esomarena Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 Zdravím škodováky, vím jak vy mechanici nemáte rádi řidiče posluchače a podobne, ale potřebuju se zeptat :-). Vlastním fabii 1.4tdi 55kw a zajímají mě dvě věci. Jedna je ta, že motor se strašně klepe na volnoběh. už když jsem ho kupoval, před dvema lety se tak klepal, ale nevěnoval jsem tomu pozornost. myslel jsem si, ze to je normalni na 3valec..Ostatnim se ale temer neklepe vubec..klepe se tak, ze ten plastovej dekp na motoru mi tema vibracema prerezal hadicku co vede od nádoby s chladici kapalinou..to myslim mluvi za vse :-) menil jsem uz spodni silentblok, jsou meneny rozvody, ale motor se klepal uz pred vymenou..co myslite? mozna ty bocni silentblok??ale mechanik rikal ze jsou v pohode, kdyz pridam plyn, tak se klepot ustaly..a dalsi vec je zvysena spotreba..dlouhodobe prumer 6.1, na volnobeh ukazuje 0.7 pri zahratym motoru...spotreba je stejna pred i po rozvodech..mozna ty dva problemy spolu souvisi..uz jsem vymenil pul auta a nevim mozna je to takovej vykrik do tmy, ale muze to zpusobit spatnej setrvacnik?vim, tyhle debaty se tu porad toci a toci, ptam se spis tech, ktere to zajima, maji stejny problem nebo proste vi o co jde. VAG vlastnim jenom takovej ten rucni (memoscan) muzu zmerit cokoliv, ale nevim jaky hodnoty mam sledovat a kde hledat, tak kdyz nekdo budete vedet. Budu rad za kazdou ruzumnou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 9. Březen 2012 Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 když budeš měnit půlku auta, tak nejlepší je začít zepředu koukni ve vagu v motoru na hodnoty v kanálu 013 u teplého motoru na volnoběh a dále kanál 4, pole 4, taktéž na volnoběh. napiš hodnoty a pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 9. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2012 kanal 4 pole 4 jsou rozvody a kanal 013 je co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 vyrovnání běhu motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 10. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Kanál 013 : 1.měření -000.14, 000.11, 000.02 2.měření -000.21, 000.04, 000.16 kanál 004: 0900rpm 04.3 v.OT 05.1 Kw -01.1 Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 ty hodnoty ze skupiny 13 jsou sice ve zvláštním formátu, ale vypadá to velmi slušně. pokud pamatuji dobře, hranice je někde kolem 2,5 (plus nebo minus) 4. hodnota ze skupiny 4, je naopak trochu mimo. ideál je nula - nutno doladit (opatrně - je to velmi citlivé) na ozubeném kole vačky po povolení 3 šroubů. teď to má za následek minimálně vyšší spotřebu. taky si ještě pro jistotu projdi v měřených hodnotách teplotu chl. kapaliny u studeného a teplého motoru, zda ukazuje správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 10. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Díky Ti, a nejde to "doladit" přes VAG? nerad se hrabu manuálně do rozvodu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 bohužel nejde. je to fyzické natočení vačky vůči klice. každopádně můžeš to tak nechat na úkor vyšší spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 11. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 a ješte poslední věc, pri měření skupiny 003 mi neodpovídaj hodnoty nasávaného množství vzduchu hodnotám dle příručky a sice hodnota 2 mi ukazuje 380mg/H a hodnota 3 485mg/H...co to může způsobovat nebo jaký vliv to má na chod motoru? vaha vzduchu je stara asi rok a mam zaslepenej EGR ventil a omezenej vagem..souvisi to spolu nejak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 pokud ti to ukazuje v kolonce 3 vyšší hodnotu, než v kolonce 2, tak to neřeš. ve 2 je totiž požadavek a ve 3 je aktuální hodnota. nicméně pokud si chceš váhu zkontrolovat přesně, tak najdi kopec, rozjeď to od 1500 otáček s plynem na podlaze, na 3 nebo 4 kvalt a koukej na skupinu 003, pole 2 a 3. pokud je vše ok, tak aktuální hodnota bude min. stejná, spíše vyšší, než hodnota požadovaná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 11. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Díky Ti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Odkud si? Celkem bych ten motor rad viděl, jak se klepe, zajímá mě esli je někdo taky tak nemocnej na svý auto jako já Každopádně ty hodnoty z VAGu jsou opravdu v divnym formátu. Bývá to na jedno desetiný místo a mělo by se to co nejvíc blížit nule - můžem porovnat s mym - ted je to taky po rozvodech. Mám taky 1,4 TDi, ale ten silnější 59kw. Kdyžtak se můžem sejít a pokecat. Já sem z Prahy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 12. