Vikloush Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Pánové, nebo se domluvte s Laďasem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=65554&start=0, on nějaký díly má (kdyžtak se ho zeptej), např ty 288 jsem od něj kupoval komplet s těhlicema a za desítku to určo nebylo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Stačí mít jen třmeny a kotouče.... Potrebuje komplet cely tehlice, kdyz bude prehazovat za 288 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Ty nejsou stejný?....Když jsem dělal brzdy na kamarádově 1.6 ,tak mi přišlo,že je má stejný jako já na 1.8T. V čem jsou jiný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 8. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Nu tak po dnešku jsem zjistil, že ty 288 kotouče tam mám..... Takže to nakonec nebudu potřebovat.. Zkusim tam hodit kvalitnější kotouče a uvidim, jak dlouho budou držet. Originál nic moc... :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Hmm dobré zjištění....A jak dlouho auto máš,když si na to přišel až dneska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 (editace) Vedel jsem to uz od 1. prispevku, ze je tam mas, ale nechtel jsem ti to psat, cekal jsem, kdy na to prijdes. 96 kW TDI a 110 kW T maji v zakladu 288 mm brzdy. Ondrero: Maji jiny uchyceni, nejsou stejny. Predelaval jsem brzdy z 280 na 288. Tehlice pro 288 a 312 je stejna. Editováno: 8. Březen 2012, autor: houmik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 8. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Ondrero Předtím jsem měl 1.9 TDI 81kW a tam 288 nejsou. Nedávno jsem jí poslal do světa a pořídil si 1.9 TDI 96 Kw a brzdy jsem tedka neřešil, protože ještě drželi. Tak tam zkusim hodit http://tuning-individual.cz/eshop/brzdove-kotouce-zimmermann-predni-skoda-octavia-18t-20-19tdi-vsechny-4x4-a-kombi-996-p-32711.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 To jsi nám nenapsal. Psal jsi jenom: Tedka ti neřeknu, jakej měli rozměl Zellmery, když jsem je házel na 15-tky, ale jedna sezóna a dával jsem je pryč. A když jsem ročně jezdil cca 60 000 tak jsem měnil kotouče i 2x do roka na předku.. a Já na lélo mám na octávii 18-tky Ronal a na zimu mám 16-tky. Tedka to mám na originál kotoučích a vlní se mi. Přemýšlel jsem ještě o Zellmer kotoučích... A i kolikrát se mi stalo, že Zellmery se mi zvlní a musím je po čase vyhodit a podle toho všichni tady usoudili, že přesně víš jaké kotouče na autě máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 8. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 (editace) Wojnar ano, jelikož jsem auto koupil koncem srpna a za 6 týdnů jsem ho trošku víc škrábl, takže až koncem listopadu jsem ho dostal zpět, než jsem ho dal do kupy a proto jsem brzdy neřešil. A tedka na léto je musim udělat, protože začali kopat, mám tam zatim originál kotouče, tudíž jsem ani nepátral po rozměrech. 81 kW co jsem měl neměla 288. 18-tky jsem koupil hlavně kvůli tomu, že jsem tam šoupl chip z 96 kW na 125 kW, aby líp auto drželo, mezitím jsem dal na auto sportovní podvozek a tedka jsem začal řešit brzdy, aby mi něco vydrželi a jelikož jsem myslel, že tam mám 256, tak jak to bylo na mé původní oct. Proto jsem se tu vás optal, co máte s oct víc zkušeností o radu, jak s brzdama... :-) Editováno: 9. Březen 2012, autor: Wojnar Vidím normálně, mně to stačí napsat bez formátování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Dej tam Brembo Max + Brembo desticky a budes mit klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 djjuju: Kurnik nemusíš psát tučně. Tak to docela koukám, že jsi zkroutil 288mm... Měls tam originály kotouče i desky? Houmik: Jsi si jistý, že se při změně z 288 na 312 nemění těhlice? Všichni mi tvrdili, že ano. V tom nám určitě pomůže Wojnar s etkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djjuju Vloženo 8. