morava Vloženo 25. Únor 2012 Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 Vážení kolegové, přátelé vozů Škoda Octavia II s motorem 1.9 TDI a pro upřesnění rok výroby 2007. Je to asi rok, kdy mne potkaly nepříjemné chvilky na cestách se svým autem. Na těchto stránkách jsem se dotazoval na Vaše zkušenosti ohledně zhasínání motoru při plné jízdě, ale po čase jsem zjistil, že ten motor zhasíná při volnoběhu, např. vyšlápnutá spojka a dojezd ke křižovatce, popřípadě s kopce ke kruháči atd. Celý problém řešili pracovníci několika servisů po celé ČR, protože můj pohyb po republice je dost veliký, ale nikdo nepřišel na problém i když byl vyměněn pal. filtr několikrát, přidány čistící aditiva do nádrže, byla rovněž provedena výměna různých relátek, ale hlavní problém je v čerpadle v palivové nádrži. Je pravda, že jsem jako normální smrtelník podlehl nákupu nejlevnější nafty na trhu, ale to jsem netušil co si tím způsobím. Po těchto zkušenostech bych doporučil každému, aby zhruba tak po těch 60 000 km, při výměně palivového filtru zároveň si nechal vyčistit sítko u čerpadla v nádrži. Nejsem žádný automechanik, ale vyčištění jsem zvládl sám a trvalo to zhruba hodinu. Celý postup se pokusím co nejstručněji popsat. Po otevření auta nevkládejte klíč do zapalování, oklopte zadní sedačku, kde na pravé straně najdete víčko, které odklopíte a pod ním je čerpadlo. Vše jsem si řádně označil a namaloval, kontakty k čerpadlu jsou snad všem jasné, hadice mají pojistku, kterou zmáčknete a jednoduše nadzvednete. Pozor v hadicích může být tlak, doporučuji opatrně nadzvedávat, po odpojení povolíte kroužek z ocele co drží čerpadlo v nádrži, opatrně ho vyndáte, neboť prostor pro vyndání čerpadla je menší a hlavně nesmíte ohnout plovák palivoznaku. Vytáhnete celé čerpadlo a uvnitř ve válci na dně je jemné sítko, které bylo přímo zalepeno! To je cena za lacinější naftu!!!!! Celé čerpadlo jsem vymyl v čisté naftě, vyfoukal vzduchem a zpět namontoval. Světe div se!!!! Po opravě mám naježděno asi tisíc km a žádná známka poruchy se neobjevila. Ještě jsem měl napsat, že je nejlepší mít v nádrži co nejméně nafty a připravit si kbelík, protože po vyndání čerpadla by Vám nakapala nafta na čalounění, pozor v čerpadle je dost nafty, kterou budete muset vylít. Tohle je moje zkušenost a myslím si, že někomu docela pomůže. Mějte se pěkně a přeju Vám plno km bez starostí a závad. MORAVA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 25. Únor 2012 Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 (editace) Jednu maličkost jsi nenapsal, nestačí vyčistit jen sítko, musí se vyčistit cele dno nádrže, i ty záhyby kam člověk dosáhne. Jinak byla práce zbytečná a po 20 000 km to bude znovu zasrané. Editováno: 25. Únor 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
morava Vloženo 25. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 BoBo, díky za napsání připomínky, že je třeba vyčistit celou nádrž, to jsem opravdu zapomněl. Teď malinko přemýšlím, když si psal připomínku, že si zřejmě podobný problém řešil, ale ve své skromnosti si se nikterak nepodělil o zajímavou zkušenost, anebo jsem si toho nikde nevšiml. Pokud se pletu, tož se Ti omlouvám, ale přesto děkuji za doplnění mého postupu práce. Morava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Kdysi jsem tohle řešil u svoji Astry H, co mám PD tankuji jen dobrou naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.