Přejít na obsah

O2 - 1.6 FSI (BLF) problémy, maximální zoufalství :-(


Point774

Doporučené příspěvky

Ahoj,

dnes se mi povedlo mluvit s člověkem (ne ze ŠA, nebo servisu), který zdá se o motorech něco ví a ten mi řekl asi toto. Zvoní to s největší pravděpodobností proto, že při akceleraci dochází k rozvibrování pístu ve válci (je otázkou, jestli je to problém paliva, případně spalováním na hranici zápalnosti, vstřiků – prostě nedojde k zapálení na ideálním místě ve válci) píst pak při tom zavibrování zvoní patkami o stěny válce. Příčinou je pak pravděpodobně nevhodná konstrukce pístu (motoru), nebo to, že byly povoleny příliš veliké tolerance. Další možná příčina jsou kroužky s velikou tolerancí, opotřebením …. Rozebírat to je prý blbost, tedy pokud není známo to, co to vyřešilo u jiných aut která to nedělají. Myslím si, že u jiných co to nedělá, se prostě do výroby dostaly díly s větší přesností, nebo se změnila konstrukce čehosi. Já sám vím určitě o 1,6FSI, které se takto neprojevují.

Hydroštěly to prý s největší pravděpodobností nejsou.

Tak to jen co jsem vypátral.

V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam RV. 2006 , porad to zvoni , tankuji jen Vervu , tak nevim premyslel jsem o nejakem aditivu , ze by se ty ventily procistily , ale to je asi zbytecny , jsem vazne zvedavej , jestli se ti poradi skodovku zlomit , aspon za to vedet , co s tim je by to stalo , drzim palce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, mám problém se škubáním motoru (1.6 FSI, 85 kW, r.v. 2005). Když jedu na tempomat, tak mi ručička otáčkoměru jemně kmitá (ne vždy) a auto samo nepatrně zrychluje a zpomaluje. Děje se hlavně kolem 2000 ot, kdy auto jede volně po rovině....

A další problém... po studeném startu cca 30 sekund jsou otáčky motoru kolem 1400 ot a motor škube, pak je už vše OK a můžu jezdit celý den...

Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji za radu

Editováno: , autor: tester15
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,

po delší době opět pár slov k omylu 1,6FSI a O2 :-) ŠA nepovažuje zvonění motoru za výrobní vadu, doslovná citace:"Neshledali však, že by popisovaný, sporadicky vyvolaný projev byl v příčinné souvislosti s výrobní příčinou." Na další výtku, že rozhodně nejde o sporadický projev již nikdo nereagoval:-)

Aktuální stav je u mě teď takový, že auto má najeto cca. 170tis. km - a začala utíkat klima - autor. servis již 3x za 6 měsíců plnil full a i když jsem auto nechával v servisu cca. 14dní a moc jsem si přál, aby to před dovolenou opravili - tak jsem auto dostal zpět s tím, že je vše OK atd. atd. Výsledek, po 14 dnech prázdno a dovolená peklo.

Přidávám tedy opravu klimatizace k další úkonům, které ŠA a autor. servisy nezvládají. Dojezdím tedy nedávno měněný LL olej (to bude cca. 190tis. km) a auto půjde z baráku.

Hoj V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... k tomu zvonění, určitě půjde o ty vibrace pístů ve válci při tom prudkém zatížení - ale napadlo mě, jestli ta nerovnoměrná detonace nemůže mít souvislost se vstřiky?? Je totiž možné, že by takto mohl zvonit pouze jeden píst. Bohužel ani toto Vám ve ŠA nezjistí - nejdříve si to kup a pak to vyměníme....

Jen znovu pro všechny, kdo toto řeší - auto se chová naprosto ukázkově, když je studené - tohle všechno nastává až po zahřátí na 90 stupňů:-)

V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli má (měl) někdo stejný problém, který jsem již popisoval výše a našel řešení.... Když jedu na tempomat (i bez něj), tak mi ručička otáčkoměru nepatrně kmitá (když jedu po rovině, při jízdě do kopce je to OK) a auto samo nepatrně zrychluje a zpomaluje. Děje se hlavně kolem 2000 ot. Výkyvy jdou sledovat na otáčkoměru. Čistil jsem palivovou soustavu a měnil paliv. filtr - nic se nezlepšilo. Možná zkusím ještě svíčky... Díky za odezvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

jj tohle mě to dělá také, podle mě to má vše se vším souvislost - buď to bude dělat škrtící klapka, nebo vstřiky vs. benzín... už jsem tenhle Škodováckej šrot přestal řešit. Jak jsem psal, nikdo tomu nerozumí, neumí to opravit, takže dolítám olej a jde z baráku.

V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

A proč si jednoduše nezajedete přehrát soft ?

Já osobně - přehraný SW 2x od autor. servisu, podruhé upravený SW přímo od Škodovky MB. Ani jedna věc nevyřešena! Prostě jsou to odborníci, všichni mají jen plnou hubu keců, ale nikdo tomu evidentně nerozumí. Pravda ale je, že to kolísání kolem těch 2000ot. opravdu přestane a nebo není tak citelné v případě, že je EGR odpojený. A teď mě ještě po tom všem poslali slevovou knížku s keci o tom, jak si to mám nechat vše dělat v autor. servisu za super peníze a u odborníků :-))))

Hojte V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, chcem sa spýtať, či ako Ste problém vyriešili? Ja mám problém, že auto samo zrýchluje a spomaluje, len pocitovo, nie je to ani vidieť, ale cítiť, že to robí, bol som na výmenu oleja a filtrov, sviečok a svietila mi potom kontrolka ,, Systém kontroly výfukových plynov ´´ , môže to mať nejakú súvislosť? Dali to na Notebook a vymazali mi to, vraj to išlo vymazať a že ak sa to objaví znova mám prísť. Poraďte prosím, či Ste to nejako vyriešili, viem, že už sú to staršie príspevky. Budem vďačný za každú radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...