Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

setkal se někdo s diagnostikou toho, že auto přestalo nad 2500 otáček plynule jet a diagnostika napsala vada: snímač otáček klikové hřídele? Závadu mi vymazali, auto krásně jezdí dál, ale prý nikdo neví jak dlouho....

řešení Škody: Nutná výměna polomotoru... respektive nutnost sehnat starší motor, protože Fabia II je již po záruce!!!! Auto má najeto 83.000 Km. ...ale Leasing stále běží :(:(

Kde mám proboha vzít 100.000 Kč na nový polomotor...a ten zase vydrží 83.000 km????

Kliková hřídel údajně chodí vodorovně (axiálně) a prý se tato závada nedá opravit, protože nelze vymezit klikovou hřídel, aneb je to nerozdělatelný a musí se vyměnit motor....

... není to trochu divný? Auto opravdu jezdí jako by se nechumelilo a údajně bude krásně jezdit do té doby, než se opět kliková hřídel posune a znovu se rozsvítí diagnostika motoru a žhavení....

Moc se mi to nezdá...abych u zánovního auta hned měnil motor 1,4 TDi 51 kw.....

...už jsem zoufalý, tak Vás tu co nejsrdečněji žádám o radu.

Děkuji mnohokrát

S.

No pokud se vyměnil jenom ten snímač, a auto jezdí plynule tak bych řekl že to bude tím snímačem, přeci kdyby byla hřídel posunutá tak by to dělalo stále...

Upraveno od SOLTEK

Na klikovou hřídel působí axiální síly pouze při vyšlápnutí spojky! Takže by se ti musela posouvat při každém sešlápnutí pedálu spojky. Jednoduchá kontrola- jeden šlape na spojku a druhý sleduje případný pohyb přední řemenice na klikovém hřídely.

  • Autor

Děkuji za odpověď. Taky sio myslím, že to bude pouze ten snímač...snad. Děkuji moc THORINe, ten nápad se spojkou je geniální, hned jak přijedu domů to jdu testnout :) :) :)

  • 2 měsíce později...

tak tohle je divna diagnoza na axialnich loziskach se nastavuje vule tak 2az 3 stovky takze kazda klika ma vuli ale tahle vule nejde videt okem ale jen zmerit hodinkami

dale haluv snimac na klice neni tak nachylny aby pri zvetseni vule na cca 0.5 mm axialne uz nebral preci kolo co snima je mnohem sirsi nejdriv by zacal tect nabo prosakovat olej

podle me je divny ten haluv nimac na klice bacha zazil jsem to nekolik rat delal si srandu jak se mu chtelo az se nakonec vymenil a byl klid jeste bych proveril konektor k tomu senzoru ne jen pohledem ale pripojit a skusit hybat s kabelazi atd jestli bude nejaka zmena nesmi byt zadna

Já bych při opakování závady jednoznačně vyměnil snímač přip. zkontroloval vedení jak piše lukasbrankan a pak teprve vymýšlel nějaké jiné řešení.

  • 5 měsíců později...
  • Autor

Ahoj, děkuji všem za rady. Auto má k dnešnímu dni najeto cca. 113.000 km a závada se naštěstí ještě neprojevila. Čekám na závadu, abych mohl vyměnit snímač otáček...čímž by se potvrdilo, že se opravdu jedná o něj. Při bližším zkoumání jak doporuči LUKASBRANKA1 jsme zjistili, že snímač je částečně rozlomený...díky moc.

 

Divné ovšem je, (když se stala porucha), že se vzala páka, strčila se vedle řemenicea dalo se klikovou hřídelí pohnout zapátky. Čemuž vůbec nerozumím.... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.