem take narazil je to pravda, paralelne to nepujde. Existuje jiny system, ktery zapne na priklad ty LED od hella na denni sviceni(my pouzijeme dalkove H1)a kdyz zapnes svetla tak tyto se vypnou a a pujdou xenony normalne pri zapnuti svetel.

Ano xenon ma z 10 dratu obsazenych 10, kdezto halogen ma 9 dratu tak me tam jeden zbyl. Tak bych to mohl pripojit na tohle. A z konektoru ho dodatecne vytahnout. Ale tohle neni reseni pro original xeny, tak od toho upustim.

Chce se to zamerit na pojistkovou skrin odkud v motor. prostoru. Tam je pin pro denni sviceni a napajet jim tak kabely k dakam pres pojistky seriove s nejakym predradnikem pro snizeni intenzity.

Takze rozsah prace bude jen v te pojistkove skrini.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to tak viděl, se žlutýma Nokya yperYellow něoc dělají, ale jinak se mi přední mlhovky zdají jak na F tak na OII k ničemu.

Poznamka : světla pro denní svícení nenahrazují tlumená světla za šera a tmy, mají svítit pouze při vypnutém hlavním osvětlení vozidla a při zapnutém zapalování, musí se automaticky vypnout při zapnutí hlavního osvětlení vozidla, musí být schváleny dle ECE R87, montáž musí být v souladu s předpisy ECE R48 a to ty mlhovky podle me nemaji.

svetla? zda splnuji normu pro denni sviceni ECE R87 - vykon 5 az 21W a minimalni plochou lampy 40 cm˛

montaz(umisteni) ? zda je v norme umisteni mlhovek pro denni svicenni podle ECE R48 - minimalne od zeme 25 cm max 150cm,mezi nimi nejmene 60 cm a nejdale 40cm od hl. svetlla

nemusi to projit kvuli vykonu, jedine dat jine zarovky , ale nevim jak s plochou to muze byt nedostacujici pro mlhovky a co pak STK? naskyta se zapojit denni do H1 v hl. svetlech po uprave elektroinstalace. Jina diskuse...

Byla tu uz diskuse jak si par lidi za dne sviti mlhovkami a mysli si ze je cool .co myslite? Domnivam se ze podle zakona za snizene vyditelnosti je uz dnes povinnost svitit zadnimi a prednimi mlhovkami. A tim padem je budete potrebovat jak v te mlze tak i na STK.

Editováno: , autor: tomiczech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak to chcete s tymi dialkami, jedine teda ich dimmnuť s nejakym vykonovym PWM regulatorom.

V poistkovej v motorovom priestore je isto nejaky spinany + kontakt teda vedenie 15 z ktoreho by sa zapinal menič resp rele ktore by napájaloo daný menič. po zapnutí napr obrysoviek by sa odpojilo relé, tým pádom by menič nefungoval a dialky by zhasli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pak jedině dát místo H1 konverzní sadu na xenon...a mít dva xenony vedle sebe.akorát jde o životnost,cenu a že si asi nezamrkáš světelnou houkačkou :feve:

zkoušely se tady už bůhvíjaké žárovky,ale dát výbojky i do dálkovejch nikdo zatím nezkusil....

několik kluků z fábek to tak má, výbojky v dálkových a světelná houkačka kupodivu funguje, má je tutově Bylzde, Fru-fru a myslím i najmis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznamka : světla pro denní svícení nenahrazují tlumená světla za šera a tmy, mají svítit pouze při vypnutém hlavním osvětlení vozidla a při zapnutém zapalování, musí se automaticky vypnout při zapnutí hlavního osvětlení vozidla, musí být schváleny dle ECE R87, montáž musí být v souladu s předpisy ECE R48 a to ty mlhovky podle me nemaji.

svetla? zda splnuji normu pro denni sviceni ECE R87 - vykon 5 az 21W a minimalni plochou lampy 40 cm˛

montaz(umisteni) ? zda je v norme umisteni mlhovek pro denni svicenni podle ECE R48 - minimalne od zeme 25 cm max 150cm,mezi nimi nejmene 60 cm a nejdale 40cm od hl. svetlla

nemusi to projit kvuli vykonu, jedine dat jine zarovky , ale nevim jak s plochou to muze byt nedostacujici pro mlhovky a co pak STK? naskyta se zapojit denni do H1 v hl. svetlech po uprave elektroinstalace. Jina diskuse...

Byla tu uz diskuse jak si par lidi za dne sviti mlhovkami a mysli si ze je cool .co myslite? Domnivam se ze podle zakona za snizene vyditelnosti je uz dnes povinnost svitit zadnimi a prednimi mlhovkami. A tim padem je budete potrebovat jak v te mlze tak i na STK.

nebylo myšleno používat mlhy jako světla pro den, ale místo mlh namontovat denní, a povinné je zadní světlo do mlhy, ne všechna auta mají přední mlhy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...