Dragon99 Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 (editace) Mam dve otázky: 1. dnes sa mi stalo že som na jednej súťaži mal napichnutý počítač na 12V zásuvku, a behom 7 hodín práce vyšťavilo aku. aký veľký akumulator sa da dať do Fabie II 1,2 Combi a aký by tam ma byť originalne. nakolko dosť často využívam menič s počítačom. 2. otazka nakolko som mal vyšťaveny aku, roztlačali ma... čo to mohlo spraviť s katalizátorom?? Diki za odpovede Dragon Editováno: 12. Říjen 2008, autor: Dragon99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Jáj no si zober že ti notbuk berie cca 70 - 80W keď robíš čo je pri 80W asi 6,5A pri 12V čo má vat v klude... Ešte si mohol napísať či si mal origo menič k laptopu alebo systém menič na 220 a potom napájač. v tomto prípade sú najväčšie straty. Nepomôže ti nič len nechať naštartované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Veru...a tlacenie auta nie je najrozumnejsie...ked tak cez kable nakopnut. Ja som za hodinu vybil so stretavacimi svetlami...a nevedel som dialkovym uz ani otvorit auto...musel som bezat po nahradne kluce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragon99 Vloženo 12. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Jáj no si zober že ti notbuk berie cca 70 - 80W keď robíš čo je pri 80W asi 6,5A pri 12V čo má vat v klude...Ešte si mohol napísať či si mal origo menič k laptopu alebo systém menič na 220 a potom napájač. v tomto prípade sú najväčšie straty. Nepomôže ti nič len nechať naštartované. Menič som mal z 12/230V potreboval som tam aj tlačiareň (atramentovú), bolo to na strelnici robil som výsledky zo súťaže a tlačill ich) elektrina široko-ďaleko nieje... preto chcem dať väčší akumulátor a vyskúšať to tak, otázka či bude alternator nabijať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 O alternátor sa neboj. Ak robíš niečo tak maj naštartované, aspon nejaký čas, toho benzínu nezožerieš tak moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragon99 Vloženo 12. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Ja som chcel vymeniť akumulátor a dať tam navečšiu kapacitu ktorá sa zmestí, a tam neviem, či ten nový aku s večšou kapacitou bude alternátor dobíjať na 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 jde o to jak velký by ten nový akumulátor byl....já osobne mám v 1,2 12V aku 55Ah a Alternátor stíhá. Pokud dáš větší Aku bude to alternátoru trvat déle, ale nakonec ho dobije. I když nevím jestli to za vynaložene prostředky stojí, asi nejlepší rada bude nechat při větším odběru proudu běžet motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 13. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 Tiez nevidim dovod tam davat koli tomu silnejsi akumulator. Ten je dobry ak potrebujes vacsi startovaci prud, nie? Zbytocne draha vecicka koli strelnici kde ides raz za mesiac? No ale je to na tebe...motor spotrebuje za hodinu cca 0.7 litra benzinu...tak si to prepocitaj...a to nevravim ze to musis mat zapnute celu hodinu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragon99 Vloženo 13. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 OK prehovorili ste ma, aku tam zostane to čo tam je teraz, len si idem kúpiť štartovací kábel aby ma nemuseli zase roztláčať a ničiť katalizátor... Nabíjanie budem riešiť zapnutým motorom. Ďakujem za rady a názory. Dragon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 13. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 jeste by se mozna hodilo sehnat nejakou hadici na vyfuk, at neotravis sebe, nebo lidi kolem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 13. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 Prečo veď nemá diesel :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 si im to natrel profor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo_1 Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 [quote name='Dragon99' Ak máš kombíka, čo ti bráni hodiť do kufra neakú 60-80ku akumulátor - niako neprepojený s autom.... Bežne sa to využíva na letisku na nabíjanie pohonných akumulátorov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 Ale ta cena!!! Naozaj sa mi nezda ze potrebuje davat dalsie tisice za nieco, co poriadne nevyuzije. Iba ze by robil tie sutaze denne...potom sa da aj