msmity Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 (editace) Ahoj mam fabku I rs a jiz delsi dobu mi tece odnekud olej. Dolivam prakticky po trech tydnech tak cca 2 dcl. Turbo bylo minuly rok meneno....Egr urcite protyka ale nejsem si jist ze by to teklo az takhle. Pri sundani krytu motoru je zespoda videt cele turbo a hadice od oleje. Poradte diky....... Editováno: 9. Únor 2012, autor: msmity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Oplachni motor a utri zateceny olej. Pak ujed par 10km a mrkni zda bude videt z kama olej tece ! Nic vic se na to poradit neda, musis proste zjistit z kama ti to prosakuje, pak muzes resit jak to misto opravit atp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onder Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Nie su nahodou aj trubice kadial vhana vzduch turbo do motora d oleja aj z vrchu? Ak su aj zvrchu, tak je to tesnenie veka ventilov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 10. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 po delsi dobe opet zdravim...byl jsem malinko mimo tak jsem nemohl situaci nijak resit....vcera jsem na to opet koukal a olej je na strane u ridice....a je od nez spinavy plast pod motorem a hadice co vede od zhora.....nemuze to tect z te hadice...je to nejspis hadice co vede z turba do cooleru? nebo myslite ze to muze byt opravdu to viko ventilu? diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 pravděpodobně ti špatně těsní bajonet hadice - kolena- co vede od turba k intercooleru....zde ti to sákne a vyhazuje olej na plastovej kryt..... chce to odpojit hadici, mrknout jestli na bajonetu není "vykloktanej" zajišťující zobáček...pokud ano, sehnat novou hadici, pokud ne, mrknout na stav gumového "O" kroužku - těsnění (tuším zelené barvy)....jestli je ok, zkus celej bajonet + zámek otřít do sucha (odmnašťovač na brzdy + hadr co nepouští chlupy)...zajišťovací sponu lehce přihni k sobě a vše zkompletuj do sebe, mělo by to dát pokoj.... jinak to vedení turbo - IC je u FRS řešený těmahle nešťastnýma "bajonetama" na hadicích, který celkem rádi odcházej (vykloktá se zajišťovací zobáček)....potom řádně netěsní, uniká ze soustavy tlak a ukapává olej....není to nic dobrýho pro turbo, když je únik větší, klidně se může tzv přetáčet... PS: pak písni, zda byl problém tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 tak možnosti tam moc není.. pokud je turbo ok tak to muže lít bud z přívodu nebo odvodu oleje z turba a nebo viko ventilu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 13. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 zdravim dlouho jsem se neozval...byl jsem pracovne mimo.....vcera jsem sundal to kolinko gumove co vede k intercooleru a vytekla na me tak decka oleje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.