Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj vsichni,

vim ze tato tema, tady byla uz tisic krat, ale bohuzel jsem nikde nenasel odpoved.

Tak popis zavady: ztrata vykonu motoru ve vsech otackach + skubani motoru. Ve vyssich otackach moc neskube. Vykon ztraci obcas, kdyz na to proste dupnu, tak otacky jsou, ale bohuzel vykon ne. Jako by se motor nejak zabrzil, dusil, toci ale nepodaval vykon. Proste otacky mam, ale vidim to tak na 5 koni, ani to ne :). Dela to jak za studena, tak za tepla, porad.

Nedavno jsem menil: palivovy filtr, trochu to pomohlo, ale porad to dela. Vzduchovy filtr. Rozvody mam nove. Katalyzator (by uz uplne rozsypany). Nic neodstranilo zavadu. Bojim se, ze to bude lambda sonda nebo RJ. Muzou zo byt taky svicky? Prosim poradte, nebo se z toho zblaznim. Do kopce to nekdy nejede, musim nekdy az na jednicku.

Felicia 1,3, r.v 1995. 145 000 km.

Ahoj vsichni,

vim ze tato tema, tady byla uz tisic krat, ale bohuzel jsem nikde nenasel odpoved.

Tak popis zavady: ztrata vykonu motoru ve vsech otackach + skubani motoru. Ve vyssich otackach moc neskube. Vykon ztraci obcas, kdyz na to proste dupnu, tak otacky jsou, ale bohuzel vykon ne. Jako by se motor nejak zabrzil, dusil, toci ale nepodaval vykon. Proste otacky mam, ale vidim to tak na 5 koni, ani to ne :). Dela to jak za studena, tak za tepla, porad.

Nedavno jsem menil: palivovy filtr, trochu to pomohlo, ale porad to dela. Vzduchovy filtr. Rozvody mam nove. Katalyzator (by uz uplne rozsypany). Nic neodstranilo zavadu. Bojim se, ze to bude lambda sonda nebo RJ. Muzou zo byt taky svicky? Prosim poradte, nebo se z toho zblaznim. Do kopce to nekdy nejede, musim nekdy az na jednicku.

Felicia 1,3, r.v 1995. 145 000 km.

Měl jsem stejný problém, byl to zanesený filtr na benzinovém podávacím čerpadle v nádržce. Po vyčištění jízda upně bez problémů.

  • Autor

Měl jsem stejný problém, byl to zanesený filtr na benzinovém podávacím čerpadle v nádržce. Po vyčištění jízda upně bez problémů.

Dik moc za odpoved. Jak se provadi vycisteni? Nemyslite nahodou benzinovy filtr? Ten jsem menil vcera :) Zas tak zdatnej nejsem a nevim kde to podavaci cerpadlo hledat. Dik moc

Dik moc za odpoved. Jak se provadi vycisteni? Nemyslite nahodou benzinovy filtr? Ten jsem menil vcera :) Zas tak zdatnej nejsem a nevim kde to podavaci cerpadlo hledat. Dik moc

Čerpadlo je v benzinové nádržce, spolu s měřižem paliva, přístup pod zadním sedadlem. Před zpětnou montáží nepřeházet kabely!

  • Autor

Dik, uz jsem to nasel. Zitra se na to podivam. Jeste jedna vec. Zacal mi strasne pomalu tocit starter. Jen tak tak chytne. Starter je pul roku stary, baterka ukazuje 12,6 V taky pul roku stara. Muze to byt tim cerpadlem? Asi tezko si myslim. Zkontroloval jsem rozdelovac, zadna vlhkost, kabely ku starteru taky vypadaji ok. No nechapu to. Jak za studena, tak za tepla mi to dela. Prosim poradte nekdo.

