Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, mám fabii 44 kw na plyn, teď dělám hlavu, kterou budu mít sníženou o 0,5 mm, a budu tam dávat z 50 kw fabie sací potrubí. Zajmalo by mě jestli musím upravit ŘJ a plyová jednotka se přizpůsobí, nebo jestli žádné úpravy s ŘJ dělat nemusím? A je v hodné pro plyn přímý filtr (kužel), nebo sportovní vložka do airboxu?

doplň ještě o info, co máš za systém, zda podtlak, nebo sekvenc, pak ti montážníci určitě odpoví

  • Autor

Mám systém lovtec, a plyn mi vede do sání před klapku.

  • Autor

A jak teda s tím filtrem a řj, prosím o rady.

Ahoj, ostatní ti určitě poradí lépe, ale já mám taky podtlak a vyndal jsem si takový molitan z díry na sání pod přední maskou a v rychlosti nad 80km/h mi nedržel volnoběh. Konzultováno s montážníkem LPG a pochopil jsem to tak, že podtlak je napevno nastavený na volnoběh a tímhle měl asi moc chudou směs?...

Tak nevím, jek s tím kuželem...

Jo taky jeden co má podtlak od Lovteku, kteří ladí zákazníkům vozidle ponožkama v sání, na to jsou lovťáci specialisti....musím se zasmát, už jsem to několikrát viděl....je to jen o nastavení, ale jestli to jednotka plynu umožnuje....vše se dá nastavit...

Zdravíčko,

předpokládám, že ta Fábia je ještě bez EOBD.

Osobně nevidím problém s tou sníženou hlavou a sáním z 50kW. I když si nejsem nějak logicky jistý, co se tou výměnou sání "zlepší". Nicméně ten nový sportovní filtr bych si z mé strany asi ještě promyslel.....pokud by tam bylo vstřikování LPG tak bych to neřešil, ale co se týče směšování LPG je to trochu složitější.

Jinak pánové, řešil sem Fabii 1,2 bez LPG. Najeto 52 000km, tlaky na válcích - 12bar ; 6bar ; 4,5bar

zajímalo by mě proč doopravdy ty motory 6V tak trpí... jinak na obhajobu - BMD 122 000km z toho 4 500km lpg, olej po 15 000 km a na motoru se nic nedělalo..tuk tuk a tlaky před montáží plynu 12,5/12,5/13

to přece není možný... že zatím.. už delší dobu nejsem žadný rally jezdec ale tem motor dostávál takový karate... viz Mohelnice - Olomouc celou dobu plnej a to bylo tak 2krát do měsíce 2 roky.

Prej snad když to auto jezdí couračky a dokonale s neprohřátým motorem.....prej údajně přes EGR (jestli ho vůbec má) se maj nějaký sračky vracet zpět do sání a nedělá to dobře ventilům. To je prej podle jednoho známýho

problém je ten kat hned za výstupem z motoru, navíc před blokem motoru, při rozpálení a starším motoru motor nasává zlehounka částečky z katu(jako vratné vyplachování u 2 taktu s laděným výfukem a ty pak ničí motor.....

Paule, šestiventily EGR nemají, jen 12V a to jen do FL

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.