Publikováno Červen 11, 201213 r Dobrý den, mám fabii 44 kw na plyn, teď dělám hlavu, kterou budu mít sníženou o 0,5 mm, a budu tam dávat z 50 kw fabie sací potrubí. Zajmalo by mě jestli musím upravit ŘJ a plyová jednotka se přizpůsobí, nebo jestli žádné úpravy s ŘJ dělat nemusím? A je v hodné pro plyn přímý filtr (kužel), nebo sportovní vložka do airboxu?
Červen 12, 201213 r doplň ještě o info, co máš za systém, zda podtlak, nebo sekvenc, pak ti montážníci určitě odpoví
Červen 12, 201213 r Ahoj, ostatní ti určitě poradí lépe, ale já mám taky podtlak a vyndal jsem si takový molitan z díry na sání pod přední maskou a v rychlosti nad 80km/h mi nedržel volnoběh. Konzultováno s montážníkem LPG a pochopil jsem to tak, že podtlak je napevno nastavený na volnoběh a tímhle měl asi moc chudou směs?... Tak nevím, jek s tím kuželem...
Červen 12, 201213 r Jo taky jeden co má podtlak od Lovteku, kteří ladí zákazníkům vozidle ponožkama v sání, na to jsou lovťáci specialisti....musím se zasmát, už jsem to několikrát viděl....je to jen o nastavení, ale jestli to jednotka plynu umožnuje....vše se dá nastavit...
Červen 12, 201213 r Zdravíčko, předpokládám, že ta Fábia je ještě bez EOBD. Osobně nevidím problém s tou sníženou hlavou a sáním z 50kW. I když si nejsem nějak logicky jistý, co se tou výměnou sání "zlepší". Nicméně ten nový sportovní filtr bych si z mé strany asi ještě promyslel.....pokud by tam bylo vstřikování LPG tak bych to neřešil, ale co se týče směšování LPG je to trochu složitější. Jinak pánové, řešil sem Fabii 1,2 bez LPG. Najeto 52 000km, tlaky na válcích - 12bar ; 6bar ; 4,5bar
Červen 13, 201213 r zajímalo by mě proč doopravdy ty motory 6V tak trpí... jinak na obhajobu - BMD 122 000km z toho 4 500km lpg, olej po 15 000 km a na motoru se nic nedělalo..tuk tuk a tlaky před montáží plynu 12,5/12,5/13
Červen 13, 201213 r to přece není možný... že zatím.. už delší dobu nejsem žadný rally jezdec ale tem motor dostávál takový karate... viz Mohelnice - Olomouc celou dobu plnej a to bylo tak 2krát do měsíce 2 roky.
Červen 19, 201213 r Prej snad když to auto jezdí couračky a dokonale s neprohřátým motorem.....prej údajně přes EGR (jestli ho vůbec má) se maj nějaký sračky vracet zpět do sání a nedělá to dobře ventilům. To je prej podle jednoho známýho
Červen 19, 201213 r problém je ten kat hned za výstupem z motoru, navíc před blokem motoru, při rozpálení a starším motoru motor nasává zlehounka částečky z katu(jako vratné vyplachování u 2 taktu s laděným výfukem a ty pak ničí motor.....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.