suchar Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 (editace) Tak mi to nedalo a šel jsem do garáže, vysunul co nejvice volant a vycvakl horní kryt, abych se podíval co je na páčkách za čísla. Z horní části byly vidět dvě 1K5-953-502 H a 1K5-953-521 AD Nevíte někdo které číslo je od kroužku řízení a jestli je dobrý (vhodný pro dodělání tempomatu a palubního počítače). Ta podvolantovka je asi zespodu , dnes už byla tma abych sundal opatrně dva šroupky za volanetem a jeden zespodu, abych se podíval na tu podvolantovou jednotku co je naní napsáno. Editováno: 31. Březen 2012, autor: suchar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svobodak82 Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Ahoj, mám OII combi 06 bez tempomatu. Jak složité je tempomat instalovat, nějaké rady nebo zkušenosti. Páčku mám již vyměněnou, stará ven nová s ovl tempomatu místo ní. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 pouze nakodovat a jedeš.. pokud nemáš ani pal.pc tak vyměnit podvolantovou jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svobodak82 Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 palubní pc mám čtu tvůj podpis, děláš to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 ano dělám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svobodak82 Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Škoda že bydlíš tak daleko, zajel bych. Musím sehnat někoho kdo je poblíž. Když mám tedy pal. PC tak není problém a musí to fungovat, po upravě přes diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 jen se nakoduje a jede to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svobodak82 Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Ještě dotaz na kontrolku, četl jsem že nefunguje kontrolka tempomatu až od modelové řady 07 je to tak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 je to tak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svobodak82 Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Takže nakodovat a vyzkoušet, jinak se to nepozná Mám doma kabel USB-OBD II a vag 309, to je asi slabota na takovouto věc co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 na RJ motoru by ti to mělo stačit, podvolantovou jednotku s tím neuděláš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svobodak82 Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 Tempomat jsem nikdy neměl. Jak páčku používat? Mám shora on a off a z boku +set a -res Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 na stránkách škoda auto je v dokumentaci návod ke stažení SET - nastavení rychlosti a snižování nastavené rychlosti RES - vyvolání předešlé nastavené rychlosti a zvyšování nastavené rychlosti OFF vypnutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suchar Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 Tak jsem si naistaloval etku 7.3, abych se pokusil dohledat ty náhradní díly co jsem uvedl, protože jsem se nedočkal odpovědi. Nevím jestli je tady jen banda amtérů nebo němí profíci toužící jen po vlastním zisku. Z ní ja patrné, že podvolantová jednotka tam není a vše je integrováno do toho kroužku řízení. Bohužel jsem ale v ní nenašel ani jeden díl, vysvětluji si to tím, že v ní jsou jen čísla náhradních dílů co strkají jen ve výrobě. Co se týče verze VAG tak tam bude třeba minimálně 10.6, toto jsem našel na webu, výpis ,kde v halvičce byla infomace o verzi 10.6 Je v tom vidět číslo 1K5 953 521 podobné tomu mojemu, jen má na konci AK, já mám AD (ale jaký je mezi nimi rozdíl to nevím), je to nějaké číslo SW, HW je vedle a to už v etce je. Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb Part No SW: 1K5 953 521 AK HW: 5K0 953 569 B Component: LENKS.MODUL 014 0140 Revision: FF010040 Serial number: 20110724200787 Coding: 008A140000 Shop #: WSC 09003 957 00200 ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004 ROD: EV_SMLSNGVOLWSXS_VW41.rod VCID: 76E82661C9E941 Multifunction steering wheel control module: Subsystem 1 - Part No SW: 3C8 959 537 D HW: 3C8 959 537 D Component: E221__MFL-YVJ H06 0022 Coding: E20000 Tak teď nejsem o moc chytřejší, pokusím se předělat můj vag z verze 805.1 na verzi 11.12, mělo by to jít (střeva jsou stejné a je třeba převalit dva šváby, mám už dvě čtečky z minulosti, tak nebudu kupovat třetí), jak jsem se dočel u anglicky mluvících bastlířů. Pokud se to povede tak zjistím jaká tam je ta jednotka 16 HW: 5K0 953 569... a mohu pokračovat dál a jestli se mi to podaří samému nakodovat. Pokud ne , tak mě čeká garančka a první výměna oleje a doptám se tam, kolik stojí ty páčky a jestli je třeba ještě něco měnit, a nechám si to udělat, jednače je auto ještě v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 stačí vyměnit páčky a vše správně nakodovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suchar Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Tak se mi podařilo aktualizovat ten kabel a konečně načíst tu jednotku 16. Je to teď nějaká beta 11.2, jak je vidět z následujícího výpisu Saturday,07,April,2012,13:59:51:10074 VCDS Version: Beta 11.2.0 Address 16: Steering wheel Control Module Part Number: 1K5 953 521 AD Component and/or Version: LENKS.MODUL 009 0136 Software Coding: 0080040000 Work Shop Code: WSC 73430 VCID: 6FE9D78F055D VCDS Info: Labels: 5K0-953-569.clb Saturday,07,April,2012,14:01:26:10074 VCDS Version: Beta 11.2.0 Address 01: Engine Control Module Part Number: 03G 906 021 TB Component and/or Version: R4 1,9l EDC 000SG 2047 Software Coding: 0000071 ….. Hardware number: 03G 906 021 AN Immo IV Challenge: 13 44 6B B0 Car Info Chassis Number: TMBDS21Z9Bxxxxxxx VCDS Info: Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Readiness: No script available Měl bych dotaz, jaké má být nové kodování pro 0080040000, nemám v lcodu popisky tak přesně nevím Pak se ještě psalo toto pro motor "Připojíme se k jednotce motoru 01 a zadáme login 11463 pro aktivaci tempomatu", A nakonec jaké mám koupit páčky 5K0-953-502 N --budou dobré i pro tem modelový tok 2011, v cc-autodíly je u nich napsáno pro model 2009 http://www.cc-autodily.cz/prepinac-kombinovany-2 ale pro model 2010 od 30.5 je tam toto http://www.cc-autodily.cz/tempomat-octavia-2 jsou za cenu 4000 páčky i s nějakýým drátem???, jsem z toho zmaten jestli ten drátek je za cenu 2000 a je to jen set, který obsahuje ve skutečnosti ty páčky 5K0-953-502 N Dekuji předem za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 ty páčky v prvním odkaze jsou evidentně bez tempomatu. Jinak tempomat s palubákem pokud to podporuje podvolantovka se dá udělat za 3400,- a není problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 podle čísla dílu v prvním odkaze by to měly být páčky s tempomatem, je tam špatné foto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suchar Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Souhlasím, jetam asi špatné foto, tady je odkaz jiný a je u toho i tempomat pod stejným číslem http://www.skodateile.cz/index.php?pg=product∏=332 Jaké tam teda strčit ty páčky, budou tam sedět ty 5K0953502N i v modelu 2011. Jaké tam teda strkáte, když ti inzeruje služby, přece nepojedu do Prahy 450 mk aby zjistil, že to kroužek nepodporuje.! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) kde bydlíš ? 