Přejít na obsah

Přehřívání motoru


hcdos

Doporučené příspěvky

Toom => já myslím že ta pointa je üplně jasná : proč se ohřeje voda v okruhu na 110st i více během klidné jizdy a i bez termostatu

jo ten ocet tu nikdo neřeší to jsem tam měl na výplach okruhu od sr....(a že to sr.. byli) , protože majitel přede mnou

nevěděl co to je destilka, jo a v kolonách bohužel stojím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. :kol-33: Jezdíš s felicíí dlouho? To začalo jako teď někdy z ničeho nic??

Proto jsem se ptal jestli máš v okruhu jen vodu nebo ředěnou fridexem či něčím podobným (tím se bod varu v uzavřeným tlakovým okruhu chlazení u felicie pohybuje cca 105 - 115°). Problém by taky dost byl kdyby ti vyvřela ,,voda" už ti vyvřela ,,voda" když si teda někde dýl stál?? nebo prostě ti jen ukazuje budík vysokou teplotu a nespíná ventilátor? Př. Když mi praskl u forda řemen co žene čerpadlo vyvřela mi nádoba, u felicie zanesenej chladič vyvřeloto...hmm

Proto mě jen zajímá když tam naliješ chladící kapalinu a jezdíš jak se to chová, protože když je teda vše podle tebe tak vpořádku (čidla,termostat,budíky apod) Tak to jedině, že bys měl něják ,,přidřenou" ,,hejblou" hlavu a hodně se ti to hřeje.. :kol-28: Ne fakt nevím.. a co servis na to??

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, chlapi! Tady mi neštymuje to, že se motor zahřeje na takovou teplotu bez termostatu!!! Já, když jsem měl rozpadlý termostat tak, že propouštěl pořád, tak teplota na budíku mi zůstávala dole na padesátce. Když jsem stál na křižovatce, tak to bylo stejné. Jo, když jsem stál deset minut a více a motor podržel v otáčkách cca dva tisíce, tak jsem tam měl devadesát. Ale jakmile jsem se rozjel, teplota začala padat dolů. A topilo to mizerně. Takže bez termostatu a zahřát motor jízdou na sto deset, to je divné! máš 1,3 MPi? Teda termostat v plastu? Podle mého, musí být v okruhu něco přicpaného, tak hledej. Čus-bus, Felicius!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to nejde do hlavy, podobné mi dělalo když sem měl ucpaný chladič, ale kolega tady psal, že obě hadice byly teplé,hmm přikláněl bych se k ,,felicius" že by tam mohlo být něco přicpané, húře průchozí a kapalina dobře nejde okruhem,více se hřeje hůře chladí,.. :kol-14:

>hcdos - možná být tebou počtu si i zde: http://forum.skodahome.cz/topic/46996-teplota-motoru-felda-1995/

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 12 let později...

Dobrý den vážení,

prosím o informaci, jestli je normální u Felicie 1.3 50 kW, že při zahřátém motoru na provozní teplotu za jízdy drží teplotu správně na cca 90°C a když zastavím, teplota postupně vyleze na cca 102°C.

Předem děkuji

IMG_1853.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...