ferda25 Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 Nepatřím mezi Ty co něco napíšou na fóru a není to pravda. Citovat
kokta7 Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 btw ferdo, ale když to přehraješ, tak stejně odis přes online pozná, že to má jiná výsledná velikost, hodnota? tak stejně dotyčny muže dle mého uvážení přijít o záruku, takže jak mě poradil říct at to ta prostě nenapojují. Citovat
ferda25 Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 (editace) Jde o to, že když se něco stane tak tady je cesta opět nahrát původní software a do servisu přijet zase s tím jak to má být a když nebyla otvíraná jednotka a ještě v ní letováno tak si můžou myslet kdo chce co chce, ale prokazatelnost je na úrovni nuly. Počet přehrátí nebude sice nulový, ale to není při existenci oficiálního fleše pro motor směrodatné. Celkem by mě zajímalo co by soudruzi na tohle říkali....ta jednotka bude tvrdit, že máš prostě motor CFGB a pro něj bude vše naprosto v pořádku...tj. když někdo nebude koukat jinam než co bude říkat ODIS tak asi toho moc nezjistí. Editováno: 8. Září 2013, autor: ferda25 Citovat
motorpower Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 Že tam jsou úplně jiné mapy, jiné konfigurátory vstřiků atd ti určitě nevadí, jsem zajedno s FUNem, že je to prasárna. Ono je pár možností ..cca 2 sw kdy to lze. Není však nad to upravit sw který tam patří. Že jsi četl někde na fóru?? Já už někde četl , že nej úpravy jsou od ABC.../ asi to psali oni/ a je to snad pravda ? Takhle ti i každý vysvětlí proč sw z 96kw Sharana , je dobrý i do 74kw Octávie. Prostě není. To Ferda víš který sw kam, měřil jsi to, testoval a diagnostikoval?? A ještě něco který prase by v jednotce letovalo. To je historie. Ono to jde i bez. Citovat
ferda25 Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 Aha ty děláš EDC17C46 po kabelu??? Bavím se jen o CR motorech 2 generace. Citovat
motorpower Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 (editace) Já také -17C46. Jo a umím to cca 3roky. A pokud se něco stane jde to i obráceně tj. do origa bez otevření, tak či onak nesmíš na online. Editováno: 8. Září 2013, autor: motorpower Citovat
ferda25 Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 (editace) Tj. vše děláš přes diagnostickou zásuvku v autě a čip nahráváš bez toho, aby musela motorová jednotka ven z auta?? Editováno: 8. Září 2013, autor: ferda25 Citovat
motorpower Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 Už jsem k tomu napsal dost, tohle už je vyzvědačství. Víc světla do toho vznášet nechci, ty si svoje držíš také pod pokličkou. Přijeď na úpravu a možná malinko uvidíš. Citovat
ferda25 Vloženo 8. Září 2013 Vloženo 8. Září 2013 (editace) Protože musíš jednotku přepnout do boot módu a jen přes diagnostickou zásuvku v autě to dát nemůžeš a jednotka musí vždy ven z auta. Oprav mě jestli se pletu..... Editováno: 8. Září 2013, autor: ferda25 Citovat
bigfin Vloženo 22. Září 2013 Vloženo 22. Září 2013 Tak posílám hodnoty dalšího pošťouchaného modelu - hodnoty naměřené před úpravou - 94 kW a 315 Nm - hodnoty naměřené po úpravě - 132,7 kW při 4181 ot/min a 436,77 Nm při 2165 ot/min Jede to nádherně : o ) Citovat
Lancelot Vloženo 27. Září 2013 Vloženo 27. Září 2013 Není tam těch Nm na sériovou spojku moc? Citovat
motorpower Vloženo 27. Září 2013 Vloženo 27. Září 2013 On je to taky hec/ první příspěvek/, nebo nabržděno bez zátěže. EGT pak už udělá svoje. Co to znamená, že se na silnici v provozu kobylky rozprchnou. Citovat
TDIfun Vloženo 27. Září 2013 Vloženo 27. Září 2013 Na 81kw pri 370NM 175hp je cca 800-830EGT na zatezove brzde. s MQ350 staci nad hlavu na dlouhy bezpecny provoz i v extremech. Nakrmit to vic na tehle vstricich neni problem ale EGT strme stoupa. 125kw verze ma treba v Tiguanu ve velke zatezi v serii hrube prez 800EGT, tam prostor pro bezpecny tuning je malej. Citovat
