bigboban Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Mám OII 2005, 1.6 FSI. Včéra jsem jel po dálnici a při zajíždění k pumpě koukám na přístrojovku a svítí baterka, na voltmetru 11.6V. Tak u pumpy čumím do motoru a - spadlý řemen! Cca 150 km předtím jsem při zastavení slyšel z motoru pískání tak jsem koukal a pískalo to od řemenu/alternátoru - tedy už předtím bylo něco špatně. Zkoušel jsem jestli dojedu cca 50km domu bez řemenu, ale bez šance. Baterka šla dolů ale především to nechladilo a po pár kilometrech jsem byl na 130 stupních. Ale zásadní dotaz zní - co se mohlo posrat? Na co si dát pozor? Ještě víc než ceny opravy se bojím že mi tam dají nový řemen a někde mě to za nějakou dobu zase spadne. Doplňující dotaz - auto bylo minulý týden v autorizovaném servisu na prohlídce 90t km. Mohli tam s tím něco udělat (rozbít)? Nebo naopak měli něco zkontrolovat a vybodli se na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spajky007 Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Mohla odejít kladka napínak ,cokoliv mohl bejt málo naplej nebo moc přeplej musí to někdo zkontrolovat předpokládám že řemen je v celku, že neprasknul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 27. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Možná jsem udělal blbost ale řemen jsem přefiknul a vyndal, protože: Dle servisáka od škodovky, když řemen jednou sjede tak se zpátky nevrací z důvodu možnýho poškození. Pokud je řemen vcelku nešel mi vytáhnout a ležel mi na těch kladkách. Jelikož jsem jel dál nechtěl jsem riskovat že se někde "chytne" a urve něco co stojí 20x tolik co cena řemenu. Tedy řemen se musí dát nový, spíš se bojím aby nebyl kaput třeba alternátor nebo snad ještě něco horšího.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jerry.77 Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Měl jsem ten samý problém,mám vše vyměněné,řemen,kladky,jaké si kolo na altíku(bylo přidřené)...no prostě dokupy mě to stálo i s prací 3500,- a ted pohoda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 to "jaké si kolo na altíku" je pre upresnenie volnobežka alternátora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 28. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Takže volal servis a komplet se vysypala nějaká kladka (ložisko?) u alternátoru. Po telefonu jsem tomu moc nerozuměl. Snad je to ono a není tam nic dalšího. I tak je to prej za 4-5 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 29. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Tak fáro opraveno. Vysypal se "tlumič vibrací". To je nějaká další kladka přes kterou jde řemen, takový válec s pérem uvnitř. Oprava nakonec za 3444 kaček, asi litr stojí řemen, 15 stovek tlumič, zbytek práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.