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 (editace) jirina5 občas jsem línej oddělat to tučné písmo:-D předpokládám, že tam originál desky i kotouče, bylo to servisovaný auto v origoš servisu v DE, ale člověk si nemůže být jistej nikdy.... :-D :-D Občas mám místo nohy cihlu a rychlost auta využívám, takže přemýšlim, jak to udělat s brzdadma, abych je tak rychle neudělal a rok nebo dva, aby vydržely.... ono stačí párkrát ze 150 na 70 a mé zkušenosti jsou, že začnou pak zaručeně po čase kopat, je pravda předtím jsem měl 256, ale i ted 288 jsem už před zimou chtěl vyměnit a to jsem to měl 6 týdnů, než jsem to blbostí na čas odstavil... zima se na tom dala v poho odjezdit, ale na léto se to musí vyměnit už.. Editováno: 8. Březen 2012, autor: djjuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 jiřino jiřino těhlice a brzdiče jsou stejné...jen je k brzdám 312 přidané prodloužení.... Něco jako když na kole měníš brzdy ze 160mm na 180mm.Taky dáš jen delší držák třmenu aby byl dál od osy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 jirina: Jsem si naprosto jisty. Pokud ti to nekdo tvrdil, tak vi kulovy. Da se tam polemizovat s par vecma, ktery stoji za vymenu, ale v zakladu se prihodi jen extra drzaky a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 Jo a ještě plechovej kryt kotouče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 To je diskuze...kdyby tak chtěl někdo používat "hledání"...o brzdách a přestavbách toho tu je až až. Z 280tek je to komplet přestavba...z 288ček na 312tky pouze jiný držák třmenu a krycí plech.....ovšem díl je dosti ceněný...chtěl jsem taky přeházet, ale nakonec jsem nahodil 288 mm Zimmry s Textarem a i těch 150kW mi to s přehledem ubrzdí... Debata, že se 288čky nekroutí ..... originály jsem měl tak zkroucené, že se při brždění nedal ani volant udržet...teď mám klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomiko23 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Každý komu sa vlnia brzdy robí jednu zásadnú chybu. Od kedy si na to dávam bacha tak kotúče nemajú problém. Najhoršie je keď brzdíš na prasiaka alebo ideš z kopca a podobne a zohreješ brzdy. Toto samotné je normálna vec a kotúču to absolútne nevadí, prúser nastáva ale akonáhle po takomto brzdení zastavíš niekde na križovatke pod kopcom a podobne a zostaneš minútku stáť na brzdách a tlačiť na ne. Ide o to že tlak + teplo spôsobia že sa kotúč nemôže prirodzene rozpínať pod platničkou a že sa navyše ešte aj pomalšie chladí ako na ostatných miestach. Ja to robím tak že pri zastavovaní po takomto brzdení na križovatke dobrzdím ale nie do úplného zastavenia ale tak aby som zastavil pekne jemne bez toho aby boli platničky zakusnuté do kotúčov jak blázen a potom použijem ručnú brzdu ale s citom a nie na hulváta na max čo to ide, len tak aby ma podržala na mieste. ( :-D niekedy ani to nemusím keďže na polovici križovatiek sú také rolety že je to jak s klinom za kolesom :-D ) Ja som sa toto dočítal kedysi na akomsi fóre a po tom ako som vyhodil dvoje predné kotúče behom asi 20 tis. Km som si povedal prečo to neskúsiť a zatiaľ mi to funguje. Pre poriadok. Mám O I 1997 66Kw 1.9 TDI. Auto je bez výkonových úprav, jazdí permanentne naložené. Brzdy zničené boli origo. na konci ich života a potom ferodo ktoré išli pod fialky po pár tis. a teras je tam nejaký običajský Master náhrada na celom aute komplet kupované z lacneautodiely . Inač ešte jeden postreh. Mám pocit že nech sú brzdy akokoľvek dobré tak nieje asi moc dobré kombinovať kadejaké značky platničiek a kotúčov. predsa len mali by si asi sedieť tvrdosťou a tak a pokiaľ je tvrdá platnička a kotúč vydrží ledva jednu sadu platničiek tak asi niečo nieje v poriadku keď bežne kotúče vydržia aj 2-3 sady v pohode. ;-) Neviem, to je iba môj názor. Zoberte si z toho čo budete chcieť nesúhlaste so mnou ale toto je to čo si myslím ja . čaute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 nieco na tom bude ... B-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.