Publikováno Únor 11, 201213 r čau kluci , máme na octávce 1.9TDI problém se zatím neupřesněným boucháním od levého předního kola , možná převodovky . Jednou za 2 dny se ten zvuk objeví , je to takový hlasitý kovový , pravidelný zvuk , udělá to vždy při akceleraci . Jen se zařazenou rychlostí, na neutrál, po zmáčknutí spojky a nebo při zastavení to uplně zmizí a je klid . Byli jsme s tím v servisu , všechno procházeli a na nic nepřišli .. Stalo se někomu něco podobného ? Díky za rady . Petr Upraveno Únor 11, 201213 r od Petr Barcuch
Únor 11, 201213 r Neříkám že to je tohle, ale stalo se mi že se povolila poloosa, bouchalo to sem tam a nikdo na to nemohl přijít.
Únor 13, 201213 r Poloosy dle mého názoru cvakají nejvíce právě při rozjezdu a zatočených kolech na doraz....
Únor 14, 201213 r Ale ja tady nepíšu nic o špatných homokinetických kloubech poloosy, ale o povolene matce na poloose v těhloci, tam jak ji dotahuješ na ložisku. Potom skus dat plný rejd, na každou stranu a rozjed se, přitom poslouchej, jestli se něco ozve. Upraveno Únor 14, 201213 r od VAG BoBo
Únor 14, 201213 r Místní člen tu psal o tom ,že takhle bouchají ložiska...Když se posunou v těhlici... http://forum.skodahome.cz/topic/116077-lupnuti-prasknuti-od-napravy/ Viz: Technická produktová informace Číslo případu: 2014617/2 Rušivé hluky přední nápravy při rozjezdu vozidla Datum zveřejnění: 18.3.2008 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Rušivé hluky přední nápravy při rozjezdu vozidla (4.4-501.3) Technické pozadí Při rozjezdu za současného natočení předních kol se u některých vozů ozývá z oblasti přední nápravy výrazný rušivý hluk. Tento hluk má charakter hlasitého kovového klepnutí a jeho původcem je axiální pohyb ložiska (Č.OBR.014, Poz.3) v hlavě ložiska čepu kola (Poz.1). K nepatrnému axiálnímu pohybu ložiska dochází nejčastěji při rozjezdu vozidla, dokud ještě není ložisko zahřáto na provozní teplotu. Opatření Pro odstranění této závady doporučujeme následující postup : 1. Zjistit, zda uvedené rušivé zvuky vycházejí z levé nebo z pravé strany vozidla. 2. Demontovat ložisko předního kola. 3. Celou vnitřní plochu otvoru v hlavě ložiska čepu kola (Poz.2) pečlivě namazat tukem Optimol VP 317 (výrobce: Optimol Ölwerke Industrie GmbH, Friedenstrasse 10, D-81671 München). 4. Pro zpětnou montáž je nutno použít nové ložisko. Uvedený typ mazacího tuku je nutno aplikovat na vnitřní plochu otvoru v hlavě ložiska čepu kola při každé výměně tohoto ložiska.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.