Publikováno Únor 27, 201213 r Mám OII 2005, 1.6 FSI. Včéra jsem jel po dálnici a při zajíždění k pumpě koukám na přístrojovku a svítí baterka, na voltmetru 11.6V. Tak u pumpy čumím do motoru a - spadlý řemen! Cca 150 km předtím jsem při zastavení slyšel z motoru pískání tak jsem koukal a pískalo to od řemenu/alternátoru - tedy už předtím bylo něco špatně. Zkoušel jsem jestli dojedu cca 50km domu bez řemenu, ale bez šance. Baterka šla dolů ale především to nechladilo a po pár kilometrech jsem byl na 130 stupních. Ale zásadní dotaz zní - co se mohlo posrat? Na co si dát pozor? Ještě víc než ceny opravy se bojím že mi tam dají nový řemen a někde mě to za nějakou dobu zase spadne. Doplňující dotaz - auto bylo minulý týden v autorizovaném servisu na prohlídce 90t km. Mohli tam s tím něco udělat (rozbít)? Nebo naopak měli něco zkontrolovat a vybodli se na to?
Únor 27, 201213 r Mohla odejít kladka napínak ,cokoliv mohl bejt málo naplej nebo moc přeplej musí to někdo zkontrolovat předpokládám že řemen je v celku, že neprasknul
Únor 27, 201213 r Autor Možná jsem udělal blbost ale řemen jsem přefiknul a vyndal, protože: Dle servisáka od škodovky, když řemen jednou sjede tak se zpátky nevrací z důvodu možnýho poškození. Pokud je řemen vcelku nešel mi vytáhnout a ležel mi na těch kladkách. Jelikož jsem jel dál nechtěl jsem riskovat že se někde "chytne" a urve něco co stojí 20x tolik co cena řemenu. Tedy řemen se musí dát nový, spíš se bojím aby nebyl kaput třeba alternátor nebo snad ještě něco horšího..
Únor 27, 201213 r Měl jsem ten samý problém,mám vše vyměněné,řemen,kladky,jaké si kolo na altíku(bylo přidřené)...no prostě dokupy mě to stálo i s prací 3500,- a ted pohoda...
Únor 28, 201213 r Autor Takže volal servis a komplet se vysypala nějaká kladka (ložisko?) u alternátoru. Po telefonu jsem tomu moc nerozuměl. Snad je to ono a není tam nic dalšího. I tak je to prej za 4-5 tisíc.
Únor 29, 201213 r Autor Tak fáro opraveno. Vysypal se "tlumič vibrací". To je nějaká další kladka přes kterou jde řemen, takový válec s pérem uvnitř. Oprava nakonec za 3444 kaček, asi litr stojí řemen, 15 stovek tlumič, zbytek práce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.