Přejít na obsah

lukasbranka1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lukasbranka1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. pridam jenom jde o specifikci 50501 a vyse hlavne to koncove 01 znamena pro PD motory pokud tam neprijde tak hrozi poskozeni vacky zdvihatek atd.u pd motoru jsou velike tlaky na ovladni vahadla vstrikovaciho elementu a oleje s koncem 01 jsou na toto aditivovane 50700 jde o nejvyssi kvalitu pro filtry castic tam jde o podil pevnych nespalitelnych castic v oleji a to ma velky vliv na jeho zivotnost jinak pro mazani tohostejneho motoru staci pro motory pd nevyhoda oleju 50700 je v tom ze se odparujou a je potreba je hlidat a dolivat jakmile jsem dal 50501 castrol tak se nestraci menim olej rocne nemam filtr castic
  2. tak tohle je divna diagnoza na axialnich loziskach se nastavuje vule tak 2az 3 stovky takze kazda klika ma vuli ale tahle vule nejde videt okem ale jen zmerit hodinkami dale haluv snimac na klice neni tak nachylny aby pri zvetseni vule na cca 0.5 mm axialne uz nebral preci kolo co snima je mnohem sirsi nejdriv by zacal tect nabo prosakovat olej podle me je divny ten haluv nimac na klice bacha zazil jsem to nekolik rat delal si srandu jak se mu chtelo az se nakonec vymenil a byl klid jeste bych proveril konektor k tomu senzoru ne jen pohledem ale pripojit a skusit hybat s kabelazi atd jestli bude nejaka zmena nesmi byt zadna
  3. doporucim http://www.xtuning.cz/ ti vedeji co delaji zadny problem upravuji primo program v konkretni jednotce zadne pred prichystane veci nebo jen jedna mapa ale vsechny mapy co je potrebe u me tak 15 map a jede jak super
  4. panove tak nevim ja se zivim opravami traktoru u vsech od o2000 jsou variabilni turba comonraily atd .ty hodnoty na vstrikach mi nikdy nepotvrdily spatnou kompres vzdy to bylo ve vstrikovaci pokud je poslu na kontrolu tak zacpany vstrikovac je fakt blbost ale stane se to ze vlivem ceske nafty se vstrik uvnitr opotrebi a nafta odchazi do odpadu ale motorova jednotka toto nevi vi ze uhlove zrychleni z toho daneho valce je mensi a tim padem prida na delce vstriku s toho samozdrejme bude vetsi spotreba ale jen na pc auta skutecnost bude jina mam fabii 14TDI 59KW cipla na 77KW jede skvele psala na volnobehu 0.3 -0.5 a ted pise malinko vic ale celkova spotreba stoupla na dlohodoby prumer 5.7 L a to mi prijde divne bezne jsem jezdil okolo 5.2 L zatim jsem neresil a vag nemam stve me to musim nekoho najit a potestovat kde je chyba co treba teplomer nasavaneho vzduchu
  5. koupil jsem faku 2 uz s 148 000km a o loziskach nevim zatim jsou v klidu ted mam pres 150 000km kosti jsem menil ale klepani s napravy jima nebylo je to hornim ulozenim tlumicu zadna tragedie slyset je to jen na velikych hrbolech jinak je klid takze az bude vice casu tak ty horni ulozeni i s lozisky vymenim
  6. 1.4 tdi 59kw dlohodoba vcetne zimy 5.8 najeto 150000km jezdim kratke trasy kolem 12km pri koupi tam byla dlouhodoba spotreba 4.4 l nevim kde to kdo dokazal je pravda ze pri ustalene 90kmh pise kolem 3.5l
×
×
  • Vytvořit nový...