Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, budu rád pokud mně někdo poradí nebo odkáže, ale prolistoval jsem mnoho témat a nikde nenašel příčinu problému...

O co jde... Za jízdy se mi už dvakrát stalo, že najednou spadne otáčkoměr, motor běží dál, ale začne blikat mazání (plus zvuková signalizace) a rozsvítí se kontrolka ABS/ASR a kontrolka motoru

Po vypnutí zapalování a znovu nastartování vše zhasne, auto jede úplně normálně a svítí pouze kontrolka motoru, která zpravidla do jednoho až dvou dnů přestane svítit taky a za je třeba 500km klid

Jednou se mi to stalo po velkém dešti a přisuzoval jsem to vlhkosti v centrálním svazku - je odizolovaný na svolávací akci

Tenkrát jsem ho odizoloval ještě o něco, očistil kam to šlo a řádně prostříkal silikonovým sprayem.

Naposledny se mi to ale stalo za úplného sucha, teploty 30°C a nevím, kde by tedy mohla být příčina... budu vděčný za každý nápad či radu, co kde zkontrolovat...

díky za rady a odkazy! ;)

Hodit to na diagnostiku a budeš chytřejší, bez toho se asi moc nepohneš. Co se týče toho ABS/ASR, tak zkontroluj pojistky na boxu u akumulátoru, popř. vytáhni a očisti.

  • Autor

Tam jsou taky nejaky pojistky jo? :D to jsem ani netusil, muzes mi kdyztak klidne i do posty popsat kde je tam najdu? Jinak ABS a ASR po znovunastartovani zhasnou a funkce by mela byt ok... na diagnostiku asi zajedu ke znamymu, at mi to prolitne a uvidime no...

Na akumulátoru máš takový černý umělohmotný box, který když otevřeš, tak uvidíš pojistky. Ale to nevyřeší Tvůj stěžejní problém.

  • Autor

Na akumulátoru máš takový černý umělohmotný box, který když otevřeš, tak uvidíš pojistky. Ale to nevyřeší Tvůj stěžejní problém.

ok diky, tak to asi nevyresi, ty budou ok, tady bude problem zrejme v nejakem cidle nebo ve vedeni k nemu...akorat nechapu proc se tak sporadicky vyskytne a zmizi

Něco podobného mi dělal snímač otáček, spadly na nulu, rozsvítilo se mazání a restartoval se palubní počítač. Stalo se mi to za jízdy, snad jsem ani nezastavil. Stačilo na něm prostříknout kontakty a jezdí se v pohodě dál. Víc kontrolek ale nesvítilo a ASR nemám.

  • Autor

No to by mohlo byt ono! Otacky prudce spadnou na nulu...obcas se mi to stalo i behem jizdy, ze treba na vterinu spadl otackomer uplne na nulu a hned zase vyskocil, motor jen skubl a jelo se dal....kouknu jestli ho najdu :D a prostriknu kontakty, pripadne uvidim, jestli ho napraska VAG :D

  • Autor

Tak jsem tu s novymi poznatky z diagnostiky ;)

Takze: Byla tam ulozena stara chyba, jedna jedinna - 16706 Čidlo otáček motoru (G28) - žádný signál

Po vymazani se uz znovu neobjevila a pak prisla ta zajimava cast :D nevedel jsem, ktere cidlo z tech dvou to je a sundali jsem horni dekl (filtrbox)

Tady se podle me nachazi jedno z nich (vpravo, černé platové z vrchu motoru) a odpojil jsem ho a znovu nastartoval - cekal jsem ze naskoci bud ta sama chyba, nebo jina a vedeli bychom, ktere z nich to je - ale nestalo se vubec nic :D auto vubec nezaregistrovalo, ze je odpojene a ani na vagi nic nevybehlo...nechapu :D

poradi nekdo ktere cidlo to tedy je a zda je mozne, ze je spatny kontakt, nebo postupne odchazi? diky...

  • Autor

Nebo aspon kdo vi, ktery z tech cidel je G28 (hridele nebo vacky) a kde ho u 1.4 16V 55Kw najdu :) diky!

Čidlo otáček motoru snímá setrvačník - a čidlo vačky je na konci vačkového hřídele tzn. v hlavě motoru.

Vono je to tak chytrý,že když odejde jedno čidlo,tak si to vezme impulzy z druhýho a když i to nedává nic, tak tomu prej stačí na nouzový režim impulzy z alternátoru.

Mě se v poslední době zase stává, že když ráno nastartuju, vyjedu z garáže, zavřu garáž, otevřu bránu, vyjedu a zavřu bránu, tak auto bublá a pomalu si samo zvedne na chvíli nepatrně otáčky, pak zase klesnou, pak zase zvednou a klesnou, tak třikrát nebo čtyři krát za sebou, někdy i chvíli po rozjetí, ale pak už celý den v pohodě. Tak nevím, jestli to mám řešit hned nebo až jak se to projeví dále.

Milanka: Vyčistit škrtící klapku.

Under: Díky, zkusím.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.