ttominoo Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Cau vsem, tece mi vodni pumpa a tak se chci zeptat jestli jsem schpen ji vymenit sam a jak na to? A hlavne bude stacit jen tesneni? Vim ze se muze stat cokoliv, ale jaka je nejcastejsi vada toho, ze to tece, dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 Teče Ti to pod těsněním nebo kolem hřídele? Na Š100-105, což je vlastně furt stejný motor, to často teklo zrovna kolem ucpávky. Není tam gufero, ale takový těsnící segment. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 Závadu na vodní pumpě bych neřešil a koupil nový díl. A co rozvody? S vodní pumpou bych udělal i rozvody. Ta výměna bude trochu složitejší a sám bych se do toho nepouštěl...Zkus pohledat nějaké návody a třeba to nakonec opravíš sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 rozvody bych do toho určitě netahal, vyměň pumpu kus za kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 2. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 A na kolika je to sroubech a jak se k ni dostanu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 Záleží jaký máš motor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 2. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 1.3 MPi 40 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 Zdarec, pokud chceš měnit vodní pumpu, není to až tak velký problém. Jelikož součástí vodní pumpy je i silentblok motoru, potřebuješ nějaký závěsný zvedák. Existuje na to taková rampa, kterou přišroubuješ na horní uložení tlumičů a dvěmi řetízky přišroubuješ ke šroubům víka motoru. Sundáš klíňák a pumpa tam drží několika šroubky, to uvidíš. Povolíš, důkladně očistíš přírubu a použiješ nové těsnění. Jo, nejprve vypustíš chladící kapalinu. Čus-bus, Felicius! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.