Michal Osadský Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 Ahoj, dnes mi odišla Octavia, počas jazdy mi otáčky motora vyleteli na maximum teda podľa otáčkomera, ale podľa zvuku motora to bolo ešte aj viac asi ako dokázal namerať otáčkomer... a motor vrčal aj keď som vypol kľúčik. Po chvíli auto prestalo vrčať a odvtedy už nenaštartovalo - odťah. Neviete mi poradiť v čom môže byť problém? Ďakujem ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 (editace) Asi teď napíšu kravinu, ale něco podobného jsem už slyšel. Šlo o to, že se olej dostal zkrz turbo do sání a to v takovém množství, že ten motor šel vlastně na ten olej. Jelikož se všechno děje mimo elektroniiku, tak ten motor jde bez řízení a do maxima. Do zničení. Nevím jestli to byla pravda, nevěnoval jsem tomu bližší pozornost. Ale teď vidím, že něco na tom bylo. Příznaky úplně stejné. Akorát mně teď napadlo, že při vypnutí zapalování by mohla pomoct chcípací klapka. Asi ne Editováno: 29. Duben 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Presne ako píše Wojnar tvoj motor to má už za sebou...škoda ale je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Motor to nemusí mít stoprocentně za sebou. Otáčky motoru jdou na naprosté maximum, tzn. že otáčkoměrem ani nejdou změřit. Poškodilo se turbo, které začalo sát olej a postupně ho spalovat, takže vlastně auto za pár minut nemá mazání a pak se motor zastaví. Jde o to, jestli se zadřel, nebo ne. Jestli to vydržel rozvoďák, co ventily apod. Třeba budeš mít štěstí. Předpokládám, že to musel být strašný rachot a kouř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Osadský Vloženo 30. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 No je to rozobrané, jeden ventil poškodený, ale nie je motor zadretý...Otázka je či sa to oplatí vôbec robiť alebo radšej kúpiť celý motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 To záleží, kolik má Tvůj motor najeto, kdy jsi měnil rozvody atd. Ale myslím, že ta oprava nebude zase tak drahá. Když koupíš jiný motor, musíš zase udělat z největší pravděpodobností rozvody, vyměnit olej a to nepočítám práci, kterou zabere ta výměna atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 No kamaratovi sa stalo toto iste ale on mal plny inercooler oleja ktory zrejme vbehol do turba ale motor si zachranil tak ze tam zaradil 5 a pustil odrazu spojku a skapalo to potom mu les stacil repas turba a cistenie intercooleru a jazdi dalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 S tou 5kou je to jedno z řešení, ale i to nemusí fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 PS keby sa vam to nahodou stalo a chceli by ste spravit to s tou 5 preistotu radim stat na brzde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Ja tu akurat riesim ci na 81kw octavke pred fl ma byt pocut svistat tirbo lebo meje skoro vobec nepocut aj pri otvorenom okne a kazdy vravi nieco ine jeden povie ked turbo svisti je zle a deuhi povie opak vie mi nekto poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 No kamaratovi sa stalo toto iste ale on mal plny inercooler oleja ktory zrejme vbehol do turba ... Až na to, že intercooler, česky "chladič plnicího vzduchu", je až za turbem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camell.k Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Kamaradovi se to stalo taky a mel ohnute i ojnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Vždycky to něco odnese v motoru, někdy i celý.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sejkyy Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Lidi, omlouvám se dopředu, ale zajímalo by mě, kolik točí tento motor otáček při 130km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Tak sa mi zda ze nieco okolo 3000 na otackomer vtedy moc nepozeram ale viem ze ked som siel cez 160 tak to bolo cez 4000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 19. Květen 2012 Sdílet Vloženo 19. Květen 2012 ja som cca na 135 km pri tychto otackach. takze tesne. mozno 2950... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Lidi, omlouvám se dopředu, ale zajímalo by mě, kolik točí tento motor otáček při 130km/h? 3000 a 130 podle GPS, tj., cca 140 ukazuje tachoš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.