Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Spotřeba je u mě už v normálu, do 6l/100km se vždy vejdu. Včera jsem jel do prahy a zpět za 5,4l/100km. S volnoběhem a chybou 16555 mám taky problém. Klapku mám vyčištěnou, ale pravděpodobně je problém pořád v EGR i když je zaslepený. Co se týče 16555 tak jsem měnil těsnění na vstřicích a budu prohazovat 1. vstřik aza druhy. Uvidim zda se něco změní.

  • 2 měsíce později...

Zdraví mám fabiu 1.2 hight turbo performents :D a mrška žere cca 13l/100 km byl jsem na diagnostice a ta nic neukazala nevíte čím to může být?

sundej viko na motoru ,mrkni se na filtr  zdali je ok.potom poradne nasad na klapku ,aby tam nesel nikudy vzduch,mas tam jeste hadicku po strane ,tak tu poradne nasad a zacvakni paskou,jinak se potom mrkni na palivovy filtr ,pokud nebude spatny tak lambdasondu a jeste egr ,tedy pokud ho tam mas ,nektere vozy ho nemely,nic vic neporadim,ale na stk by ti meli rict ,co to je ,po napojeni na meraky pro emise,moznost jeste dira ve vyfukovem potrubi

vyčistit klapku+zákl.nastavení a zaměřil bych se i na teplotní čidlo, zda nedává blbý údaj o teplotě a nejede tak motor pořád na bohatší směs.

  • 1 rok později...
  • Autor

Vyřešeno

 

Takto vypadá, že jsem konečně našel příčinu nepatrně zvýšené spotřeby. Jen pro připomenutí, řešil jsem zvýšenou spotřebu na fabii HTP 12V rv. 2003. Málo kdyby jsem se úspornou jízdou dostal pod 6 litrů. V průběhu bádání vyměněny:

 

Svíčky NGK, několikrát vyčištěna a nastavena škrtící klapka, zaslepen a následná výměna EGR ventilu, tesnění pod škrtící klapku, kontrola těsnění sání, kontrola těsnosti hadiček, přidáno aditivum do benzínu, kontrola těsnosti, výměna ventilu N80, kontrola výfuku aj.

 

Nakonec to byl vadný snímač tlaku nasávaného vzduchu. VAG samozřejmě nic nehlásil a já špatně zkontroloval jeho hodnoty v bloku měření.

 

Teď mám spotřebu o 1 litr menší. To znamená že kominovaný porovoz město, dálnice, okrsky jezdím průměrně za 5,1l az 5,8l/100km. Když se snažím tak se dostanu na 4,8l. Samozrejme to je znat i na vykonu motoru.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.