Přejít na obsah

1,4 TDI, kliková hřídel, výměna motoru...ale kdeže...


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

setkal se někdo s diagnostikou toho, že auto přestalo nad 2500 otáček plynule jet a diagnostika napsala vada: snímač otáček klikové hřídele? Závadu mi vymazali, auto krásně jezdí dál, ale prý nikdo neví jak dlouho....

řešení Škody: Nutná výměna polomotoru... respektive nutnost sehnat starší motor, protože Fabia II je již po záruce!!!! Auto má najeto 83.000 Km. ...ale Leasing stále běží :(:(

Kde mám proboha vzít 100.000 Kč na nový polomotor...a ten zase vydrží 83.000 km????

Kliková hřídel údajně chodí vodorovně (axiálně) a prý se tato závada nedá opravit, protože nelze vymezit klikovou hřídel, aneb je to nerozdělatelný a musí se vyměnit motor....

... není to trochu divný? Auto opravdu jezdí jako by se nechumelilo a údajně bude krásně jezdit do té doby, než se opět kliková hřídel posune a znovu se rozsvítí diagnostika motoru a žhavení....

Moc se mi to nezdá...abych u zánovního auta hned měnil motor 1,4 TDi 51 kw.....

...už jsem zoufalý, tak Vás tu co nejsrdečněji žádám o radu.

Děkuji mnohokrát

S.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na klikovou hřídel působí axiální síly pouze při vyšlápnutí spojky! Takže by se ti musela posouvat při každém sešlápnutí pedálu spojky. Jednoduchá kontrola- jeden šlape na spojku a druhý sleduje případný pohyb přední řemenice na klikovém hřídely.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

tak tohle je divna diagnoza na axialnich loziskach se nastavuje vule tak 2az 3 stovky takze kazda klika ma vuli ale tahle vule nejde videt okem ale jen zmerit hodinkami

dale haluv snimac na klice neni tak nachylny aby pri zvetseni vule na cca 0.5 mm axialne uz nebral preci kolo co snima je mnohem sirsi nejdriv by zacal tect nabo prosakovat olej

podle me je divny ten haluv nimac na klice bacha zazil jsem to nekolik rat delal si srandu jak se mu chtelo az se nakonec vymenil a byl klid jeste bych proveril konektor k tomu senzoru ne jen pohledem ale pripojit a skusit hybat s kabelazi atd jestli bude nejaka zmena nesmi byt zadna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj, děkuji všem za rady. Auto má k dnešnímu dni najeto cca. 113.000 km a závada se naštěstí ještě neprojevila. Čekám na závadu, abych mohl vyměnit snímač otáček...čímž by se potvrdilo, že se opravdu jedná o něj. Při bližším zkoumání jak doporuči LUKASBRANKA1 jsme zjistili, že snímač je částečně rozlomený...díky moc.

 

Divné ovšem je, (když se stala porucha), že se vzala páka, strčila se vedle řemenicea dalo se klikovou hřídelí pohnout zapátky. Čemuž vůbec nerozumím.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...