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Pro Boobika: prosim jeste posledni otazku, slibuju:-) kdyz teda budu chtit pootocit vackovym kolesem..kdyz mi to udava minusovy hodnoty tak tocim proti smeru hodinovych rucicek? a staci tedy jenom povolit ty tri srouby nebo je mam uplne vysroubovat?? a co se muze stat kdyz to pretocim a bude to ukazovat plusovy hodnoty? Pro Kostia: Hele ja jsem ze Žatce a jsem stejne nemocnej jako ty :-)uz jsem hodnekrat slysel, ze nebudu nikdy spokojenej...co se tyka ty schuzky, tak klidne, ale jet se podivat 100 kilometru na nejhorsi motor co z VW vypadlo se mi zda zbytecny :-)ty jsi spokojenej??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 13. Březen 2012 Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 Ja jsem s motorem spokojenej moc, na me to jede v pohode - mrkni do my galerie, na strese serfy a po dalnici na tempomat 130 bez potizi pri 6,5l. na 100. Motor jako takovej si myslim, ze je dotahnutej. Jinak k vackovymu kolu. Dobre se na to priprav, nemyslim, ze to je sup sup a hotovo. Mrkni na tohle: je to 1,9 tdi, jak se to dela na 1,4 tdi nevim, nikdy sem to nevidel ani nedelal, ale z videa je jasny, ze je to celkem srani:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 13. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2012 tak ja to mam podle toho videa stejne...kolem toho jednoho stupne mi to porad hapruje...video krasny covece...asi to prenecha nekoomu, kdo na to mam nervy :-) hele ja jsem s tim autem spokojenej jen v tom, ze drzi :-)proste vim, ze kdy ho jednou nastartuju tak jede..nejsem zadnej pirat silnic a pro svy potreby mi vyhovuje, kdyz pominu ten zvuk jako kdyz sustis pylikem i ty vibrace co jsou do volantu a radici paky kdyz mas hodne nebo malo otacek:-)vsechno bych mu odpustil ale me zklamalo me tou spotrebou...kdyz jsem si to auto vybiral, tak vsichni psali, ze jezdi za 5 litru a min..ja mam prumer pres 6 a to se snazim jezdit ekonomicky...uvidime az seridim tu odchylku...co tebe vedlo ke koupi trivalcovyho TDicka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 tak ja to mam podle toho videa stejne...kolem toho jednoho stupne mi to porad hapruje...video krasny covece...asi to prenecha nekoomu, kdo na to mam nervy :-) hele ja jsem s tim autem spokojenej jen v tom, ze drzi :-)proste vim, ze kdy ho jednou nastartuju tak jede..nejsem zadnej pirat silnic a pro svy potreby mi vyhovuje, kdyz pominu ten zvuk jako kdyz sustis pylikem i ty vibrace co jsou do volantu a radici paky kdyz mas hodne nebo malo otacek:-)vsechno bych mu odpustil ale me zklamalo me tou spotrebou...kdyz jsem si to auto vybiral, tak vsichni psali, ze jezdi za 5 litru a min..ja mam prumer pres 6 a to se snazim jezdit ekonomicky...uvidime az seridim tu odchylku...co tebe vedlo ke koupi trivalcovyho TDicka? Ta spotreba je divna! Prumer pres 6 dakazu mit jen v Praze kdyz jedu celkem hbitě. Na okreskach 4,5 na dalnici 5,5. No ja sem to moc nerozmejslel, kdyz jsem to kupoval. V tu chvili mi to auto prislo pod ruku a seslo se vse co melo - jasna historie, malo km, celkem zajimavy puvod. Serfuju a jezdim s tim klidne sem tam docela daleko na Gardu atd a se serfama na strese mam spotrebu kolem 6 litru a jedu na tempomat 120 - 130. Jinak u rozvodu mi rikalo spoustu mechosu, ze je na to pripravek, kdy se to kolo zafixuje a tudiz pak nic neresej na VAGU. Druha pulka mechosu mi rikala, ze se pak takle ma vackovy kolo nakalibrovat, tak nevim covece kde je pravda - sundanej dekl jsem u rozvodu na mym motoru ani nevidel. Taky si to necham promerit, nemam VAG. Ale uvazuju o tom, ze si poridim kabel. Jak se to pak resi s tim softem? kabel si koupim na aukru a SW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 14. