Publikováno Únor 1, 201213 r Zdravím všechny. Když nastartuji studený motor, tak mi cca 10-15 vteřin kolísají otáčky a možná i jede chvíli jen na 3 válce, ale po chvilce se to srovná a je vše ok. Z různých témat jsem vyčetl, že by to s největší pravděpodobností mohli být žhavící svíčky. Při vyšších teplotách nebo opakovaném startu už všechno chodí v pořádku. Jen jsem znepokojen tím, že při nastartování za nízkých teplot (už asi od 0°C) se mi vlivem prvotního špatného spalování objeví oblak dýmu, který stoupá z motoru. Samozřejmě spaliny jdou do vnitřku auta, což je dost nepříjemné. Přijde mi, jak kdyby třeba špatně těsnil spoj motor - výfuk. Jinak ve výfuku by díra být neměla a jinak v autě nic cítit není. Pokud ale hned přidám plyn, tak se nic neobjeví a spaliny normálně odejdou výfukem pryč. Setkal se s tím už někdo? Auto je: Škoda Octavia II 1.9 tdi, 2006
Duben 10, 201213 r Já mám podobný problém u 1.9 TDi 81 kW 2002, prej by to mělo být nefunkčníma žhavičkama, že to nedokonale spálí naftu, ale dělá to i po jejich výměně .. při chladném startu se z výfuku vyvalí šedý nebo bílý dým (oblak kouře), motor se slangově řečeno zakucká, během asi 3 vteřin se dostane do otáček, které se ustálí a pak je vše ok. Takže další možnost jsou asi vstřiky ..
Duben 11, 201213 r ked ti to saje smrad do auta moze byt prasknuty ten pruzny dratenny spoj medzi zvodmi a vyfukovym potrubim. mal som to iste, prehrdzaveny a odkedy som to vymenil tak pohodicka.
Duben 11, 201213 r toto resim 2 roky vstriky jsem nechal udelat takze vstriky a zhavice ok a stejne mi to za studena zakouri bile olej to nezere a vodu taky ne ,takze si myslim ze ve vstrikovacich to nehledej ja jen proinvestoval kacky a vysledek nikde,jeste jsem dal na filtr novy zpetny ventilek ,filtry novy
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.