Přejít na obsah

Prosim o Radu motor 2.8 V6


Tvrdoch

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

CartmanXL - nech si na diagnostice překontrolovat ještě jednou to čidlo teploty chaladicí kapaliny. Já ho po 14 dnech ze záhadného důvodu měnil opět a od té doby klid. A taky jsem vyčistil klapku, takovým sprejem. Od té doby mám klid. v této oblasti.

Agony a Tvrdoch - Jel jsem v "čiplé" 2.8 V6 a nic zvláštního. Pak jsem sedl do své a zjistil jsem rozdíl. To lehké navýšení jakoby lehce pomohlo převodovce, ale hlavně pomohlo motoru nad 4500 otáček. Vyšší hlučnost jsem přikládal sportovnímu filtru KN. A taky tomu, že motor je blíž své hranici.

No a pak jsem si to otestovali na dálnici. A bohužel s každým přeřazením mi Sup s čipem lehce poodskočil a nad 220 mi začal i trošku ujíždět. Tak je otázkou co ti tam nahráli, nebo si počkej na jiného supa 2.8 svez se s ním a pak zpět se svým.

Ale každopádně si myslím, že za těch pár koníku nebo kroutáku to kluci nestojí. Na "čipování" jste si měli koupit 1.8 turbo :-D

čest

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Mě jde o to, že kvůli přestavbě na E85 jsem tam dal nové lpg svíčky a vracím to na benzín, tak jestli je musím vyndat, přece jenom nebyly zadarmo.

Ještě bych pro jistotu chtěl vyměnit palivový filtr, je náročný ho vyměnit u motoru není jako u nafty, je někde pod autem ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Čao pánové

Kvůli té zasr..é přestavbě na E85 mám furt problém se chcípáním auta, takže to tu trochu rozpísnu:

- auto jsem měl asi měsíc doma a  bez problémů

- po přestavbě odešlo hned první den palivové čerpadlo

- sehnal jsem levnější čerpadlo údajně ze Španělska a nechal rovnou vyměnit pal. filtr

- po ujetí 30 km poprvé chcíplo po minutě chytlo a takhle na trase 20 km nejmíň 15 krát !

- druhý den předěláno zpět na benzín a asi 300 km v cajku

- samozřejmě když jsem vytáhl rodinu, tak auto po 10 km zdechlo, zjistil jsem, že byla vypadlá hadička k čerpadlu, nasazeno, nastartováno

- dalších 70 km v poho, pak mi opět zdechlo a asi po dvou minutách chytlo a 60km v pořádku

- dnes do práce (20km)nic z práce kousek od baráku znova chcíp po minutě start a dobrý

 

Prosím o rady, či tipy

Já si myslím, že to neorigo čerpadlo je šucka a tím jak mi to na ten ethanol furt chcípalo, tak jsem ho načal  a brzy odejde úplně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém bude v tom, že E85 rozleptává naše hadice, jelikož na to nejsou stavěné. Tak si projdi celý palivový systém a koukni se, jestli někde nepřisáváš :-)

Nejhoší je, že to může být jen v nějaké poloze, či určitém náklodu - hondě štěstí!

Editováno: , autor: JohanJFV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...