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 Zkusim se zitra podivat na to cerpadlo..zkusim si s tim pohrat a uvidime :-) kdyby se mi ti ta spotreba vyresila, tak si ho snad i necham... hele ja nemam kabel, ale primo merici pristroj...jmenuje se MemoScan...ale kamos ma kabel, taky pres aukro a program nekde stahnul..to uz je asi to nejmensi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 s jakým čerpadlem si budeš hrát? nastavení značky vůči klice je opravdu velmi citlivé a chce to trochu trpělivosti. co se týče směru otáčení, tak pokud máš mínusové hodnoty, je vačka pootočená více dopředu (ve směru otáčení), takže ty musíš "točit" proti směru otáčení. pokus se ideálně stavit 0, ale pokud budeš -0,5 až 0,5, tak to nech, bude to dobré. rozvody se sice dají (a taky "mají") udělat na přípravky, ale i tak to nemusí sedět. záleží asi na tom, jaký číňan ten přípravek dělal. až budeš mít tohle nastavené, můžeme pokračovat dál v pátrání po velké spotřebě. jinak pro jistotu - nenechával jsi auto třeba trochu sw poladit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 Tak synova FAb I 1,4 TDI PD kod motoru BNV tedy 59 kW má najeto asi 180 000 Nyní nedávno dostala nový software od CIMBU. Tedy mělo by tam být cca minimálně 71kW a 240Nm http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=95&lng=cze Motor jede jako z praku je to raketa okamžitě reaguje na plyn. Spotřeba se možná malinko asi tak o cca 0,2 litru snížila. Zcela běžně jezdí se spotřebou pod 5 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esomarena Vloženo 15. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 (editace) pokusim se o to nastaveni...s citlivosti pocitam podle toho videa (viz. hore) zkusim nejdric jenom povolit a zase utahnout srouby, treba si to nejak sedne. Kdyz ne tak si budu hrat s poklepavanim..nebo takle, ma cenu se s tim prdek kdyz mi to ukazuje -1.1? Myslis, ze to bude mit takovej vliv na jizdu nebo spotrebu? jak to myslis softwarove poladit? o chipu jsem taky jeden cas uvazoval...ale musim mit jistotu, že motor je v poradku... Editováno: 15. Březen 2012, autor: esomarena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 myslel jsem, jestli tam není čip, kterej by nebyl zrovna nejlepší a třeba zvyšoval spotřebu. jestli má cenu srovnávat rozvody musíš vědět ty. mne osobně by to vadilo a jebal bych se s tím, dokud bych to nedal. na spotřebu to má vliv, určitě to najdeš i někde po netu. zkus si zadat "vyšší spotřeba po rozvodech" když to budeš mít ok (nebo i když to nebudeš rovnat), udělej log skupin 3,10,11 do dlouhého kopce na trojku nebo čtyřku pod plným plynem (100%) od 1500 do 4000 otáček. log pak hoď někam na uložiště a do tématu hoď odkaz ke stažení. budeš na to potřebovat asi klasický vag-com, nevím, jestli to ten tvůj přístroj umí. kouknem pak co je případně špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Tak synova FAb I 1,4 TDI PD kod motoru BNV tedy 59 kW má najeto asi 180 000 Nyní nedávno dostala nový software od CIMBU. Tedy mělo by tam být cca minimálně 71kW a 240Nm http://www.cimbu.cz/...chip=95&lng=cze Motor jede jako z praku je to raketa okamžitě reaguje na plyn. Spotřeba se možná malinko asi tak o cca 0,2 litru snížila. Zcela běžně jezdí se spotřebou pod 5 litrů. Pepčo, já tady už asi rok scháním někoho s kým se sejdu na parkále a projedu jeho dreizylinder 1,4 tdi abych porovnal zvuky:) Jsem taky posluchač a dybyste panove tusili co ja nejsem schopnej slyset. jenze dreizylinder je dreizylinder, to proste nikdy nebude znit hezky. jenze ja slysim i jiny zvuk po uvolneni spojky - takove leholinke seveleni, kdyz zmacknu spojku tak prestane. no proste nejradsi bych vyslech i jine tdi abych si ty sve zvuky, co sleduju naposlouchal i jinde:)))). Nejste z Praglu jako ja?.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 hele, to šustění dělají i 1.9, takže v klidu. stačí zesílit rádio a rušivé zvuky jsou pryč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Až to uslyším i u jinýho 1,4 tdi tak rádio mile rád vohulim, to mi věř. ted ale jezdim bez radia a i bez ventilatoru abych si to naposlouchal:) no prostě mazec, mám to auto rád. nejvíc mě baví jezdit za 4,5 litru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Pepčo, já tady už asi rok scháním někoho s kým se sejdu na parkále a projedu jeho dreizylinder 1,4 tdi abych porovnal zvuky:) Jsem taky posluchač a dybyste panove tusili co ja nejsem schopnej slyset. jenze dreizylinder je dreizylinder, to proste nikdy nebude znit hezky. jenze ja slysim i jiny zvuk po uvolneni spojky - takove leholinke seveleni, kdyz zmacknu spojku tak prestane. no proste nejradsi bych vyslech i jine tdi abych si ty sve zvuky, co sleduju naposlouchal i jinde:)))). Nejste z Praglu jako ja?.) Vždyť to mám dole ve svém příspěvku Prostějov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.