Říjen 12, 200618 r Nedostáva viac zmesi. Dostáva bohatšiu zmes. Už to nie je sytič. Sytič bol kedysi, keď sa klapkou privrelo samie vzduchu. Dnes sa už pomer paliva pripravuje presne podľa teploty motora, nasávaného vzduchu, tlaku, otáčkach motora ... Ale faktom je, že po naštartovaní je zmes bohatšia, teda obsahuje viac paliva na rovnaké množstvo vzduchu ako u zahriateho motora, lebo steny valcov sú studené a isté množstvo paliva sa na studených stenách vyzráža. Prečo tankuješ do HTP V-power racing? Máš na motore nejakú brutálnu úpravu, ktorá výrazne zvyšuje výkon a máš zvýšený kompresný pomer, alebo prečo?
Říjen 12, 200618 r Autor Prečo tankuješ do HTP V-power racing? Máš na motore nejakú brutálnu úpravu, ktorá výrazne zvyšuje výkon a máš zvýšený kompresný pomer, alebo prečo? No skusil som dve nadrze natankovat V-power RACING v tom ze to obcasne hrkanie motora prestane.... ale stalo sa to len raz za tie dve nadrze tuky tuk...moc to nepomohlo....Autiko sa mi zdalo take zivsie hlavne od 100km/h do 130....ale inak je to iba drahe palivo .... Vraciam sa spet k 95 Upraveno Říjen 12, 200618 r od TiGeRZ
Říjen 12, 200618 r Moja skusenost s V-power RACING a s motorm 1.2 47KW je iba dobra. Ked som natankoval tento benzin tak som mal ovela zivsie auto ako s 95kou.
Říjen 13, 200618 r no mne to sem tam robi za studena, benzin je kvalitny, jedine Shell, ale niekde mi niekto vravel ze palivovy filter sa na Fabke nemeni? po zahriati ide jak síp no ale na skakaci benzin som bol zvyknuty z mojej Lady 2101 super vozitko mimochodom. takze ste presvedceny ze to je filter?
Říjen 13, 200618 r Prečo tankuješ do HTP V-power racing? Máš na motore nejakú brutálnu úpravu, ktorá výrazne zvyšuje výkon a máš zvýšený kompresný pomer, alebo prečo? ja tiez sem tam natankujem V power racing a rozdiel je poznat. ato je zivsie, lepsie ide do otacok a akceleruje, no ale to viete ja ma stvorvalcek hehe to je ina kava inak ake mate skusenosti s palivomerom? pretoze mne sa zda ze ten je dost ale fakt dost informativny, ak mam rucicku uplne dole, prejdem este 50km v meste.
Srpen 12, 200916 r Zistujem problem na aute. Ked nastartujem studeny motor a dupnem na plyn, auto taha ako diabol na vsetkych prevodovych stupnoch. Po nejakom case ked sa motor ohreje tak auto akokeby stracalo vykon a uz netaha tak ako za studena. Ma niekto napad preco to tak je? Motor je 1,2 47KW + sport. filter Pises ze mas sportovy filter. Mas otvoreny, ci len sportovu vlozku vsadenu s airboxe? Cim studensi nasavany vzduch, tym lepsie spalovanie, tym vacsi vykon. Ak ti nasava moc teply, tak vykon je slabsi. Preto je aj vyustenie airboxu pri maske.
Srpen 13, 200916 r Kamo na co sem prispievas, toto je vlakno stare uz 3 roky a nikto sem uz 3 roky neprispieval
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.