Caye Caulker Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu. Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici. Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila. Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru. Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!! Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning. Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor. Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr. Toť moje zkušenost. Pěkný den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frydak Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Tak to je supr,kolik jsi platil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caye Caulker Vloženo 4. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 6t v servisu i s vyčištění škrtící klapky a 12t za softwarovou úpravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frydak Vloženo 5. Březen 2012 Sdílet Vloženo 5. Březen 2012 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubina Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 ahoj, mohl bys poslat odkaz na ten Max Tuning nemůžu je najít...dávají záruku i pro auta v záruce? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 to je ta česká legislativa- pokud by v tomto bordelstátě vše fungovalo jak má, tak by jsi nikdy neměl projít emisema a stk, jen z toho důvodu, že jsi udělal zásah do spalovací soustavy a že v autě nemáš filtr, který tam musí být, takže už jen z toho důvodu, po vizuální stránce , by tě měli vyhodit, pokud si nový filtr nenamontuješ.. tak si na jednu stranu v pohodě, že jsi to ojebal, na druho stranu tady dýcháme ten bordel, který ti z chrochtáka lítá ven.,. proč myslíš, že tam ten filtr je.. ale je mi jasný, že v tomto státě je to stejně každýmu jedno... viděl jsem výfuk u jednoho auta s filtrem a u druhýho bez filtr a jako dost hnus... je to jako se stáčením km.. všichni by to zakázali ale každej to dělá a pak jsou všichni vedle když se dozví, že jejich auto má o 100 000 víc najeto než si mysleli.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Maš na jednu stranu pravdu,ale tyka bych nedal takove penize za novy filtr...pokud by byla normalni cena tak neni problem....ale pokud ho budu muset taky vymenit,tak ho radeji odstranim a bude klid...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kami3120 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu. Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici. Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila. Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru. Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!! Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning. Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor. Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr. Toť moje zkušenost. Pěkný den. Ahoj, tohle by mě zajimalo teda jak ten motor teď reaguje docela bych se svezl pro porovnání s mým seriovým Passatem dsg 125kw.. Jaké zvuky myslíš z trojky na dvojku jak dsg tak jako mlaskne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jets Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 plně souhlasím s Jirkou - je to sice otrava a stojí to peníze, ale jedná se snad o naše zdraví ne????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu. Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici. Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila. Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru. Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!! Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning. Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor. Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr. Toť moje zkušenost. Pěkný den. Pozerám, že máš rok 2009, takže už si musel byť aj na STK a EK nie? Prešlo to v pohode? Pretože tiež nad odstránením uvažujem, akurát sa bojím, že neprejdem cez EK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Na STK by to mělo projít, měří se kouřivost ta je 0,5 +tolerance 0,5 takže max 1,0 např Octavia 1 tdi z 97 najeto přes 300 tis má 0,7 , takže pohoda , jen by tě mohli vyhodit kyž ti upraví soft a na kontrolkách ti neproblikne kontrolka DPF filtru, na stk nepoznaji jestli je kuchlej ale určitě přijde doba kdy legislativa nařídí nové přistroje na měření a STK jimi budou muset být vybaveny, Já osobně mám najeto na S2 278 XXX tis km a filtr zatím maká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) Taky uvažuji o tom chipu ale stále váhám. Editováno: 21. Červenec 2014, autor: dominikg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperbMike Vloženo 28. Březen 2015 Sdílet Vloženo 28. Březen 2015 Zklamu tě, ale když někdo tvrdí, že spolupracuje se Škodovkou na vývoji softwaru, je to sedmilhář. Myslíš, že koncernový inženýři by si nechali radit od české tuningové firmičky? Nechápu, že na tohle někdo může skočit. A když někdo takhle lže už by mě to bylo divný. Každopádně hlavně jestli ti to změřili na zkušebně výkonu a ten výkon tam je. Co se týká filtru, mohl si ho nechat vyčistit profesionálně. Vyjde to do 10 tisíc, už i v čechách to jde, hlavně do toho nelejt žádnou vodu. Starý typy filtrů na Citroenech měli velký tý drážky, takže se to před 10 lety dělalo, ale do moderního filtru jak naleješ vodu, je po něm. Zkušenost pár lidí, co to zkoušeli chemií nebo wapkou třeba na BMW. Téměř jistá smrt. Takže čistit jedině suchou cestou, do pece a pak nechat vyfoukat tryskou popel. Jediná šance. Já už bych teda teď do odstranění nešel. Je to risk. Od přístího roku bude Praha nízkoemisní zónou a až měšťáci zjistěj, že můžou rejžovat na tom, že daj kapesník k výfuku a můžou ti vzít techničák a 6 bodů, bojím se že nebudou dělat nic jinýho. Ale chip taky plánuju, hned jak auto dorazí. Superba máme asi půl roku, r.v.2009, DSG najeto 95.000km koupený v něměckém salonu.Nedávno mě začal zlobit DPF, svítila kontolka na palubce. Zavolal jsem do servisu, že prý mám auto projet minimálně 80 km po dálnici.Projel jsem auto z Phy do Brna, kontrolka stále svítila.Takže servis, kde mi řekli, že v řídící jednotce byla zapsaná chyba a že se kvůli ní se filtr nevypálil. Zkusí tedy vypálit filtr s napíchnutou diagnostikou, to se ale taky nepovedlo vypálit. Demontovali po mém schválení výfuk a DPF filtr se proplachoval vabkou, už se jednalo o poslední záchranu DPF. Bohužel, ani to se nepovedlo, diagnostika stále vykazovala špatnou průchodnost filtru.Prý mě čeká výměna za 40.000,-Kč. A 40.000,- na dalších 100tisíc km...to nééé!!!Čekal mě radikální řez. V servisu demontovali DPF, vnitřek filtru byl odstraněn a já se vydal do firmy MAX Tuning.Tato firma spolupracuje na výrobě softwaru pro řídící jednotky do koncernových aut, čož mě velice rychle přesvědčilo. Je to jedna ze 3 nebo 4 firem, kde vědí, co dělat s ŘJ, nechtěl jsem pokoušet "noname" chiptuningové firmy. Odevzdal jsem auto s tím, že chci odpojit DPF a vyladit motor.Po zhruba 6 hodinách práce bylo hotovo, filtr je odpojený, zvýšil se výkon na 145kW a naprosto luxusně je poladěný motor, který nevydává žádný dunivý zvuk a vibrace při řazení DSG, jak je známo u tohoto typu motoru. Spotřeba se mi snížila zhruba o 1 litr.Toť moje zkušenost.Pěkný den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.