dandu Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 (editace) Ahoj, tak jsem se konečně dočkal. Od soboty naježděno 600 km, motor usporný a tichý.Otestoval jsem ho hned včera večer na trase Havířov - Praha (375km)myslím že obrázek mluví za vše. https://www.dropbox.com/s/e6pclgt0aqqjnsz/cesta%20do%20prahy.jpg Edit: Tak dnes 8.8. jsem tankoval a dle vypoctu ukazuje palubak o 0.7 l/100km mene. Prumerna dlouhodoba vysla na 5.7 l takze v podstate normal... Editováno: 19. Srpen 2012, autor: dandu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 Technika t.j. turbo vstreky spojka by mala byt identicka ako pri 140k verzii. Kto neveri nech so to pozrie podla katalogu dielov. Tak ako vo VW napr.passate 3c, kde sa tieto motory chipuju na 180k. SW je vsak priskrtena. A ten co tu pisal o mohutnom zatahu 2.0 tdi 140k si pravdepodobne pomylil technologie PD a CR. Jazdil som na CR 170k CR 140k a to su diametralne ine motory od PD , uplne iny priebeh vykonu atd. No mnoho ludi si ich mili s PD. Osobne si myslim ze koncern to trosku s 1.6 CR prepalil ved v POLE ho vyradili (105k verziu) z ponuky prave preto ta 2.0 tdi 110k ktora sa 5x viac hodi do sluzobneho vozidla ako 1.6. A fajn lacny diesel s obstojnym vykonom k pomeru k hmotnosti sa zabitim 1.9 tdi eu5 s ponuky vytratil. A ak by ho dali do vybavy classic mozno by skodovka zabila inak extremne predrazene ojetiny . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HorviLM Vloženo 19. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 Ahoj, tak už mám také objednáno a zaplacenou zálohu. Vybral jsem Octávku combi Champion Ambition 2.0 TDI 81kw- rosso brunello metalíza, 16'' kola crateris, alarm, zámek řadičky, jinak žádný speciality. Jezdím hodně dálnice- Holandsko, Německo, ČR. Budu vděčný za postřehy od majitelů. Hlavně by mě zajímalo jak se auto chová a jaká je spotřeba třeba při 150km/h. Teď mám před sebou to nejhorší... čekání na auto. Od Dealera mám info, že výroba jde celkem rychle, tak počítám cca měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Westa Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 Chorvatsko - ČR = 4 lidi, plný kufr. Pneu 16 přední 2.4, zadní 2.9. 90% dálnice s tempomatem nastaveným na 160 km/h (podle GPS 152), spotřeba průměr na palubáku 5.8 za 980 ujetých km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 Chorvatsko - ČR = 4 lidi, plný kufr. Pneu 16 přední 2.4, zadní 2.9. 90% dálnice s tempomatem nastaveným na 160 km/h (podle GPS 152), spotřeba průměr na palubáku 5.8 za 980 ujetých km. Doporučuju ještě překontrolovat s reálnou spotřebou ... na 200Km trasách jetých citlivě po silnicích první třídy mám papírově 3,5L/100Km ... Celkovou průměrnou spotřebu dle palubního počítače mám 4,5L/100Km (hlavně dojíždění 20Km do práce, město, venkov, občas dálnice) ... ale celkovou průměrnou skutečnou spotřebu mám 5,1L/100Km, tzn palubní počítač mi nejspíš podměřuje o 0,6L/100Km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Potvrzuji podměřování, u mě to bylo až o 0,7 Nechal jsem si v servisu doladit měření palubáku. Jde to v rozmezí +- 15%, ještě přidám 2-3% a budu ho mít úplně přesný. Dlouhodobá spotřeba také 5,1 - 5,2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Doporučuju ještě překontrolovat s reálnou spotřebou ... na 200Km trasách jetých citlivě po silnicích první třídy mám papírově 3,5L/100Km ... Celkovou průměrnou spotřebu dle palubního počítače mám 4,5L/100Km (hlavně dojíždění 20Km do práce, město, venkov, občas dálnice) ... ale celkovou průměrnou skutečnou spotřebu mám 5,1L/100Km, tzn palubní počítač mi nejspíš podměřuje o 0,6L/100Km. Nech si v servise doladit měření spotřeby PP. Brácha si to nechal dělat na 1.8 TSI,také mu ukazoval méně o cca 0.4l,než byla spotřeba podle tankování. Teď už to má OK: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Westa Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Myslím, že 5.8 na plné auto a 160 km/h je super. Nad 130 to většinou u všech skáče plus litr, odpor vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HorviLM Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Děkuju za odpovědi, dle spotřeby to vypadá že jsem vybral přesně to co jsem chtěl... Včera jsem mluvil s prodejcem a prý se již nedají objednávat nové Octavie Champion do výroby. To znamená že Octavií s 2.0 TDI 81kW bude na českých silnicích asi opravdu poskromnu. Netušíte někdo jaké věci jsou odlišné na verzi 103kW a 81kw? Je to opravdu jen software řídící jednotky? Co třeba výfuk, již zmiňovaný výše, nebo jiné ''detaily''? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 No mě překvapuje že se tomu zatím nevěnuje žádný z přítomných kutilů. Čekal bych že tohle bude žádaná úprava a pokud někdo prokáže že ostatní komponenty jsou na vyšší výkon stavěné a nesníží se tím jejich životnost, případně navrhne výměnu slabších komponent (výfuky) tak by zákazníků bylo podle mě dost a dost ... i když možná spíš až po záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Tendle motor mě taky zaujal, určitě bude vhodný pro pozdějčí chipování ale taky by bylo na místě udělat nějaký rozbor oproti modelu s 103kW . 