Přejít na obsah

spadlý řemen


bigboban

Doporučené příspěvky

Mám OII 2005, 1.6 FSI. Včéra jsem jel po dálnici a při zajíždění k pumpě koukám na přístrojovku a svítí baterka, na voltmetru 11.6V. Tak u pumpy čumím do motoru a - spadlý řemen!

Cca 150 km předtím jsem při zastavení slyšel z motoru pískání tak jsem koukal a pískalo to od řemenu/alternátoru - tedy už předtím bylo něco špatně.

Zkoušel jsem jestli dojedu cca 50km domu bez řemenu, ale bez šance. Baterka šla dolů ale především to nechladilo a po pár kilometrech jsem byl na 130 stupních.

Ale zásadní dotaz zní - co se mohlo posrat? Na co si dát pozor? Ještě víc než ceny opravy se bojím že mi tam dají nový řemen a někde mě to za nějakou dobu zase spadne. :kol-44:

Doplňující dotaz - auto bylo minulý týden v autorizovaném servisu na prohlídce 90t km. Mohli tam s tím něco udělat (rozbít)? Nebo naopak měli něco zkontrolovat a vybodli se na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsem udělal blbost ale řemen jsem přefiknul a vyndal, protože:

  1. Dle servisáka od škodovky, když řemen jednou sjede tak se zpátky nevrací z důvodu možnýho poškození.
  2. Pokud je řemen vcelku nešel mi vytáhnout a ležel mi na těch kladkách. Jelikož jsem jel dál nechtěl jsem riskovat že se někde "chytne" a urve něco co stojí 20x tolik co cena řemenu.

Tedy řemen se musí dát nový, spíš se bojím aby nebyl kaput třeba alternátor nebo snad ještě něco horšího.. :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...