Přejít na obsah

Westa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Oznámení Westa

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak to nevím, ale mě to hřeje po 1-2 minutách a to fest, fouká ven tak 20-30C. Jak bylo psáno je tam malej přímotop ve vzduchotechnice a ten drží do doby než se zahřeje motor. Takto netopilo žádné koncernové auto, dokonce benzín bez topítek se zahřívá později. Fakt super. Neškrabu přední okno, počkám 2 minuty a frčím.
  2. Já mám vyřešeno. Čipovat nebudu a pokud tak až po záruce. Auto jede hezky, motor je ideální. Hřeje ten pocit, že můžu čipovat, kdbych chtěl a to stačí Po čipu a půl roce člověk bude tam kde je teď, zase mu bude připadat výkon průměrný. Pokud máte nové auto, nedělejte blbost a nechtě ho jezdit min 2-4 roky v rámci záruky tak jak je. Ušetřite za dvouhmotu, homokineťáky, turbo, převodovku. Možná neznamená nižší výkon delší životnost, ale myslím, že stejný motor s nižším výkonem může vydržet déle.
  3. Repro... to je bolest. Pokud nejsou nataženy dozadu káble (v rámci úspor většinou nejsou), tak se bude protahovat zepředu kolik na tom může někdo nechat? 2-4 hodinky + vrzající plasty díky rozebrání? Investice 1.8 se určitě z výroby vyplatí. Každopádně auto hraje hodně průměrně, bez zadních si to neumím představit. Doporučuji dodělat, nedá se.. pokud tam nejsou. Pokud nebylo upozorněno prodejcem, beru jako zásadní chybu prodejce.
  4. Ohledně výfuku jsem si začal všímat dalších OII a co jsem viděl tak některé 103kw verze s červeným I v názvu TDI mají také jednu koncovku a záslepku na spojleru. Možná teď plácám, ale nemá každé TDI CR s filtrem pevných částic výfuk s jednou koncovkou? On totiž ten výfuk oproti klasice nemá zadní tlumič proto jedna koncovka, v místě kde vždy vzadu byl prostě není. Nesupluje ho filtr pevných částic? Tím by se tedy verze 81 vs 103 s filtrem pevných částic ničím nelišila (mechanicky)
  5. Myslím, že 5.8 na plné auto a 160 km/h je super. Nad 130 to většinou u všech skáče plus litr, odpor vzduchu
  6. Chorvatsko - ČR = 4 lidi, plný kufr. Pneu 16 přední 2.4, zadní 2.9. 90% dálnice s tempomatem nastaveným na 160 km/h (podle GPS 152), spotřeba průměr na palubáku 5.8 za 980 ujetých km.
  7. Pravděpodobně tedy půjde o doprodej motorů a verzí určené pro jiné státy, verze 81kw nepřinesla předpokládaný prodej a kvóty byly nastaveny. Škodovka se totiž jid delší čas doma moc nesnaží. Podíl na trhu jí stačí navíc CZ je mini trh, kdy +-10% v CZ je v celokoncernovém měřítku naprosto zanedbatelný. Nacionalismus v tomto roli nehraje, Škoda je Němec. Její chování je poslední dobou více proti zákazníkům, berme třeba Citygo, které s velkou pompou prodává v 3dvéřku a dnes nabídne za stejné peníze 5dvéřo. Nedivil bych se tedy pokud prodává tento motor "pod rukou" přitom nabízí ekvivalent s vyšší spotřebou a pro laika zanedbatelným rozdílem výkonu o 150tis dráž, což kopíruje hodně povrchní přístup k slušnému obchodničení. Jinak s opotřebením součástek máš asi pravdu. Logicky by vše mělo vydržet déle. Docela mě zajímá jak dopadne spojka, kdy u 103kW je 99% pravidlo výměny kolem 110-140tis KM a to vč. dvouhmoty. Po čipu to půjde asi klasicky do kytek... nástup krouťáku má 103kw hrozný a strmě narůstající, u 81kw je kontinuální od tuším 1300 což nemusí dávat tak zabrat spojce (ale krouťák 320.. je prostě pecka, jako bych nic nepsal .
  8. Ano máš pravdu, spotřeba je o litr nižší než u CR, PD 103kw a paradoxně i u 1.6tdi. Omezení výkonu je jasně daný přísunem paliva. Určitě lze označit 2.0Tdi 81 za největšího spořílka pro město a díky 6st jasnou ambicí na dlouhé tratě. Nečipoval bych, škoda přijít o tyto benefity. Jen mě připadá více jak divné, že by Škodovka tiskla manuály, homologavala novej motor pro O2, doplňovana tabulky ND a spoustu dalších nákladných věcí pro vyrobení pouze desítek kusu této verze. Nedává to smysl a je to divný. V jiných státech se sice prodává podobný "uchyl" tuším v SK to má jméno Family, ale pořád to neřeší CZ verzi. Možnost je předskokan budoucí verze "Tour", nebo se můžeme těšit na blízkej prodej 81kW i v CZ v nějaké akci pro podporu končící O2. A poslední varianta proč v CZ 81kW, je čistě obchodní. O2 2.0TDi stojí v nějaké prodejné verzi 550-600tis, pokud by ofiko začal prodej 2.0Tdi za 390 v ambiente, stanou se ze dne na den 2-3 roky staré O2 neprodejné. 2.0TDi 81kw by se stala totálním kanibalem ojetin O2 v CZ a to vč. podporovaných, výrobně levných motorů Tsi.
  9. Mám také jednu 2.0 Tdi 81kW a pro změnu v bílé barvě Auto a motor bezva. Před tímto jsem měl 2.0TDI PD 103kW, můžu hodnotit. Spotřeba -1 litr, tichost, převodovka delší u 5 a 6 st než u PD. Subjektivně však není dělána na 81 kW, ale na 103kW (110kW), v otáčkách 1200-1600 na akceleraci nepoužitelná, potřeba podřadit. Motor ač podle čísel podobný jako 1.6 TDi je někde jinde... a to řádně. 1.6 je proti tomu docela velké ostruhovátko. Celkem zajímavé je použítí výfuku pro 81 kW, který má pouze jednu koncovku a nárazník řezaný pro 2 je doplněn krytkou, taková trochu design prasárnička Nevíte jak má řešená výfuk 1.6Tdi? Také jedna koncovka? Kdo chce čipovat tak výfukové potrubí asi nebude z 2.0tdi, ale z 1.6, což není zrovna dobré info
×
×
  • Vytvořit nový...