81kW má stejnej výfuk jako ta 1.6TDI.. Doufám že se bude prodávat co nejdýl kdybych náhodou měl tendenci zase přejít na TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Možnost čipu jsem zjišťoval u TDI fun. Prý 160-170 koni. Ale musí se rozdelavat řídici jednotka. Prý to ale umí tak aby to nebylo poznat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 a už má zkušenosti s tímdle motorem (81kw) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Dle mailove komunikace bych řekl ze jo. Nevim jestli si ale uvědomil ze tady je ten menší výfuk. Čekám až me někdo s chipem predbehne. Jsem na to zvědav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 (editace) Neviem či sa sem možu hádzať linky na iné stránky. Tak to skúsim takto daj si profituning sk tam maš výber aút klikneš osobne automobily vyhľadaj si tento motor ( napr. passat 3C , skoda yeti , golf 6 ) a maš tam hneď aj grafy. Tento motor = iba chip 180 - 185k. Editováno: 28. Srpen 2012, autor: dvorcidlo0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Westa Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Ohledně výfuku jsem si začal všímat dalších OII a co jsem viděl tak některé 103kw verze s červeným I v názvu TDI mají také jednu koncovku a záslepku na spojleru. Možná teď plácám, ale nemá každé TDI CR s filtrem pevných částic výfuk s jednou koncovkou? On totiž ten výfuk oproti klasice nemá zadní tlumič proto jedna koncovka, v místě kde vždy vzadu byl prostě není. Nesupluje ho filtr pevných částic? Tím by se tedy verze 81 vs 103 s filtrem pevných částic ničím nelišila (mechanicky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ogy Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Ja si ji jdu prebirat 5.9., uz jsem ji videl, jedine, co mne prekvapilo, byl ten zminovany vyfuk. Nemel jsem zatim moznost srovnat se 103 kW 2,0 TDI, ale cekal jsem na konci dve diry :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eizo6 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Já už jí mám asi dva měsíce, najeto něco málo přes 2 tisíce kilometrů. Když jedu sám, tak jsem maximálně spokojený ve městě, na okresce i na dálnici. Když je auto plně naložené (4 dospělí a bagáž), tak jsem spokojený jen ve městě a na okresce. Na dálnici se mi už zdá, že ten výkon trochu chybí (předtím jsem měl Sharana 96kW a řekl bych, že na šestku to do kopce jelo lépe, ale je to jen subjektivní pocit který nemá podložený žádným měřením). Ale koupě nelituju. Lituju jen dvou prvků výbavy, které jsme si nekoupil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HorviLM Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Eizo6- jakých prvků výbavy lituješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Tipuji climatronic a xenony. Toho totiž lituju ja :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 já nelituju ničeho (climatronic ani xenony nemam :-) ) ... ale tipuju zadní parkovací sensory, těch bych fakt litoval kdybych je neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HorviLM Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 No teda pěkný... už s tim nic neudělam, ale parkovací sensory, xenony ani climatronic nemam. Myslim že je vždy čeho litovat...kdybych měl to výše zmíněné, litoval bych že nemam střešní okýnko, nebo vyhřívaný sedadla...atd. Ta moje championka combi jde do výroby za 14 dní, tak už se nemůžu dočkat. Nelze náhodou Xenony, nebo i ty parkovací sensory dokoupit dodatečně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eizo6 Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Nelituju climatronicu (mám), nelituji parkovacích senzorů (mám přední i zadní), nelituju xenonů (nemám je, měl jsem je na předchozím autě a nevidím velký rozdíl a ještě ke všemu jsem byl varován prodejcem, že se dost často kradou), nelituju absence střešního okna (tom ujsem nikdy nepřišel na chuť) a nelituju vyhřívaných sedadel (mám je). Lituju věcí, které by mě stály "blbých" osm tisíc, jsem debil. Postrádám zadní repráky (když pouští dětem pohádky z CD, tak to vepředu musí hrozně řvát, aby to bylo slyšet vzadu) a hrozně lituju chybějícího light asistentu. Nevadí mi absence autmatických stěračů, nevadí mi absence samočinného rozsvěcení světel, nevadí mi absence "leaving home", ani "coming home" ale strašně mě vadí absence samoztmívacího vnitřního zrcátka! Sice mám "sun set", takže zadní okna jsou tmavší, ale je mi nepříjemné oslňování od za mnou jedoucích aut. U předchozího aut ajsem to měl a bylo to mnohem lepší. Takže jsme ušetřil osm tisíc, ale jsem hrozně moc toho lituju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Zadní repráky ti tam nandá kdejakej šulda a za 8tis. to určitě nebude!! http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=108 +práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Westa Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Repro... to je bolest. Pokud nejsou nataženy dozadu káble (v rámci úspor většinou nejsou), tak se bude protahovat zepředu kolik na tom může někdo nechat? 2-4 hodinky + vrzající plasty díky rozebrání? Investice 1.8 se určitě z výroby vyplatí. Každopádně auto hraje hodně průměrně, bez zadních si to neumím představit. Doporučuji dodělat, nedá se.. pokud tam nejsou. Pokud nebylo upozorněno prodejcem, beru jako zásadní chybu prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.