Přejít na obsah

cukanie, škubanie motora


Doporučené příspěvky

Zdravím borci. Od času kedy som kúpil moju Fábiu 1.9TDI elegance riešim dlho jednu vec. Má nabehaných 160 tisíc r. v 2001. Bola kupovaná z hruba pred rokom. Ked jednoducho idem a pustím plyn a pridám škubne z motom resp. v momente ked začne brzdiť motor škubne z autom. Musím veľmi ale veľmi jemne prídávať plyn aby to nebolo ako tak cítiť.Takisto to robí aj ked sa rozbieham a pomaly púšťam spojku akokeby niečo čo sa otáča alebo motor ako celý v uloženiach do niečoho tvrdého buchne. Ked motor zaberá a vyradím, pustím spojku a pri padaní otačiek na zakladné cukne v motore a zase ked dám rychlosť pri pušťaní spojky teda ked začne zaberať cukne z motorom celým autom. Robí to aj vtedy ked idem na rýchlosti auto ťahá a ked pustím plyn a v momente ked začne brzdiť motor škubne z autom resp. motorom. Asi to možno poznáte aj zo starých autobusov. Mám takého tušáka že to budú nejaké silentbloky na motore prípadne prevodovke neviem ako to tam je uložené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a škubne to skutečně nebo jen klepne/bouchne? každopádně zkontroluj reakční vzpěru zespod (spojuje přes gumové uložení motor s nápravnicí), jestli není urvaná.

jinak při těch kilometrech už taky můžou být někde v hnacím řetězci vůle, takže je celkem normální, že při prudkém puštění nebo přidání plynu, dojde ke "kovovému" klepnutí. mě to tak dělá a nikde problém není. zkrátka vůle jsou už větší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aj to škubne aj to klepne a dosť nepríjemne, ked sa potrebujem rýchlejšie rozbehnuť tak to klepe dosť a počujem to aj cez zavreté okná netobôž ked sú otvorené.....okej ked budem mať tento víkend chvílu čas pojdem na rampu a pojdem do pozrieť.....no aj to ma napadlo žeby mohla byť vôľa v hnacom reťazci lenže tam je vôľa minimálna ked mam zvdihnuté auto na zdviháku a zaradenú rýchlosť koleso sa mi moc nehýbe možno tak 5 cm po priemere vonkajšom. fajn dakujem za rad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mrkni na tu vzpěru, rampa netřeba, jsou tam jen dva šrouby = plastovej kryt pod motorem dolu a tuším 2 x 17, vyndej vařeku, na obrázku máš červeně vykroužkovanej silentblok (gumu) co nesmí být potrhaná....

už jsem jí dvakrát měnil (ne u sebe :) ) a dokáže to udělat pěknej bordel (první viz tvůj popis - klepání , ťukání, škubání...pak vybrace a nakonec mrdy jak blázen)

post-25532-0-44581400-1336848574_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...