  • Autor

Jo a jeste jedna vec, jak si to cerpadlo cistil Bedrich? Normalne rozebrat ?

to čerpadlo je bajonetově uchyceno na dně nádrže, takže poté co sundáš (odšroubuješ) vrchní převlečnou matici na nádrži, vytáhneš vrchní část čerpadla, která je spojená hadičkami s tou spodní. Na spodní musíš pak zatlačit směrem dolů a současně pootočit vlevo (proti směru hodinových ručiček), tím vytáhneš celé čerpadlo ven z nádrže. Jinak ti dávám do přílohy takový návod aby jsi viděl co a jak.

návod -čerpadlo.pdf

  • Autor

to čerpadlo je bajonetově uchyceno na dně nádrže, takže poté co sundáš (odšroubuješ) vrchní převlečnou matici na nádrži, vytáhneš vrchní část čerpadla, která je spojená hadičkami s tou spodní. Na spodní musíš pak zatlačit směrem dolů a současně pootočit vlevo (proti směru hodinových ručiček), tím vytáhneš celé čerpadlo ven z nádrže. Jinak ti dávám do přílohy takový návod aby jsi viděl co a jak.

Dik moc za supr navod. Zitra du na to. To sitko muze normalne pod vodu jo?

Nenapada jeste nekoho ten starter?

když reaguješ na poslední příspěvek tak necituj ;) (nedávej tedy "Odpovědět" přímo v příspěvku, ale použij tlačítko níže "Přidat odpověď ").

Do vody bych to nedával. Mě ten šmír, jak to bylo ještě vlhké od benzínu šel setřít krásně rukou.

Upraveno od Malta

  • Autor

OK, zkusim to teda rukou, snad to nepolamu jak si psal v tom navodu :p

  • 1 rok později...

Dobrý den, dnes se mi na dálnici stalo asi po 70 ujetých km z ničeho nic vozidlo ztratilo výkon a z rychlosti 120km/h zpomalovalo plynule až na 80km/h (nešlo nijak ovlivnit na plyn nereagovalo). Dojel jsem na první odpočívadlo, hluk motoru vše mi přišlo normální, zkontroloval jsem provozní kapaliny všechno v pořádku, motor se nehřál a žádná kontrolka se nerozsvítila. Jel jsem dál ale problém stejnej, tak jsem sjel a nechal auto asi pul hodiny stát. Potom dalších 150km absolutně bez problému. Neví někdo v čem by mohla být chyba?

Je to Felicie 1,3 MPi, 50kw, r.v.1996.

Mohlo vypadnout nějaké čidlo. Pokud se to nebude opakovat, tak bych to neřešil.

Dobrý den, dnes se mi na dálnici stalo asi po 70 ujetých km z ničeho nic vozidlo ztratilo výkon a z rychlosti 120km/h zpomalovalo plynule až na 80km/h (nešlo nijak ovlivnit na plyn nereagovalo). Dojel jsem na první odpočívadlo, hluk motoru vše mi přišlo normální, zkontroloval jsem provozní kapaliny všechno v pořádku, motor se nehřál a žádná kontrolka se nerozsvítila. Jel jsem dál ale problém stejnej, tak jsem sjel a nechal auto asi pul hodiny stát. Potom dalších 150km absolutně bez problému. Neví někdo v čem by mohla být chyba?

Je to Felicie 1,3 MPi, 50kw, r.v.1996.

Mohlo by to být namrzání ledu na vstřikovacích tryskách a tím ubírání paliva.

Po vypnutí motoru to teplo vysálané z motoru rozpustí.

  • 2 roky později...

Zdravim, mam taky problem s feliciou a ziadny servisak mi neviem poradit.

Felicia mi ide v podstate normalne. Ked ale idem dlhsie (v poslednej dobe aj kratko) vo vyssich otackach napr. idem predbiehat mam tam nejakych 4tis, tak zdrazu akoby stratila vykon. Volnobezne otacky drzi ale je leniva. Po nejakom case napr. po 30km zrazu cukne a ide normalne. Je aj na LPG a robi to na obidvoch rovnako. Zatial som cistil srtiacu klapku, nove sviecky, cistenie snimaca tlaku a teploty, nova lambda, novy vzduchovy filter.
Prisiel som na jednu vec, ak spravim reset jednotky cez ten program motordiag , tak ide normalne, pokial ju zase nevytocim nad urcite otacky ( ale zase nespravi to vzdy ).

nejake zavady v pamati?vyzera to akoby padala do nudzoveho rezimu...

