Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarvím, chtěl bych se zeptat, mám FRS 1.9 tdi chiplou na 121 kw + KN filtry. a chtěl bych se zeptat, jestli má cenu čistit EGR ventil, nebo ho zaslepovat?. popřípadě jestli si ho dokážu očistit sám a nebo si to mám někde nechat udělat.. Nejsem žádnej odborník, takže na mě lehce :D. Díky

Vloženo

Já jsem odpojil (zaškrtil) ovládací hadičku a celej EGR ventil je nahranej. Ale auto jede líp. Sice svítí check ale to neva. Jak napsal CIMBU je to maxisvinstco pro motor celej EGR ventil.

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

presne tak jak to udelal coffin je to idealni. Mam to tak taky. Na vyfukovych svodech jsem nechal puvodni plechovou podlozku plus jsem na to dal tesnici tmel. Na EGR jsem dal jen trochu toho tmelu pro jistotu. Najezdeno zatim asi 5tis a pohoda

Vloženo

Přátelé okřídleného šípu,

pro:Morris_3nec a coffin. Díky chlapci, ale pořád to neřeší můj problém. Tu trubku tam budu nechávat tak se dotazuji, zda tam musí být dvě těsnění a to nad a pod tou podložkou, patrně asi ano,že? Dík. Radek.

Vloženo

Těsnění musí být každopádně mezi podložkou a tou trubkou, tam kde bude tlak z výfukového potrubí. Jak tlustou máš tu podložku ?

Problém je v tom, že když tam necháš trubku a vrazíš tam podložku, nebude ti tam už sedět, nebudou ti sedět díry na šrouby protože tou podložkou to jakoby posuneš. Ta trubka není moc pružná i když se tváří a je tam přesně na míru. Když tam dáš něco tlustšího jak 3mm tak už to tam nenarveš. Mě to předtím taky nenapadlo, našrouboval jsem to tam násilím a pak jsem zjistil že jsem to sjel přez závit a strhnul jsem ho. No na to příjdeš při montáži a zjistíš že je lepší dát celou tu trubku do hajzlu. Stejně tam bude jen jako " slepá větev " když tam dáš podložku, tak nevidím důvod proč ji tam nechávat.

Vloženo

důvod proč jí tam nechávat je snad jasnej - zaslepení není vidět, na STK nebudou keci ;)

osobně jsem měl 4mm nerez záslepku a narval jsem jí tam, závity jsem neskurvil, ale jde to ztuha.....optimál řešení 2-3mm nerez, těsnění jak píše Morris...jinak zslepku dávat pod EGR, né ke svodům

Vloženo

Měl jsem tam aky původně 5mm nerez záslepku a nechanou trubku, jenže s trubkou se mi pak stalo toto

post-71012-0-06025600-1338651638_thumb.j

A proto jsem trubku vyjebal úplně a dal 5mm podložku na svody a tenkou 3mm podložku pod EGR. Teď už vše naprosto bez problému a na STK si toho ani nevšimli

Vloženo

Přátelé okřídleného šípu,

díky moc za postřehy. Jen taková hypotetická otázka. Záslepka 2-3mm, těsnění od výfukových svodů, ale nebude to podfukovat ze spodu EGR ventilu a záslepkou? Či musí být ještě těsnění mezi EGR ventilem a záslepkou. Ptám se proto, aby tímto spojením neutíkal vzduch, který se vhání do sání. Díky. Radek.

Vloženo

Vyhodit trubku nechce kvůli STK tady psal.

Problém je v tom, že když tam přidáš těsnění tak už si s tloušťkou na 5mm a nenarveš to tam,leda že bys místo klasického těsnění použil vysokoteplotní silikon jako já, navíc tenká 2mm záslepka ti bude vlivem rozpínání " lupat " a dělat pazvuky a za nějakou dobu se propálí.

Jediné spolehlivé řešení je vyhodit trubku. Na svody dát tlustou 5mm podložku a dobře zatěsnit a pod EGR pak stačí teňoučká, nebo když z něj odpojíš nebo zaslepíš podtlakovou hadičku nemusel bys ho teoreticky zespod zaslepovat vůbec jelikož bude pořád zavřenej

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...