Přejít na obsah

Samovolné chcípaní a špatné starty - Octavia 1.6 75kw rv.2001


Danniell

Doporučené příspěvky

Ahoj nikde jsem se tu nedočetl o tom to problému na benzinove oktávce 1.6 spíše se tu řeší že tím trpí Dieslove motory,

V zime sem mel problem s teplyma startama, natočil jsem a chytlo to v pohode ale prijel jsme treba po 25km vypnul a za 3min sel natocit uz to chytalo spatne a hlavne po delsi dobe a rozsvitila se kontrolka ASR, že je v nouzovem rezimu a vubec to ani netahalo-nejelo, proste jak kdyby ten motor byl přiškrceny.

Dneska teploty nad 20 stupnu, se mi stalo: auto stalo ve stinu, chytlo na prvni pokus dojedu na shellku a jeste nez dojedu ke stojanu auto samo chcíplo asi po 7 km jizdy, natocil jsme to zase to slo špatně ale dojel jsem ke stojanu, natankuju natočim to zase to chytlo špatně a porad rozsvicená kontrolka ASR, jedu s tim takhle domu sem rad že to jelo a nechciplo ale motor vubec netahnul! Prijedu domu (cca. 40km) chcípnu, natočim a vše v pořadku. Jdu domu auto jsem nechal stát na sluničku a tak do pul hodinky sem odjel, start zase špatny + kontrolka, ani na 3 pokus nechytl tak jak ma bez kontrolky ASR, chytil vždy ale vzdy take s nouzovým rezimem.

Auto bylo na diagnostice asi pred 3týdny mesícem a ta nic neukazala a to se mi to stava uz od zimy tak od prosince ale ted jak je to teplo je každy start špatny.

Četl jsem o tom že u dieslu to delaji špatná čidla teploty motoru, me prijde ze by to mohlo byt také tim ne? :) Setkal jste se s tim někdo? Díky za rady

post-47854-0-18313000-1335444633_thumb.j

Editováno: , autor: Danniell
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta témata tu některá jsou, nicméně přičinou může být víc věcí. Asi bych se nejprve zaměřil na zapalovací modul a váhu vzduchu. Je divné, že diagnostika nic neukázala. Chce to asi napojit v době, kdy se to projeví. Btw jak starou máš baterii?

Editováno: , autor: Under
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říkám, dobré by bylo, kdybys to napíchl na vag ihned, jakmile se to projeví a byl bys hned chytřejší. Když bude svítit ASR, tak ta diagnostika musí vypsat chybu. A co ručička teploty? Je v normálu? Zkontroluj pro jistotu pojistky v boxu na akumulátoru - vytáhni a pročisti. To můžeš udělat hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ v sobotu to napichne kamarad na VAG, ručička je v normalu, kdyz je auto studeny je na 0 a kdyz se zahreje je normal na 90 stupnich. Rano jsem to byl zkusit v 6:00 kdyz nebylo teplo a naskočila hned na poprvé uplně v pohodě, a vitila jen spodni ikonka na fotce pod ASR a ozvyvalo se z motoru takovy syčení asi po pul minute utichlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...