Scorpion1881 Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Dobrý den, setkal se někdo s diagnostikou toho, že auto přestalo nad 2500 otáček plynule jet a diagnostika napsala vada: snímač otáček klikové hřídele? Závadu mi vymazali, auto krásně jezdí dál, ale prý nikdo neví jak dlouho.... řešení Škody: Nutná výměna polomotoru... respektive nutnost sehnat starší motor, protože Fabia II je již po záruce!!!! Auto má najeto 83.000 Km. ...ale Leasing stále běží :( Kde mám proboha vzít 100.000 Kč na nový polomotor...a ten zase vydrží 83.000 km???? Kliková hřídel údajně chodí vodorovně (axiálně) a prý se tato závada nedá opravit, protože nelze vymezit klikovou hřídel, aneb je to nerozdělatelný a musí se vyměnit motor.... ... není to trochu divný? Auto opravdu jezdí jako by se nechumelilo a údajně bude krásně jezdit do té doby, než se opět kliková hřídel posune a znovu se rozsvítí diagnostika motoru a žhavení.... Moc se mi to nezdá...abych u zánovního auta hned měnil motor 1,4 TDi 51 kw..... ...už jsem zoufalý, tak Vás tu co nejsrdečněji žádám o radu. Děkuji mnohokrát S. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SOLTEK Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 (editace) No pokud se vyměnil jenom ten snímač, a auto jezdí plynule tak bych řekl že to bude tím snímačem, přeci kdyby byla hřídel posunutá tak by to dělalo stále... Editováno: 6. Červen 2012, autor: SOLTEK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 9. Červen 2012 Sdílet Vloženo 9. Červen 2012 Na klikovou hřídel působí axiální síly pouze při vyšlápnutí spojky! Takže by se ti musela posouvat při každém sešlápnutí pedálu spojky. Jednoduchá kontrola- jeden šlape na spojku a druhý sleduje případný pohyb přední řemenice na klikovém hřídely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scorpion1881 Vloženo 12. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Děkuji za odpověď. Taky sio myslím, že to bude pouze ten snímač...snad. Děkuji moc THORINe, ten nápad se spojkou je geniální, hned jak přijedu domů to jdu testnout :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasbranka1 Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 tak tohle je divna diagnoza na axialnich loziskach se nastavuje vule tak 2az 3 stovky takze kazda klika ma vuli ale tahle vule nejde videt okem ale jen zmerit hodinkami dale haluv snimac na klice neni tak nachylny aby pri zvetseni vule na cca 0.5 mm axialne uz nebral preci kolo co snima je mnohem sirsi nejdriv by zacal tect nabo prosakovat olej podle me je divny ten haluv nimac na klice bacha zazil jsem to nekolik rat delal si srandu jak se mu chtelo az se nakonec vymenil a byl klid jeste bych proveril konektor k tomu senzoru ne jen pohledem ale pripojit a skusit hybat s kabelazi atd jestli bude nejaka zmena nesmi byt zadna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Já bych při opakování závady jednoznačně vyměnil snímač přip. zkontroloval vedení jak piše lukasbrankan a pak teprve vymýšlel nějaké jiné řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scorpion1881 Vloženo 20. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Ahoj, děkuji všem za rady. Auto má k dnešnímu dni najeto cca. 113.000 km a závada se naštěstí ještě neprojevila. Čekám na závadu, abych mohl vyměnit snímač otáček...čímž by se potvrdilo, že se opravdu jedná o něj. Při bližším zkoumání jak doporuči LUKASBRANKA1 jsme zjistili, že snímač je částečně rozlomený...díky moc. Divné ovšem je, (když se stala porucha), že se vzala páka, strčila se vedle řemenicea dalo se klikovou hřídelí pohnout zapátky. Čemuž vůbec nerozumím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.