450KM od Prahy už snad není ani v CZ v Prostějově mohu tempomat pořešit za 3000,- a jak jsem psal hned nahoře měla by tvoje podvolantová jednotka podporovat tempomat Editováno: 8. Duben 2012, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suchar Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Jsem z Havířova, do Prahy to je již pod 400, to jsem opravdu přehnal. Chtěl jsme se pokusit to udělat sám, (pokud se mi nepodaří sehnat dost informaci, tak mi nezbyde, než si to nechat někde udělat, ale k čemu je pak internet, když právě zde by člověk měl tyto informace získávat ) Když už se mi podařilo dumpnout ten Vag 805 na 11.2, tak abych tu jednotku konečně viděl, tak se mi to možná podaří i zbytek, jsem programátor a binární nebo hexa kody by mi neměly dělat problémy, jen je to o tom, vědět co který bit znamená. Moje současné páčky (bez tempomatu a pp) jsou 1K5953502 H, podařilo se mi najít tento web http://www.online-teile.com/skoda/advanced_search_result.php?XTCsid=3e1503f9d0ac7ed90e4c761ec9ec712f&keywords=1K5953502&x=10&y=6 kde je vidět, že se nedají objednávat (což je také vidět v té etce ) a že je nahrazují páčky s označením 5K0953502 XX, jen z těch v popísu není pouznat co které mají, ale na 95% si myslím, že ty s koncovou N jsou ty správné, nemám zadní stěrač, tak potřebuji jen tempomat a pp, multifunkci. Ty páčky stojí 86Eček, tak to odpovídá i ceně 2000 Kč+-, což tam asi dáváte, když se vlezete do 3000 i s práci Jen me trochu zarazilo, to, že vedle toho na tom cc díly ale i na škodovce prodávají ty páčky pro modelový rok 2011 za 6000-4000 a zminuji se o kabelovém svazku, http://www.skoda-auto.cz/cze/service/accessories/pages/accessories.aspx?id=3T0035623&searchcat=0000000108&ref=%3fc%3d0000000108 na webu Rosstechu jem našel také informaci http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(1K) Add the Wiring from Steering Column Control Module to the Engine Control Module. This step used to be necessary before MY 2006/2007 but as of MY 2010 several Users have reported missing Wiring when the Vehicle was not Factory equipped with Cruise Control. Check the proper Wiring Diagrams for the Vehicle in question. For Steering Wheel Control Module P/N 1K0-953-549-* check Connector/Pin T20/13. For Steering Wheel Control Module P/N 5K0-953-549-* and 5K0-953-569-* check Connector/Pin T16/5. já tam tu jednotku 5K0-953-569 mám a tak možná to je opravdu otom, jen zkontrolovat ten Connector/Pin T16/5., není tu ovšem uvedeno, kam by se pak musel dotáhnou ten kablík, pokud by tam náhodou byl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suchar Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Tak jsem se zase o kousek posunul, nešlo mi do hlavy, proč v té bete 11.2 nemám popisky ke kodování, tak jsem to trochu upravil a už se zobrazuji. Na obrázku se zobrazuje původní stav , když v prvním zaškrtnu 6. bit (PP) a na třetím 4-7 změnim na 10, tak nové kodovaní by melo být 4080140000, což jsem pak hodil do googlu a hned vylezlo několik odkazu. kodovani_pred.bmp kodovani_po.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suchar Vloženo 10. Duben 2012 Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 Jak už zde bylo napsáno, tak stačí jen vyměnit páčky a nakódovat, takže příští týden se je pokusím objednat a pokud se bude dařit, tak i rozchodit. Podařilo se mi najít popis k těm páčkám 3T0-035-623, které stoji kolem 6000 u škodovky a obsahují i kablík, ten je potřeba pro superba a yetiho. Octavie ten drátek nepotřebuje !!! platí pro vozy Škoda Octavia (1Z) - Tyto vozy mají elektrickou instalaci vozu pro zapojení tempomatu již připravenou. Vyměňte pouze stávající přepínač pod volantem za přepínač (A) s ovládáním tempomatu (postup viz dílenská příručka Škoda). V dokumetuje je také vidět, pokud má někdo supa nebo yetiho, kam zapojit drát do řídíci jednotky motoru, což je celkem užitečná informace. http://vwgolfr32.co.uk/3T0035623A.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jize Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Zdravim. Ma nekdo zkusenosti s OII 2012 budu mit verzi PRIMA a chci si tam dodat temp, ale klokocka v PHA to nabizi za 8000, pry to je ta drazsi verze temp. A PC tam asi nebude. Muze mi to nekdo z vas nacenit. Udajne to zaruku neporusi, pry ze to je prislusenstvi tak by to bylo v pohode. Jsem PHA - Roudnice n.L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.