Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Toom => já myslím že ta pointa je üplně jasná : proč se ohřeje voda v okruhu na 110st i více během klidné jizdy a i bez termostatu

jo ten ocet tu nikdo neřeší to jsem tam měl na výplach okruhu od sr....(a že to sr.. byli) , protože majitel přede mnou

nevěděl co to je destilka, jo a v kolonách bohužel stojím

.. :kol-33: Jezdíš s felicíí dlouho? To začalo jako teď někdy z ničeho nic??

Proto jsem se ptal jestli máš v okruhu jen vodu nebo ředěnou fridexem či něčím podobným (tím se bod varu v uzavřeným tlakovým okruhu chlazení u felicie pohybuje cca 105 - 115°). Problém by taky dost byl kdyby ti vyvřela ,,voda" už ti vyvřela ,,voda" když si teda někde dýl stál?? nebo prostě ti jen ukazuje budík vysokou teplotu a nespíná ventilátor? Př. Když mi praskl u forda řemen co žene čerpadlo vyvřela mi nádoba, u felicie zanesenej chladič vyvřeloto...hmm

Proto mě jen zajímá když tam naliješ chladící kapalinu a jezdíš jak se to chová, protože když je teda vše podle tebe tak vpořádku (čidla,termostat,budíky apod) Tak to jedině, že bys měl něják ,,přidřenou" ,,hejblou" hlavu a hodně se ti to hřeje.. :kol-28: Ne fakt nevím.. a co servis na to??

Upraveno od Toom

Zdarec, chlapi! Tady mi neštymuje to, že se motor zahřeje na takovou teplotu bez termostatu!!! Já, když jsem měl rozpadlý termostat tak, že propouštěl pořád, tak teplota na budíku mi zůstávala dole na padesátce. Když jsem stál na křižovatce, tak to bylo stejné. Jo, když jsem stál deset minut a více a motor podržel v otáčkách cca dva tisíce, tak jsem tam měl devadesát. Ale jakmile jsem se rozjel, teplota začala padat dolů. A topilo to mizerně. Takže bez termostatu a zahřát motor jízdou na sto deset, to je divné! máš 1,3 MPi? Teda termostat v plastu? Podle mého, musí být v okruhu něco přicpaného, tak hledej. Čus-bus, Felicius!

Taky mě to nejde do hlavy, podobné mi dělalo když sem měl ucpaný chladič, ale kolega tady psal, že obě hadice byly teplé,hmm přikláněl bych se k ,,felicius" že by tam mohlo být něco přicpané, húře průchozí a kapalina dobře nejde okruhem,více se hřeje hůře chladí,.. :kol-14:

>hcdos - možná být tebou počtu si i zde: http://forum.skodahome.cz/topic/46996-teplota-motoru-felda-1995/

Upraveno od Toom

  • 12 let později...

Dobrý den vážení,

prosím o informaci, jestli je normální u Felicie 1.3 50 kW, že při zahřátém motoru na provozní teplotu za jízdy drží teplotu správně na cca 90°C a když zastavím, teplota postupně vyleze na cca 102°C.

Předem děkuji

IMG_1853.png

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.