Publikováno Květen 27, 201213 r zdarek,mam fabii 1,4 50kw r.v.2000 a posledni dobou spatne tahne kopce drive za3 dnes 2 vymena svicek a filtru a stejne.na emisich to bylo hranicni mam najeto 130000????poradi nekdo dikes
Květen 27, 201213 r aha tak tim to asi nebude...... nicmene,.... zkousel si jestli to z vyfuku, kdyz je motor nastartovanej jakoby plyve a nebo jenom fouka ? mohl by byt totiz prespany vyfuk a nebo pak jestli neni neco se sanim nic jinyho me uz nenapada pak uz mozna nejaka elektronika
Květen 27, 201213 r Autor no on je malinko deravej vlnovec ale jelo to dobre.a co skr.klapka a nebo lamba sonda?a kdyz to necham napojit na diag.ukaze se zavada?????
Květen 27, 201213 r tak jako asi by to bylo nejlepsi,... jestli neco neukaze VAG....... ale tod otazka,.... uvidis no zkus to napichnout a uvidi se jestli neco vyhodi lambdy to nevim,... skrtici klapka, leda ze by byla zasrana ale to by se obevilo i na otackach mozna a taky na spotrebe
Červen 5, 201213 r Zdarec, mám ten samý problém. Auto mi při jízdě vůbec netáhne. Do 2 tisíc otáteček nejede a pak to zničeho nic vystřelí a jede jak hrom. Pak zase u 4 tis přestane táhnout. Když je auto studené problém není, po zahřátí se s tím nedá jezdit. Svíčky nové origo bosch, lišta zapalovací taky, klapa vyčištěna. Četl jsem všechny vaše názory a opravdu nevím čím začít ... :-(
Červenec 30, 201213 r Zdar, mam taky Fabii 1.4 MPI 50kw a měl sem ten samej problém, vůbec to netáhlo... Jak do kopců tak i na rovinkách to nebylo jako dřív. Když se sešlápl plyn, tak se to auto spíš dusilo, než aby zrychlovalo. Po napojení na počítač sem zjistil, že to byl snímač otáček kterej to auto tak dusil a oprava nebyla nijak nákladná.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.