Přejít na obsah

kaur

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 512 zobrazení profilu

Oznámení kaur

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj všem, nikde nemůžu najít servisní dílenskou příručku měřených hodnot ve VCDS pro Touran 1.4 TSI 2009 CAVC. Mám na Octavii I, ale nemám tam motor 1.4 TSI. Mám nevyhovující emise. Výměny zapalovací cívky, svíčky, ventil odvětrání nádrže, lambda sondy před i za katalyzátorem. Když dělám readiness tak mi to skončí na katalyzátoru. 000370 - rada valcu 1: system odměřování paliva P0172 - 000 - system příliš bohaty. Následně když s tím jezdím, tak to hodí chybu 001056 - rada valcu 1: katalyzator P0420 - 000 - mala ucinnost V měřeném poli 31 lambda řízení ukazuje při zvýšených otáčkách aktuálni 0,94, když pustím plynový pedál, tak to při doběhu otáček skočí na 3,98. Tahle hodnota by se měla pohybovat kolem 1,0. Následně když dělám readiness tak nejde dodělat do konce. Nevím jaké by měly být měřené hodnoty, abych zjistil co je špatně. Diky
  2. Ahoj, zalomil se mi klíč v bajonetovém tažném zařízení z výroby octavia combi 1.8 T 1999 dovezené z Holandska. Musel jsem ho odvrtat. Hledal jsem, ale nikde nemůžu najít jestli jde vložka zámku vyměnit a kde ji koupit. Našel jsem jen dlouhé zámky. Prosím o rady. Díky
  3. 1.8 T 110kW AGU 1999. Ahoj, četl jsem tady o chcípání motoru dost. Zkontroloval hadice, kabeláž, vyměnil čidlo teploty kapaliny, vyčistil klapku a přizpůsobil jednotce ale nic. Chcípe mi motor studený, zahřátý, při plné nebo prázdné nádrži, volnoběhu, při jízdě (při vyřazené rychlosti). Během jízdy se stává, že motor táhne, najednou jako kdyby prostě vypnul (na přidání plynu nereaguje, začne na displeji extrémně stoupat aktuální spotřeba)a po pár vteřinách se zase chytne. Diagnostika chyba 16487 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis velky, tak jezdím s vypojenou váhou vzduchu (nechcípne). Je možné aby byla špatná váha vzduchu (špatný signál váhy) a dávala zmatené signály jenom někdy a nebo je to úplně jiné čidlo? Při vypojené váze jede řídící jednotka a další čidla v nouzovém režimu, takže jsou mimo provoz. Děkuji všem za názory a nápady k vyřešení.
  4. Ahoj, témat na chcípání motoru a kolísání otáček je tu dost a všechny jsem pročetl a vyzkoušel. Zkontroloval hadice, odvětrání a vyměnil váhu vzduchu a nic. Pořád chcípe, při jizdě, volnoběhu. Díky za každou radu - mimo prodeje VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 DM Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D08 Kódodvání softwaru: 04000 Kód opravny: WSC 00012 8 Nalezeny chyby: 16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly P0102 - 35-00 - - 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 00544 - Plnici tlak prekrocen k maximu 35-10 - - - Sporadicky 01247 - Magneticky ventil 1 nadob. s akt.uhlim(N80) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky
  5. Tak jsem přečetl všechny příspěvky o kolísání otáček a vypínání motoru během jízdy nebo startování O1 20V turbo AGU. Zkontroloval hadice a vyměnil pouze děravou podtlakovou posilovače brzd.Vyměnil váhu vzduchu (ne original ale China), relé palivového čerpadla,vyzkoušel jsem nové palivové čerpadlo.Vyčištěna škrtící klapka.Diagnostika nenašla nic vadného.Nepamatuji si co tam byly za chyby,ale bylo tam něco jako přizpůsobeni směsi, chudá směs. Zkoušel jsem všechno a nic.Teď jezdím s odpojenou váhou vzduchu a motor nevypne.Když váhu zapojím motor prostě vypne během jízdy, dojedu, vypnu motor a potom nenastartuji.Dělá to jak si chce v různých intervalech.Díky za každou radu.
  6. Zdravím Vás, už jsem tady přečetl všechno, ale nic nepomohlo. Na svém 1,8 turbo r. 1999, mi často vypíná motor. Sednu do auta, nastartuji, motor naskočí a hned chcípne. Nastaruji znovu a motor běží, odjíždím. Během jízdy motor někdy stratí výkon (jako kdyby mě někdo držel za kufr) a na plynový pedál nereaguje. Začínám přibržďovat motorem, abych snížil rychlost, protože když vyřadím rychlost, motor prostě vypne a mě na palubní desce svítí baterie. Zastavím a musím počka pár minut než nastartuji. Tohle se stává jak si auto umane. DUž jsem v koncích. Začal jsem výměnou svíček, palivového filtru, relé palivového čerpadla, palivovým čerpadlem, vyčištěním vzduchové klapky. I hadice jsem zkontroloval. Už nevím co. Na diagnostikách jsem byl, i ve škodovce - slabý signál váhy. Jezdím s vytáhlým konektorem váhy vzduhu a auto jezdí (otáčky sice trochu haprujou, ale jezdím). Dokáže váha vzduchu svým signálem/nesignálem vyřadit motor? Díky všem.
  7. Čau, zkus vytáhnout pojistku č.43 (řídící jednotka motoru) je to pojistka na lambda sondu, vyhřívání lambda sondy, elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím a snímač množství nasávaného vzduchu. Mě to dělalo to samé. Diagnostika, servisy a nic. Pak jsem zkoušel proměřovat pojistky, vytáhl tu 43ku a jezdí, ani jednou už nechcípla. Akorát trochu kolísají otáčky. Nevím jestli jsem udělal dobře a jak je to možné, ale pořád jenom platit za nic? Prostě teďka jezdím.
  8. Zdravím všechny, mám velký problém. Na své 1,8 turbo r. 1999, mi často vypíná motor. Sednu do auta, nastartuji, motor naskočí a hned chcípne. Nastaruji znovu a motor běží, odjíždím. Během jízdy motor někdy stratí výkon (jako kdyby mě někdo držel za kufr) a na plynový pedál nereaguje. Začínám přibržďovat motorem, abych snížil rychlost, protože když vyřadím rychlost, motor prostě vypne a mě na palubní desce svítí baterie. Zastavím a nastartuji, někdy musím počka pár minut než nastartuji. Tohle se stává jak si auto umane. Dva dny klid a třetí den pořád, pak zase klid a znovu. Už jsem v koncích. Začal jsem výměnou svíček, palivového filtru, relé palivového čerpadla, palivovým čerpadlem, vyčištěním vzduchové klapky. I hadice jsem zkontroloval. Už nevím co. Na diagnostikách jsem byl, i ve škodovce. Počítač mlčí, neukázal žádnou závadu. Ono to snad bude nějaká zakletá chyba. Nevít někdo nějakou radu? Děkuji
  9. Ztratil jsem klíč k odemknutí a vyjmutí bajonetového tažného zařízení. Jak je možno získat nový klíč, jak to vyřešit, prosím.
×
×
  • Vytvořit nový...