Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj mam fabku I rs a jiz delsi dobu mi tece odnekud olej. Dolivam prakticky po trech tydnech tak cca 2 dcl. Turbo bylo minuly rok meneno....Egr urcite protyka ale nejsem si jist ze by to teklo az takhle. Pri sundani krytu motoru je zespoda videt cele turbo a hadice od oleje. Poradte diky.......

Upraveno od msmity

Oplachni motor a utri zateceny olej. Pak ujed par 10km a mrkni zda bude videt z kama olej tece ! Nic vic se na to poradit neda, musis proste zjistit z kama ti to prosakuje, pak muzes resit jak to misto opravit atp.

Nie su nahodou aj trubice kadial vhana vzduch turbo do motora d oleja aj z vrchu? Ak su aj zvrchu, tak je to tesnenie veka ventilov.

  • 11 měsíců později...
  • Autor

po delsi dobe opet zdravim...byl jsem malinko mimo tak jsem nemohl situaci nijak resit....vcera jsem na to opet koukal a olej je na strane u ridice....a je od nez spinavy plast pod motorem a hadice co vede od zhora.....nemuze to tect z te hadice...je to nejspis hadice co vede z turba do cooleru? nebo myslite ze to muze byt opravdu to viko ventilu? diky za rady

pravděpodobně ti špatně těsní bajonet hadice - kolena- co vede od turba k intercooleru....zde ti to sákne a vyhazuje olej na plastovej kryt.....

chce to odpojit hadici, mrknout jestli na bajonetu není "vykloktanej" zajišťující zobáček...pokud ano, sehnat novou hadici, pokud ne, mrknout na stav gumového "O" kroužku - těsnění (tuším zelené barvy)....jestli je ok, zkus celej bajonet + zámek otřít do sucha (odmnašťovač na brzdy + hadr co nepouští chlupy)...zajišťovací sponu lehce přihni k sobě a vše zkompletuj do sebe, mělo by to dát pokoj....

jinak to vedení turbo - IC je u FRS řešený těmahle nešťastnýma "bajonetama" na hadicích, který celkem rádi odcházej (vykloktá se zajišťovací zobáček)....potom řádně netěsní, uniká ze soustavy tlak a ukapává olej....není to nic dobrýho pro turbo, když je únik větší, klidně se může tzv přetáčet...

PS: pak písni, zda byl problém tam

tak možnosti tam moc není.. pokud je turbo ok tak to muže lít bud z přívodu nebo odvodu oleje z turba a nebo viko ventilu...

  • 2 měsíce později...
  • Autor

zdravim dlouho jsem se neozval...byl jsem pracovne mimo.....vcera jsem sundal to kolinko gumove co vede k intercooleru a vytekla na me tak decka oleje....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.