Publikováno Červen 26, 201213 r Dnes jsem vypozoroval, že po zahřátí motoru se nevrací po vyřazení plynule otáčky na volnoběh. Klesnou na cca 1.500 otáček/min., tady se na 2-3 sekundy zastaví a pak teprve klesnou na volnoběžné. Motor 1,2 HTP 51kW. Čím to může být? Ještě doplňuji, že ŘJ byla v servise flashovaná on-line na poslední verzi sw. Upraveno Červen 26, 201213 r od marvar
Červen 27, 201213 r jak dlouho jsi od flashe? u alfy mi to tohle delalo cca 1000km po reset adaptivnich hodnot motoru nebo po resetu adaptivnich hodnot skrtici klapky. Jak se hodnoty ulozily znovu, otacky okamzite padaly.
Červen 27, 201213 r Autor Od flashe mám ujeto cca 50 km. Za studena je to o.k. Po zahřátí motoru se doba, kdy motor zůstane pár sekund viset na cca 1500 otáčkách prodlužuje. Nemám ale jistotu, zda po fleshování ŘJ udělal servis reset nebo adaptaci klapky. Třeba si to časem sedne samo?
Červen 27, 201213 r U 1,2 to môže byť zapnutou klimatizáciov, robí to aj mne, ale ako pišem, len pri klíme.
Červen 28, 201213 r No myslím si že 1000 km na uložení nových hodnot, je docela hodně. Co jsem četl stane se tak po ujetí 10 km, na jedné Felicii to dělala chyba v řídicí jednotce. Je vyčištěna škrticí klapka? Protože když chceš vymazat adaptační hodnoty tak musíš mít čistou klapku, jinak se nastaví špatně. Upraveno Červen 28, 201213 r od VAG BoBo
Červen 28, 201213 r Niečo je určite špatne ... Ja mám ten istý motor aj s klímou a nikdy mi to nerobilo.
Červenec 23, 201213 r No myslím si že 1000 km na uložení nových hodnot, je docela hodně. Co jsem četl stane se tak po ujetí 10 km, na jedné Felicii to dělala chyba v řídicí jednotce. Je vyčištěna škrticí klapka? Protože když chceš vymazat adaptační hodnoty tak musíš mít čistou klapku, jinak se nastaví špatně. ale tech x km je prave pro adaptaci skrtici klapky - pokud provede pouze vymaz hodnot, bez nasledneho zakladniho nastaveni. U alfy to bylo poznat, zvukem motorku SK pri vypnuti zapalovani. Pokud jsem provedl zakladni nastaveni, motorek po vypnuti nevrcel.
Červenec 23, 201213 r Tak samozřejmě že když vymažu adaptační hodnoty, tak provedu základní nastavení škrticí klapky.
Listopad 11, 201212 r Autor ŘJ motoru je bez závad. Klapka je adaptována, také bez závad. Po zahřátí motoru ale začnou otáčky špatně klesat. V oblasti kolem 1600-1900 ot./min. se klesání většinou na pár vteřin pozastaví. Pak následuje pomalé spadnutí otáček na volnoběh. Kde hledat příčinu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.