Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj.Koupil jsem tuto octu.po týdnu ježdění se mi rozsvítila kontrolka motoru.hlásí chybu"činnost katalyzátoru řady válců 1 je pod minimální úrovní.po vymazání chyby toto naskočí opět zhruba po týdnu ježdění.servisák mi řekl,že nový katalyzátor může stát od 5 do 20 000kč.prosil bych o radu co s tím,jestli se dá s tím jezdit.taky mi bylo zděleno že to může být lambda,tak jsem z toho opravdu jelen.děkuji.

Vloženo

Ahoj,tak asi záleží jakej kod motoru máš....Já mám třeba AGU a tam je jen jedna lambda a myslím před katíkem,takže žádné jiné čidlo na fukci katíku nemám....

Podle mě máš vadnou lambdu... :kol-32:

Vloženo

AGU ma jen jednu Lambdu pred katalyzatorem... ta ridi bohatost a je ji uplne jedno jestli kat funguje nebo ne proto jen EURO3. Ostatni 1,8T maji i lambdu za katalyzatorem, ktera hlida jestli katalyzator funguje proto euro IV.

Co to muze byt neporadim, muze to byt lambda pred katem lamba za katem nebo katalyzator samotnej... Nech si to od nekoho zdiagnostikovat, nebo sikovneho eletrikare a promerit

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Trochu to ozivim. Mam 1.8T ARX a VAG mi pise ucinnost katalyzatoru prilis nizka. Donedavna se kontrolka jeste pri 1:1 N95:E85 nerozsvecela. Ted uz se po vymazu rozsviti co 100km. Existuje nejaka nahrada za kat? Muzu dat univerzalni? Musi mit nejaky specialni parametry? Nechce se mi kupovat origo za 10 tisic

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

dik ale to fakt neni na ARX s haldexem

Tak koukám , že máš stejný auto jako já. Taky jsem teď řešil výfuk, respektivě jsem měl prasknutý vlnovec, tak jsem to musel kuchnout a navařit nový.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahoj,přidám taky něco. Mám 1,8T AUM pořád se mi rozsvěcovala kontrolka a VAG hlásil chyba katíku. Pokud najdeš nějakého šikovného mechanika, možná budeš mít stejný problém jako já? Chybu sme totiž našli v laicky řečeno předehříváku katíku,najdeš ho někde před intercoolerem,je to takový jako mixár s vrtulkou,který má za úkol prý ohřívat katík,když je motor studený a je tudíš v autě ůplně naprd.Takže jsme ho odpojili a dal sem tam pro odběr jednu žárovku a už dva roky jezdim a klid. Nechápu proč to tam tolik cpou,stejně u žádné 1,8T po pár letech katík nefunguje jak má a je nanic. Doporučuju katík vymontovat a jít ho hodit Kalouskovi na hlavu :-)

Vloženo

Pochybuju, ze to bude to same. Kontrolka se mi rozsvecuje celkem nahodne, vzdy po cca 200-300 km a kdyz sem jezdil na E85, nerozsvecovala se vubec, tudiz to u me opravdu vypada na kat a ne nic jineho. No vydrzel 11 let a to se mi teda nezda malo. A vymontovani katu mi moc nepomuze, to mi ta kontrolka bude svitit porad

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Kámoš má taky octu 1.8T ale s motorem co má dvě lambdy. Nevím ted přesně typ. Zlikvidoval jsem mu EGR,lambdu za katem,ten vetilátorek předehřevu katu jak se tu už psalo, nádobku s aktivním uhlím plus nesmysly s tím spojené. Něco se odstranilo mechanicky a něco je muselo elektricky poladit,ale auto jede perfektně a je o něco živější než s těma originálníma nesmyslama. Taky mu to pořád dělalo nějaké problémy. Tak jsme to vyřešili jednou provždy :kol-31:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...