Přejít na obsah

Felicia1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Felicia1

  1. Abych nebyl jako 99,9 zadatelu o radu zde tak podavam raport. Katalyzator po autem, tlumic vyfuku soupnuty vice dozadu, lambda prodlouzene vedeni a soupnuta za katalyzator. Najezdeno 1200km s vozikem dalnice i mesto i solo i popojizdky. Vrtulnik nesviti auto nesmrdi a jezdi na pohodu
  2. No ten muj zniceho nic zhasnul a osolil teplotu i vetrak naplno, po vytazeni pojistky staleho proudu pro budiky se vzpamtoval a diagnostika vypsala chybu vsechservomotorku a pomalou odezvu obou lambda sond. Po resetu zatim v pohode
  3. Asi to s nim jeste zkusim, nez me zas vyskoli nejaky servomotorek. Myslenka, ktera me k tomu vedla sem sice moc nepatri, ale znacne pocuchala nervy. Jezdival jsem na starsim traktoru case, klima mela rezim bud odmlzeni, nebo automat Knoflikem jsem navolil teplotu a druhym rychlost vetraku Pravidelne tam bylo cele dopoledne sileny hic a z niceho nic namrzla okna, takto treba 6x za den. Anginka taky probehla, par dni jsem v prachu jezdil s dverma a oknem dokoran abych ten kram nemusel poustet. Servisak u me stravil dohromady 6 horin, vzdy poslal nejakou soucastku (smesovaci vetil, potenciometr teploty, vysousec(filtr), cidlo tlaku.... Tehdy jsem si udelal kabel s vypinacem primo na spojku kompresoru a jen zapinal a vypinal. Zlate casy...... Tak nejak mam od te doby viru jen ve svou ruku, kterou otocim knoflikem. Kdybych tedy na srotaku vybiral komplet klimu s topenim a panelem (at mam doma v zaloze), staci vzit ten posledni svazek u topeni, nebo i nejaky nasledujici tedy? Dekuji A moc se omlouvam za ot
  4. Takze vlastne nelze jen sundat servomotorky a napojit misto nich lanka? Takze vlastne celou sestavu z auta s manualem. Po fl byly jen verze climatic a climatronic, nebo i jeste jednoduasi mechanika? Popr. Pasovalo by tam i z pred fl? Co se tyce te elektroinstalace, myslel jsem ze climatronic ma vsechny potrebne kabely, snad jen pokud by od prepinace vetraku k odporum bylo potreba pridat dratky, to by asi nebylo tak hrozne, ale jinak co manual potrebuje? 1. Napajeni rele vetraku (pokud neni v pojistkovce) 2. Napajeni spinace ac (napeti od klicku to tam musi byt) 3. Vodic ke spojce kompresoru resp. Ventilu kompresoru (ten tam musi byt) 4.kostra (musi tam uz byt) Pokud se pletu omlouvam se a prosim opravte me, preci jen delam elektriku na starsich strojich Pak otazka zda by z toho nemela sok hlavni ridici jednotka, ze tam neni climatronic.
  5. Pratele ja prosim o opacnou radu Mam 1.2 htp fabii 51kw cgpa rok 2013 facelift s climatronicem (nefunkcnim, panel odesel a asi dva servomoturky) A i kdyz jsem si vedom vsech nevyhod manualni klimy, zeptam se co vse by obnasela prestavba na co nejobycejnejsi manual (a co upravit v rj. Aby to nepsalo chyby)? Predem dekuji
  6. Presto muj cgpa na katalyzator umrel, netvrdim, ze uz ho nekdo nemenil za jiny z vrakace (utajeny najezd 300tis km) Navic jak pisu pri pripadne reklamaci motoru se chci vyhnout dohadum o kvalite katu. Navic motoru urcite prospeje, kdyz nebude kat nalepen na nem Vim ze mozna delam blbost, jen prosim zkuste konkretni zkusenosti/nazory na funkci takoveho harakiri. Dekuji
  7. To budu resit az na stk, prozatim ty ostatni otazky 🙂
  8. Dobry den, prosim vas o vase nazory Z duvodu tisickrat omilanych problemu s temito motory a jejich katalyzatory prosim o nazor, zda by fungovalo u mozoru cgpa umistit katalyzator za vlnovec (za predni napravu) Vede me k tomu 1. Odpadnuti nutnosti dovstriku paliva k chlazeni katu 2.eliminace moznosti vstreleni bordelu z katu na vyfukove ventily 3. Nedohadovani se v pripade reklmace motoru o kvalite katu 4. Neprehrivani oleje v motoru i motoru samotneho (auto docela nakladam) 5.v pripade kratkodobych potizi se zapalovanim palivo vyhori v prazdnem prvnim katu a neznici hned tento Samozrejme druha lambda by musela byt az za katem (emulator sice funguje ale co 2000km prestane fungovat vyhrivani druhe lambdy a sviti kontrolka motoru) Prosim o nazor zda by takto umisteny kat 1. Mel dostatecnou teplotu aby fungoval na emisich 2. Neprehrival podlahu nebo neco co by zpusobilo pozar (1.4 mela pod autem taky dodatecny kat) Vsem moc dekuji, ze mi nevynadate
×
×
  • Vytvořit nový...