javko Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 zdravim vas pomozte mi prosim identifikovat problem, Pri vymene vzduchoveho filtra som sa zhrozil ked som ho videl, je totiz od oleja a priestor v ktorom je ulozeny (steny) su tiez mastne. V com moze byt chyba? 1,4/74kW, rv.2000 ,. najazdenych 130tis. (samozrejme ze motorovy olej to papka asi 1l/1500km 5w-40) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Odšrouboval vych víčko oleje, mrknul bych na to v chodu. Vypada to že to tlakuje do oleje a přes ovětraní ti tlači olej do filtru, typoval bych pistní kroužky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 (editace) Bude to asi tak jak napísal VAG BoBo,piestne krúžky.1l oleja na 1500km je podľa mňa moc,sice 1.4 16v sú papkáče oleja ale toto je veľká spotreba,zmeraj tlaky vo válcoch to ti veľa napovie.mne ťoľko oleje žrala felícia a nepomohla ani výmena sediel ventilov,no mala za sebou vyše 230 000 km.Teraz mám fábku 1.2 47kw 140 000 km a od výmeny do výmeny nedolievam a ubudne na ryske cca 5mm,čo je ok. Aj na starej Š120 ešte kedysi dávno som mal takýto problém a po výmene krúžkov od výmeny do výmeny a to bola Š120, Editováno: 22. Duben 2012, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.