Přejít na obsah

Výhřevy sedaček


doktor.j

Doporučené příspěvky

to si za to dal dost .. já měl štěstí a před 14 dni sehnal starý sedačky, relátka, kabeláž (ta se musela nastavovat, byla ucvakana ze svazku), vypínač (dost hnusnej, leta používanej...)... za 1000kč.. vypínač jsem měl už dýl pěknej.. a přehodit dečky a natáhnout elektriku je práce na jednu neděli... s tátou jsme dělali ty sedačky, je to trouchu práce to čalounění, ale dá se to ;). Chce to dvoje kleštičky, trpělivost :D

Tak to jo, ale ja to radsi sverim odbornikum, neb jsem rozebiral sedaky ze kterych jsem vyndaval decky a ze by to bylo bezva cvakat ty krouzky z hliniku.....myslim, ze je jednoduchy to tam nacvakat origo pistoli, ale vracet to tam po rozebrani nevim....ale kazdopadne dik za radu -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni to těžký, dvoje kleště, delší...  :)  .. jinak takhle vypadá ta pistole na to  :p

Hmmmmm hezky.....to se to cvaka, kdyz je naradicko :palec2:

ja tu pistoli ale nepouzival :( ... jestli by ji nekdo chtel mozna bude na prodej...

No vidis a koliko by to kostovalo???? Treba bych do toho sel...dle cenovky....................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do kabeláže k sedačkám jde štáva 2x + 1x - ale nehřeje to.myslíte že sám zvládnu rozebrat čalounění a mrknout na tu dečku jestli je v cajku?Dá se ta dečka případně opravit?jak?děkuju!

No jak jsem psal na zacatku, rozebiral jsem sedacky co mely vyhrevy a pokud bych to mel davat dohromady, tak to dam radsi nekomu kdo ma tu pistoli, neb ty krouzky se blbe oteviraj a budou se o to hur davat dohromady, tak aby netrhaly okoli....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Ahoj, tak nějak mám už třetí škodovku s výhřevy a u této poslední se mi zdají být divné. Když auto v zimě nastartuju, začnou hřát až tak po 2-3 minutách. Co jsem si všiml, že i když jsou na pětku, tak mi to přijde, jako když je to stejné s trojkou. U předchozích aut to na pětku topilo fakt dost, kolikrát to bylo spíš už nepříjemné.

Všímám si, že když auto začnu prohánět na 100% jeho výkonu, tak výhřevy topí jako blázen. Pak zmírním styl a i výhřevy bych řekl, že povadnou. Baterie je nová, volnoběžka na altíku taky, včetně řemene a i kladky.

Díky za postřehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítač ví, jaký je aktuální odběr a výkon alternátoru, proto automaticky vypíná nebo utlumuje "nepotřebné" spotřebiče, než aby je napájel z baterie a tu tím vybíjel. Stejně to funguje třeba u svíček na ohřívání chladící kapaliny. To má dělat.

Takže ty to máš třeba na 5, ale když je auto na volnoběh, poběží to třeba na max. 3, protože více altík na tak nízké otáčky neutáhne.

Můžeš zkusit nechat přeměřit alternátor, třeba dává málo. Baterie to moc neovlivní. Nemáš tam třeba jiné silné spotřebiče(audio)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ne, nic tam navíc zaplého nemám. Před měsícem to špatně startovalo, tak jsem jel na zátěžový test baterie a byla už téměř k.o. Dal jsem novou a teď to točí jak za mlada. Ale prostě jsem čekal, že ty výhřevy budou topit lépe. U FII co jsem měl, tak na dvojku to skoro smažilo p...l:)

Co jsem předtím měřil, tak po startu to dávalo asi 14V na baterce, tak si myslím, že altík dobíjí dobře. U FI mi jednou dobíjel málo a bylo to vidět i na světlech či osvětlení palubky. Nemůžou tam být nějaká špatná relátka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě přestaly topit obě sedadla, bylo to asi najednou, zdalo se mi, že mi relé cvaká v palubce, ale když jsem zkoušel jestli na konektorech něco po otočení vypínačem naměřím, tak jsem naměřil. Může být relé špatné když spíná, (napětí na konektorech) ale zdá se mi, že cvaká když připojím dečky. Jak zjistím zda je dečka špatná? Šlo by kdybych změřil dečku, když naměřím nějaký odpor, tak by měla být v pořádku ne? Díky Míra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odporem nic nezměříš. Změřit můžeš akorát tak odpor a ten se měří ohmmetrem.

post-57881-0-65530300-1329300948_thumb.jpost-57881-0-99548400-1329300956_thumb.j

Nevím kolik má mít "spirála, ale ta bude buď OK nebo přerušená.

Jinak snímač, termistor, by měl mít při pokojové teplotě cca 6,8 kOhm.

Řešili jsme to tu: http://forum.skodaho...ost__p__1513684

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mě napadla ještě jedna věc, loni (bylo to někdy v létě) jsem přehodil levý sedák za pravý, možná potom to vyhřívání přestalo jít, ale co si pamatuju, tak konektory na levém i pravém sedáky byly shodné. Mohlo by to mít vliv? Pokud pominu to, že jsem přitom udělal něco s dečkou, ale to si nemyslím, přotože čalounění jsem nerozebíral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...