Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj mam fabku I rs a jiz delsi dobu mi tece odnekud olej. Dolivam prakticky po trech tydnech tak cca 2 dcl. Turbo bylo minuly rok meneno....Egr urcite protyka ale nejsem si jist ze by to teklo az takhle. Pri sundani krytu motoru je zespoda videt cele turbo a hadice od oleje. Poradte diky.......

Upraveno od msmity

Oplachni motor a utri zateceny olej. Pak ujed par 10km a mrkni zda bude videt z kama olej tece ! Nic vic se na to poradit neda, musis proste zjistit z kama ti to prosakuje, pak muzes resit jak to misto opravit atp.

Nie su nahodou aj trubice kadial vhana vzduch turbo do motora d oleja aj z vrchu? Ak su aj zvrchu, tak je to tesnenie veka ventilov.

  • 11 měsíců později...
  • Autor

po delsi dobe opet zdravim...byl jsem malinko mimo tak jsem nemohl situaci nijak resit....vcera jsem na to opet koukal a olej je na strane u ridice....a je od nez spinavy plast pod motorem a hadice co vede od zhora.....nemuze to tect z te hadice...je to nejspis hadice co vede z turba do cooleru? nebo myslite ze to muze byt opravdu to viko ventilu? diky za rady

pravděpodobně ti špatně těsní bajonet hadice - kolena- co vede od turba k intercooleru....zde ti to sákne a vyhazuje olej na plastovej kryt.....

chce to odpojit hadici, mrknout jestli na bajonetu není "vykloktanej" zajišťující zobáček...pokud ano, sehnat novou hadici, pokud ne, mrknout na stav gumového "O" kroužku - těsnění (tuším zelené barvy)....jestli je ok, zkus celej bajonet + zámek otřít do sucha (odmnašťovač na brzdy + hadr co nepouští chlupy)...zajišťovací sponu lehce přihni k sobě a vše zkompletuj do sebe, mělo by to dát pokoj....

jinak to vedení turbo - IC je u FRS řešený těmahle nešťastnýma "bajonetama" na hadicích, který celkem rádi odcházej (vykloktá se zajišťovací zobáček)....potom řádně netěsní, uniká ze soustavy tlak a ukapává olej....není to nic dobrýho pro turbo, když je únik větší, klidně se může tzv přetáčet...

PS: pak písni, zda byl problém tam

tak možnosti tam moc není.. pokud je turbo ok tak to muže lít bud z přívodu nebo odvodu oleje z turba a nebo viko ventilu...

  • 2 měsíce později...
  • Autor

zdravim dlouho jsem se neozval...byl jsem pracovne mimo.....vcera jsem sundal to kolinko gumove co vede k intercooleru a vytekla na me tak decka oleje....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.