Přejít na obsah

Agony

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Agony

  • Narozeniny 17.12.1985

Návštěvy profilu

986 zobrazení profilu

Oznámení Agony

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Což vataře s V6kou zas tak pálit nemusí :-D :-D :-D Důvod editace: necituj předchozí příspěvěk !!!
  2. Tvrdoch: No, to si osobně myslim taky :-)) Chip nechme těm, co to "brutálně táhne vocpoda" , tedy ropákům ).
  3. Agony

    Sup

    2.8 V6
  4. A co slabiny v tomhle odvětví nemá ? :-)
  5. D4anny již zde zmíněné bixenony.com. MarcusV: O homologaci můžeme dlouhosáhle diskutovat a nedobereme se ničeho. Podstatné je, aby vozidlo prošlo STK, což v případě kompletní dostavby (výbojky, naklápění , ostřikovače) projde imho celkem bez problémů, ne ? Nebo máš nějaký argument, proč by nemělo projít ?
  6. Dnešní moderní doba už umí spoustu věcí a stejně, jako se dělají dostavbové HID xenon sady, vyrábějí se k ním i dostavbové naklápěcí motorky se samostatnou ŘJ, včetně dostavbových ostřikovačů světlometů. Zrovna teď jsem totiž něco obdobného řešil a dokonce i existuje firma, která se na to specializuje, takže z HID xenonů můžou být rázem legální světla . A fakt je, že porovnám-li cenu originál xenonů do superba (světla, motorky, elektrika) což mi vychází cca na 45-50 tisíc, lze tuhle srandu pořídit zhruba za pětinu a naprosto legálně :-). Takže HID xenony, proč ne a na STK problém nebude
  7. Čerpadlo není takovej problém vyměnit a dá se pořídit cca kolem dvou a půl talíře ;-)
  8. jj, psal jsem to o par prispevku vyse...ale to lze detekovat snadno. Vyraz po kabelech a HID ballasty najdes snadno pokud tam jsou
  9. Už si přesně nepamatuju kdy, ale kupoval jsem je na aukru od nějakého borce z Moravy, byť až tady jsem zjistil, že ty světla už tady jeden člen s drobnou kosmetickou upravou mel a pujde pravdepodobne o ty same
  10. Zvláštní, mám V6ku, která je těžší, jezdím Prahu kde o vysoké obrubníky a kamenné zpomalováky není nouze a i když mi pod zadním nárazníkem koukají laufy, nestalo se mi, abych je odřel.... ono je otázkou, co má tvůj podvozek za sebou ;-) Dle mého názoru a praktických zkušeností je výška superba tak akorát... ale měl-li by jsi jiný názor, tak pružiny z Omegy Cčka Caravanu pasujou na supa přesně a s výškou to dělá divy ;-)
  11. S čidlem osobně laboruju už rok. Při DN mi byl přeštípnut kabelový svazek k napájení sahary a mimojiné jsem přišel i o čidlo teploty. Na vrakovišti jsem si z obdobné V6ky "vypreparoval" tento svazek a instaloval k sobě. Od té doby byť je čidlo na svém místě teplotu neukazuje a stejně tak nespíná pohotovostní sahara. Řešil tento problém už někdo ? Nějak nepobírám, proč při výměně kabelu to odmítá spolupracovat.....
  12. Obávám se, že tady, stejně jako ve většině případů nebude problém v autě, leč v předchozím majiteli.......
  13. Bastl to asi bude, ale pořádnej, protože pokud má auto v serii halogenove svetlomety, musely by se pri vymene za xenon nahradit i napajeci kabely (jiny konektor) coz je pakarna, neb tyto kabely konci az ve velkych rozbockach v palubce a pochybuju, ze by se s tim nekdo bastlil. Pokud tam mas xenony, lze vychazet i z toho, ze si proste ostrikovace minuly majitel "vypujcil" jinam. To by jsi poznal podle hadic od nadrzky na ostrikovace, odkud vede extra hadice k ostrikovacum a v tomto pripade by mohla byt proste jen necim zaslepena. Kazdopadne podle toho jak to popisujes budu mit asi debilni dotaz... nenasadil tam predchozi majitel pouze prestavbovou sadu ? To by totiz vse vysvetlovalo.....
  14. Asi se tu teď do mně všichni pustíte, ale proč někdo proboha nechává chipovat 2.8čku ? Z vlastních zkušeností bych řekl, že na české silnice je 2.8čka nastavená tak akorát.....no jak vidno, asi ne....
×
×
  • Vytvořit nový...