Publikováno Březen 9, 201213 r Zdravím všechny "Škodáky", neví někdo čím by mohlo být, že vždy po jízdě (když je motor teplý) nemohu opět nastartovat? Když ho nechám vychladnout cca hodinu, tak zase v klidu na první otočení nastartuju. Nedávno jsem měl problém s tím, že mi auto při jízdě cukalo a také šlo špatně nastartovat, v servisu mi řekli, že mi jen natekla voda do víčka rozdělovače a vrátili mi auto fungující s prý ještě seřízeným motorem, pravda, asi týden jsem s tím jezdil bez problémů. Teď to začalo dělat zase, auto sice necuká, ale nastartovat chvíli po jízdě je nemožné. Ví někdo, čím by to mohlo být? Napadá mě leda vstřikovač. Může to být i elektrikou, nějaké špatné relé? Předem díky za všechny komenty, mám benzín 1,6... Upraveno Březen 9, 201213 r od lukasso333
Březen 24, 201213 r mám stejný problém - dnes ještě za jízdy chcípnul motor jeden prokletej poradí někdo?
Duben 2, 201213 r mám stejný problém - dnes ještě za jízdy chcípnul motor jeden prokletej poradí někdo? relé 109 pod volantem, už to tady bylo hodněkrát, teplé starty taktéž. Zkusil bych nejdříve tady na fóru hledat
Červenec 7, 201213 r Ahoj všichni, problém s nenastartováním teplého motoru (octavia 1.6 75kw) jsem také řešil, zrovna nedávno. Po vychladnutí naskočil normálně, pak ale v kopci nějak nectěl jet. Problém byl ve škrtící klapce, pod tím plastovým krytem z boku klapky je ozubené soukolí na kterém mi chyběli asi 2 zuby, byly úplně obroušené a vždy když se klapka dostala na polohu těch chybějících zubů tak nestartovalo nebo chcíplo auto úplně.Klapku jsme tedy vyměnili a je po problémech. Najeto mám něco málo přes 230 000km.
Červenec 13, 201213 r Octavia od bratrance 1.8 20V měla taky podobný problém. Když se motor moc zahřál tak zdechnul a nešel nastartovat. Musel vždycky počkat. Byl špatný snímač otáček motoru. Ve Vagu byla jen sporadická chyba toho čidla.
Srpen 6, 201213 r Měl jsem stejný problém na O1 1.8T a bylo to doslova čidlo vačkové hřídele :-) Upraveno Srpen 6, 201213 r od Vlasatec
Říjen 1, 201212 r hoj v Servisu ti řeknou vyměnit starter a baterku,,, jinak přehrat sowtver mapy startu,,,,,, jde to par minut,,,,, nedavo mi to dělal cozbi,
Říjen 1, 201212 r Až na to, že tohle "...vyměnit starter a baterku.." je záležitost dieslů a tady všichni co píšou, včetně tazatele, mají benzín.
Listopad 17, 201212 r Zdar mě tohle dělalo čidlo teploty,normálně ukazuje ale jak jsem to hodil kamosovi na diagnostiku tak ukazoval min stupnu nez v aute tak jsem ho vymenil a uz to faka a zadnej poblem tak vam radim vymenit cidlo nebo ho aspon vyzkouset zadr
Květen 11, 201411 r Tak problém u mého auta 1.6 75 Kw je vyřešen. Auto při teplém motoru nestartovalo a dokonce za jízdy motor při plném výkonu několikrát zhasl. Nenechte se zmást ukazatelem teploty na přístrojové desce. Auto má sice jen jedno čidlo teploty, ale je dvojité přičemž jedna část čidla předává udaje o teplotě řídící jednotce a druhá část nezávisle ukazateli teploty na přístrojové desce. To vysvětluje, že ukazatel vám ukazuje teplotu 90C a do řídící jednotky teplotu naprosto jinou v mém případě 30C. Proto řídící jednotka spínala sytič při teplém motoru. Dal jsem nové čidlo a vše znovu začalo fungovat, bohužel jsem musel tuto opravu ještě dvakrát opravovat než se škodovce podařilo vyrobit čidlo, které vydrželo déle než půl roku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.