solarny panel, alebo nieco podobne. Ak je pekne pocasie, utiahne to aj laptop...ale tiez pomer cena..treba si to prehodnotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo_1 Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 (editace) Cena... Keď vidím, čo sa dáva za tuning.... Ak je to koníček, tak cena nehrá rolu. Nový aku stojí cca 2 litre a to nieje až taká paľba... Nabíjač na Aku mám za 6,5 litra... vysiealč za 18 českých, za baterky do modelov vyplaznem ročne 3-5 litrov... a človeče keď si niečo nové k modelom kúpim tak dokonca mám z toho radosť. Na druhej strane som schopný špekulovať, či dať za žiarovku do auta 125, alebo pohľadať, či by niekde nebola za 100... auto je pre mňa len auto - nič viac. Dragon99 - skús sa spýtať leteckých modelárov - elektroletcov ako to riešia.. skúšalo sa mnohé, ale nakoniec večšinou to vyrešil externý aku a ak bolo treba večší výkon tak elektrocentrála. Editováno: 16. Říjen 2008, autor: lubo_1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 No jo, v podstate mas pravdu. Vzdy je to len otazka potreby a ochoty za to dane peniaze dat. Len som mu chcel poradit, ze nech si najskor rozmysli ci to naozaj potrebuje a dal mu ine moznosti. Ale rozhodnut sa musi on. Lebo nie vzdy cloveka napadnu vsetky alternativy, no nie? Na to sme tu my...ostatni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaLu Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 Ja by som bol za elektrocentralu, dnes ju v akcii kupis 1,2kW tak za 4 tisicky a da sa potom pouzit aj na dalsie veci, ozvucnenie, osvetlenie, ked ako tvrdi na tej strelnici nie je siroko daleko prud. Tu 80Ah baterku treba tiež nabijať a ma svoj pocet nabijacich cyklov a nabijanie polovybitej baterie po nejakej kratsej akcii, aby som mal na buduce zas 100% kapacity tiež neprida baterii na životnosti. Ja davam svoj hlas elektrocentale. JaLu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo_1 Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 Ja hlasujem za akumulátor... životnosť aspoň 3 roky. Nabitie 12V oloveného akumulátora s neakou nabíjačkou za 500 Sk nieje problém... Tá centrála za 4 tisícky a x hodinová prevádzka + smrad+ hluk + spotreba to nieje bohvie čo.... Navyše ak je strelec a prezradí ti, koľko stojí jeden náboj a koľko ich za poobedie vystieľa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragon99 Vloženo 19. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 Dakujem za rady, pravdepodobne to bude riesene druhym akumulatorom. Na strelnici mame sutaze 2-3x za mesiac, + chodim rozhodovat aj na sutaze mimo, kde maju strelniu v kamenolomoch a pod... tiez bez el., v Nitre sa to riesilo elektrocentralou, a bolo ztoho dost vela smradu a hluku aj popri strelbach :-( Asi skoncim s aku okolo 80 Ah to asi musi stacit, a budem rad ak to vydrzi 2-3 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 takze auto my stalo 6 dni doma dojdem ze ho chcem otvorit cez dialkove a nic , tak sa my ho podarilo otvorit klucikom , pokus o nastartovanie nemozny , vsetko som mal povypínané ... uz som volal do servisu a ze my poslu technika tak potom vam poviem co a ako . / dufam ze tu tato tema nieje este / . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 máš tam něco přidělávaný-jiné rádio, alarm atd.Potom napiš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 takze prislo auto zaruky mobility a nastartovalo my auto , startovacou bateriou , dalej som isiel do servisu a tam zistili ze musia nabit bateriu na maximum tak som do vecera cakal , auto som si odviezol domou a zajtra idem na premeranie hondnot baterie a asi aj elektriky , vsetko mam original - nic ine nemam dorabane ale pytali sa na to . takze zajtra napisem pokracovanie . Vyzera to tak ze tu bateriu my dali vybitu uz z vyroby takze dufam ze to je len v nej . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 a nepodívals ses náhodou do toho oka na té baterce, jaká barva svítila. Třeba u opla před xx lety tyhle baterky s tím okem odcházely jedna za druhou.Máš taky Vartu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 neviem typ baterie ale oko bolo cierne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 potom napiš a hlavně jestli uznali plnou záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.