Lukáš Stahoň Vloženo 28. Únor 2014 Vloženo 28. Únor 2014 Poptávka - 2.0TDI 81kw 280NM uprava na 125kw 370Nm Zdravím všechny nevíte o někom kdo by urobil toto navýšení s nějakou slušnou cenou a garanci. Případně předběžné nabídky od cílévé osoby mi pošlete do schránky. Mám na OII face, combi, 6-ti kvalt, najeto 51 tis.km a v červenci mu budou dva roky už Zatím co jsem tak nějak pochytil tak je tento motor vhodný perfektně k této úpravě. S autem jsem jinak spokojený víc než dost Jen ještě trocha více svižnosti bych rád Děkuji a přeji všem spoustu kilometrů bez nehod Citovat
Lukáš Stahoň Vloženo 28. Únor 2014 Vloženo 28. Únor 2014 Chrudim město mě blízké...dobrá poznámka. Citovat
kokta7 Vloženo 28. Únor 2014 Vloženo 28. Únor 2014 motor je dobrej k upravě, já měl 2.0 TDI 103 kw a po zvýšení tady od motorpowera 144kw. jinak tady sem našel graf od motorpowera, co má po netu zveřejněný... Octavia 2.0TDI CR 81kw.pdf jinak to pak jede po upravě nějak takto: 1 Citovat
Lukáš Stahoň Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Super práce díky za odkaz určitě to příjde na řadu záleži na financích přeci jen to už je větší obnos na jednou ale za tu parádičku musím šetřit no ...pořád jou důležitější věci jako bydlení atd... ale na miláčka jak tohodle tak tu moju dvounohou lásku se nesmí šetřit. Je třeba o ně mít péči 1 Citovat
bigfin Vloženo 20. Březen 2014 Vloženo 20. Březen 2014 Zdravím, já si to nechal odladit v Kladně. Po úpravě (viz příspěvek výše) už mám najeto přes 15000 a pořád si to užívám : o ) Citovat
stejski Vloženo 16. Duben 2014 Vloženo 16. Duben 2014 to víš že jo, reklamu máš už na jiným fóru tak tady nepruď. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=132014 Citovat
bigfin Vloženo 17. Duben 2014 Vloženo 17. Duben 2014 (editace) ad stejski To byla reakce na můj příspěvek? Upřímně jsem si myslel, že toto fórum nebude plné zakomplexovaných či o kšeft se bojících týpků, ale patrně jsem se mýlil. Nejdříve "Mr. motorpower" se svou skutečně věcnou reakcí na můj první příspěvek a teď tohle individuum. Pokud umí stejski číst, pak má možnost zjistit, že se mě kokta7 ptal na autora "mé" úpravy (..původně zcela bez mé reakce). Mimochodem nezmínil jsem žádné jméno firmy a navíc v Kladně a jeho okolí jsou minimálně dvě místa, kde si lze nechat upravit ECU atd. Mám pocit, že tu nikdo nemá větší reklamu než "Mr. motorpower". Jsem obyčejný laik v oboru, který si nechal upravit svou OII facelift s motorizací 2,0 TDI CR 81kW (která by měla být navíc patrně předmětem zdejších příspěvků.....). Přiznávám se, začíná mi asi unikat smysl tohoto fóra. Na základě reakcí mám skoro pocit, že si tu jen pánové hájí svůj kšeft. ad téma Před klasickou úpravou jsem vyzkoušel i "RaceChip" a byl jsem spokojen (používán nepřetržitě cca od 15000 km do skutečné úpravy ECU). Ty uvedené hodnoty mám z protokolu (RaceChip demontován den před úpravou..takže původní hodnoty jsou na protokolu s orig. nastavením), který mi dali po úpravě. Bohužel nemám evidentně šanci se tu o něco podělit, protože se na mě vrhla smečka (zatím naštěstí jen dva: o ) přispěvatelů. Navíc vzhledem k ostatním sdíleným výsledkům nevidím na hodnotách "mé" úpravy nic bizarního. A ještě vkládám jeden poznatek z praxe. O víkendech proháním pravidelně nové Superb Combi 2,0 TDI 125 kW (bohužel je to automat) a rozdíl v dynamice obou vozů je citelný (Hmotnostní rozdíl si uvědomuji!). Moje upravená OII s manuálem je na tom "výrazně" lépe a to hlavně ve vyšších rychlostech. Mimo jiné mi ten automat přijde neúsporný, protože točí na 6ku při 80 km/h cca 1500 ot., což má OII dává na 6ku někde mezi 90 až 100 km/h. Ještě přikládám má dvě videa... Editováno: 17. Duben 2014, autor: bigfin Citovat
sysa Vloženo 22. Duben 2014 Vloženo 22. Duben 2014 Ahoj, taky vlastním 2,0 TDI CR 81KW a chtěl bych se zeptat jak hne načipování se spotřebou. Děkuju Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.