Publikováno Červen 17, 201213 r Zdravím, chci se zeptat zda jste někdy měli problém že po startu vám vylítli otáčky na 2tisíce pak okamžitě spadnou a drží na cca 1100 otáček, a třeba až po 10 minutách spadnou na standartních 900. Občas mi to po startu i bez toho vylítnutí a kolikrát i po hodině jízdy někde zastavím vše v pohodě 900ot a zničeho nic zase na 1100 Poraďtě prosím
Červen 17, 201213 r chtělo by to VAG, ale klidně to může být KO čidlo teploty motoru...ale bez VAGu ani ránu
Červen 20, 201213 r Autor Tak sem dneska koukal při startu a i přesto že bylo venku 35 stupňů tak před startem se rozvítílo žhavení cca na 5s... Může to být tim čidlem? Diagnostika žádnou chybu neukazuje
Červen 21, 201213 r tak se koukni ve vagu do měřených hodnot (motor a pak skupina 007), kde si najdeš teplotu vody (ve 4. poli) a zkontroluj, jestli před prvním startem je plus/minus stejná jako teplota okolí. zároveň tam uvidíš i teplotu paliva i vzduchu v sacím potrubí - měly by se pohybovat taky plus minus stejně (pokud auto stálo třeba přes noc) Upraveno Červen 21, 201213 r od boobika
Červenec 15, 201213 r Autor Tak sem koukl do hodbnot co ukazuje řídící jednotka (přes Torque a Bluetooth OBD 2), opravdu to bylo čidlo chadící kapaliny (ukazovalo hodnotu -15C) Tak sem ho objednal a vyměnil. Nejdříve sem teda nedopatřením vytáhl čidlo teploty nafty ale druhá volba už byla správná A teď už je po problému. Děkuji za Vaše cenné rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.