Nouzový režim ve felicii? Já bych ty elektronky moc nepřeceňoval :D. Kontrola paměti závad je určitě dobrý nápad, akorát elektronika felicie je dost pitomá a zpravidla má problémy poznat, že něco občas nefunguje. Poznát to, až když do zdechne úplně. Držel bych se toho resetu, podle toho se zdá, že to nějak souvisí se škrtící klapkou - takže vyčistit, zkontrolovat jestli není podfouklé těsnění, ale samozřejmě nejdříve vyčíst ty závady

No klapka je vycistena. Ale kupil som aj tak druhu a zajtra idem dat vymenit. Vraj to moze vydrany ten snimac polohy skrtiacej klapky. Dava nahovno informacie do RJ a preto blbne. Lebo ked to robi a spravim ten reset tak hned ide dobre.

  • 1 měsíc později...

Zdravím.Mám felicii 1.3 Mpi, r.v.99, 40kw. Mám takový problém, že po nastartování auta a ujetí cca 100m mi auto ztratí výkon. Můžu mít plyn až na podlaze a nic. Tento stav trvá většinou 1 až 2 minuty. po Tomto stavu to už neudělá, ani kdybych ujel 600km. Jakmile bych vypl znovu motor a nastartoval tak po ujetí 100m znovu se ztratí výkon. Je jedno jestli je motor studený nebo má 90°, dělá to tak i tak. Měnil jsem veškeré filtry(vzduchoý, olejový, palivový) měnil jsem olej, čidlo teploty motoru, měnil jsem svíčky. Problém stále trvá. Děkuji za případné odpovědi.

Dneska jsem s tím byl na diagnostice a klasicky to dopadlo blbě. Po připojení počítače a zapnutí programu bylo slyšet jak ŘJ načítá, ale potom program vyhodil nějakou chybu a žádný problém v autě nebylo možno vyhledat. přišlo nám to jako by cesta po ŘJ byla v pořádku, ale dál už to nešlo. Mohlo by to nějak dohromady souviset s elektronikou v autě?

Upraveno od Mike725

Zkus tohle:

- nejdřív (preventivně) odpoj baterku. Pokud to neučuníš, můžeš si při následný manipulaci "škrtnout" a spáchat si větší škodu.

- na řídicí jednotce je kabelovej svazek napojenej mnohakolíkovým konektorem - ten konektor odpoj, prohlídni jestli v něm není vlhkost, můžeš ho prostříkat nějakým čisticím sprejem na kontakty, ale každopádně ho několikrát za sebou zastrč na místo a zase vytáhni - tím se "seškrábnou" případný nečistoty a kysličníky na kontaktech. To samý udělej s OBDE konektorem - taky ho několikanásobně zastrč a vytáhni.

- po zpětný montáži zase zapni baterku a zkus tu VAG komunikaci obnovit.

  • 2 týdny později...

Zdravim, jedna sa o feliciu 1,3 40kW 2001, problem je podobny, nachvilu strati vykon a akoby sa dusila a potomuz ide. Diagnostika funguje, boli tam tieto zavady : 00525 - lambda-sonda (G39)
        07-10 - signal prilis maly - Sporadická
00537 - lambda-regulace
        18-10 - horni hodnota dorazu - Sporadická

 

Pri jazde, ked ide normalne, tak napatie na lambde bezi medzi 0-1 V. Vtedy, ak strati vykon a dusi sa, tak napatie na lambde je konstantne cca 0,55 V, potom  po cca 1-2 min. uz ide normalne,  napatie sa pekne meni (sinusovka) akoby lambde nic nebolo.

Teraz je chybna lambda, alebo RJ ?

Tohle vypadá na tu sondu, minimálně je někde zlomenej kabel nebo to už holt má sonda za sebou... To kolísání napětí je správně, stabilní hodnota je na nic.

  • 5 let později...

Dobrý chtěl jsem se zeptat jestli by někdo nevěděl v čem je problém. Mám škodu felicii 1.3 50kw benzin rok výroby 1995 a auto ztrácí výkon stěží to vytáhnu na 80 a poté jde cítit zápach spáleniny. A při 4 a 5 to přenáší trochu větší vibrace a při spatecce to někdy zdechne bez přidání plynu. Může to souviset i s brzdami? Začalo se mi kouřit z přední pravé brzdy. 

Upraveno od Danny0132

Může - také.

Takže nejdřív dej do pořádku brzdy a když se tím zbavíš zápachu, pusť se do motoru.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.