FcapaB Vloženo 5. Březen 2012 Vloženo 5. Březen 2012 Ahoj všem... Tak jsem pořídil druhou OIc 4x4 1.9TDi 74kw... Jenže hnedle musím vyřešit problémy (nebo auto vrátit, ale to bych nerad, jinak je vymazlený).. 1) při zátěži motoru (do kopce) od 2000 ot. od 3rychlosti dochází k nepříjemnému a silnému cukání auta. Pokud ale uberu plyn a zatěžuji zlehka, tak to jde a vesměs bez problému. Jo a rozsvicuje se mi ABS (nepravidelně). Pojedu na diagnostiku, ale prý by to mohlo mít souvislot, že to přiřazuje zadek.. Tak nějak jsem vyčetl, že by to mohla být i váha vzduchu, nebo má někdo ještě nějaké další info a zkušenosti..? 2) při couvání a plném rejdu, dojde k docela silnému lupnutí v zadním(ch) kole(ch). Při couvání na obě strany. Díky za rady Citovat
FcapaB Vloženo 6. Březen 2012 Autor Vloženo 6. Březen 2012 Nuže, odpovím si sám Nebo těm, komu se to nedejbože stane.. Diagnostika hlásí chybu na 1.vstřiku. Snad tedy bude jen špatný kablík.. Diagnostika hlásí nefunkční řídící jednotku haldexu a nefunkční senzor příčného zrychlení. Nuže radosti plno Citovat
FcapaB Vloženo 13. Duben 2012 Autor Vloženo 13. Duben 2012 Bohužel jsem koupil přetočenku. Pán vrátit peníze nechce, tak budu řešit věc přes Policii. Kdo by jel kupovat auto do Vimperka, tak bacha Nicméně, co se závad týče, jsou novinky... 1) VAG hlásí, žádnou komunikaci s Haldexem. Ale Haldexka funguje a na sněhu zadek přiřazuje.. 2) Občas je od Haldexu slyšet, při otočení klíčku, cvakání. 3) Po delší jízdě se rozsvicuje ABS a VAG hlásí chybu čidla podélného zrychlení. Po restartu auta většinou zhasne. Nachvíli. 4) 4x4 funguje ať ABS svítí nebo ne. 5) Při plném rejdu a couvání dochází ke škubnutí a lupnutí od zadku - zatím nezjištěno. 6) Vezmu to a hodim celý ze skály. Citovat
lukash Vloženo 23. Duben 2012 Vloženo 23. Duben 2012 (editace) Nic tragického... jen to bude chtít novou ŘJ haldexu, protože je po smrti. A pak taky čidlo podélného zrychlení /je na A sloupku vpravo/. Už jsem tady toho o Haldexu napsal hodně... Běžná nemoc octávek, ještě budeš mít s nějvětší pravděpobností na kaši hardy spojku /zařátek kardanky/, vytrhaný tlumič kmitů u haldexu /konec kardanky/, na kaši vodící lůžka na příčných ramenech a stržený hlavní silntblok ve vlečeném rameni... tipuji shnilé krycí plechy na zadních kotoučích + vymlácené spojovačky a dolní uložení tlumičů. Jo a taky mě napadá, viděl jsem spoustu 4x4 s prasklou pravou zadní průžinou - poslední závit. Je potřeba se o to auto opravdu dobře starat, což o většinu bazarových OI na prodej se nestarala Pokud můžeš pošli jí dál, nechal bych si jí snad jedině kdyby byla v krásném stavu... mimochodem, kolik jsi za ní dal ? 80t ? A kolik má nakroutíno - reálně.... EDIT: Mimochodem špatný kabelový svazek... přístup jako k penězům ale pokud to bude ono - tak jen napružit konektory a bude na chvíli klid, případně proletovat /já pouze napružil a najela hodně hodně/ Editováno: 24. Duben 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky!!! Citovat
Smoker87 Vloženo 6. Červen 2012 Vloženo 6. Červen 2012 (editace) Zdravim :-) Jak píše Lukash to auto potřebuje péči a peníze :-) už bych si to nekoupil. Ted mam problemy s vybracema od 1500 do 2000 podle mě to je hardy spojka. příští týden budu sundavat. při zátahu ser to rozvybruje a kdyz pustim plyn tak to škubne. kardan ma vuli pri chciplem aute. Plus se mi zadíra jedno kolo pri ctyrkolce. Proste hruza. Ted jsme zjistil ze mi prdly prižiny v zadu. začla mi vybrovat Šajtr páka při tahu ( mozna díky tomu kardanu nebo spojka) a buh vi jesli neco s podvozkem. Jo 200 000 je kritickejch. Kazdá jízda je ted utrpení. Zlatá moje 66kw TDI ACH že já ji prodal :-( Editováno: 6. Červen 2012, autor: Smoker87 Citovat
reyder Vloženo 17. Prosinec 2016 Vloženo 17. Prosinec 2016 nazdar, prosím neviete mi poradiť, mam tiež 4x4 PD 74kW r.2002, pred mesiacom my padol spojkový valec pri spojke, dal som to opraviť v servise a od vtedy pri rozbehu škubne. Predpokladal som že to bude novým spojkovým valcom, ale nedávno som zistil že mi nezaberá zadný náhon. Ak vypnem a naštartujem auto tak chvílu zaberá, po dlhšej jazde ale nezopína vobec zadný pohon. VAG našiel chybu na 19 tom kanaly CAN getway 01324 control module for all wheels drive (J492) chyba 49-10 - bez komunikacie. Chybu som ale zmazal spravil som, diagnostiku a test samotneho haldexu, ten dopadol uspešne, bolo aj počuť cvaknutie spojky. teraz ked som opakoval diagnostiku po najazdených desiatok kilometro vchyba sa už nezobrazovala ale to cukanie a vypinanie spojky je stale ... menil som pravidelne filter aj olej ... s týmto nema niekto skusenost? Ďakujem Citovat
sparco gti Vloženo 10. leden 2017 Vloženo 10. leden 2017 vymen kabelaz k vstrekom a bude to ok Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.