Červen 1, 201312 r vyřešil jsem to tak, že jsem koupil dvě záslepky 5mm, jednu jsem dal na turbo a druhou na EGR. Na netu bylo, že verze EU3 nic hlásit nebudou, no samozřejmě se kontrolka rozsvítila Půl roku se jezdilo s kontrolkou, tento týden jsem to nechal SW vypnout, bo za chvíli to jde na stk
Červen 1, 201312 r EU3 nehlásí jen do určitýho roku. cca do 2003 asi. Mě nic nesvítí na 2001. EGR mám úplně venku a místo něj rovnou přírubu.
Červen 1, 201312 r kdyz sem na to koukal tak by fakt muselo jit ven pul motoru a to nevim jestli mi to za tu namahu stoji.
Červen 2, 201312 r co udela zaslepeni EGR u TDi se spotrebou? a vykonem? u JTD vseci kecali jak to jede lepe a zere stejne,ale opak byl pravdou. sem to mel asi 5x zaslepene a vzdy se nastval a vratil to. dival sem se na klapku a je cista asi to nekdo cistil ale turbo asi bude pekne zarostle.
Červen 2, 201312 r no ja si myslim,ze asi problem mam. nekdy se mi zda,ze vykon zakolisa a neni to,ze by to slo do nouzaku. to mi dela kdyz drzim plyn na podlaze to bude turbo nebo ventil preskoci vysoky tlak. jako me se do toho vrazet nechce do nejakych zaslepek a drbat se stim,ale zivost odspoda bych bral:D sem na to zasedlej:D
Červen 2, 201312 r Kdo jezdí krátký trasy nebo na spotřebu, tak EGR maká a snaží se napomoci ohřát motor a snižovat emise. Takže po zaslepení je horší ohřívání, nevim o kolik, neměl jsem možnost vyzkoušet. V mém případě se s autem jezdí z 99% trasy 50 a více km na jeden zátah, navíc 1,4 je slabá, takže se i rychleji ohřívá a nejde motor tak lehtat = sání se příliš nešpiní, ale i tak jsem rád, že jsem to zaslepil a do motoru jde čistý vzduch. Je to na každém, jak se rozhodne... Spotřeba nebo tah jsou nejspíš stejné.
Červen 3, 201312 r tak ohrivani to teda prodluzovat neci uz tak to ohrivam 15 km. zatim radej na nic neseham. zacal sem jezdit vic svizne a spotreba uz se mi nelibi
Červen 3, 201312 r já mam od zimy pořád zadělanou masku a asi to tak necham.. at se to co nejdřív ohřívá
Březen 7, 20205 r Zdravim přátelé, koupil jsem v kombi rv2004 1.9TDI 74kw dotaženou z rakouska, kde by mělo auto být v celkem dobrém stavu a 2 měsíce po koupi se tak auto i jeví, ale stabilně mi svítí oranžová kontrolky systému výfukových plynů. S autem jezdím pravidelně. při koupi jsem si kontrolky fakt nevšiml jinak bych to řešil a co si vybavuju, že se to objevilo možná po prvním natankování? ..myslim že ano. vyzkoušel jsem zatím 3 různé druhy nafty od té lepší až k horší (jakože mě napadlo že maj v rakousku rozmazlené auta na jinou naftu) ale nevím... rád bych to řešil prtoože jsem se dočetl že v takovém to stavu při rozsvícené této kontrolce řídící jednotka v nějakém pohotovostním provozním stavu a že to jinak žere atd. atd. nevím co je na tom pravdy, ale e pravda že mě provokuje už a furt na ní musim koukat a přemýšlet o ní. jak řikám auto se nijak zle nejeví. ani kouř z automobilu nijak zbarvený apod. nenapadá někoho něco? děkuji za názory
Březen 7, 20205 r A proč to nenecháš napíchnout aby ses dozvěděl co je špatně? Teď nedávno jsem kontrolku emisí řešil na O2 a psalo to EGR ventil průtok příliš malý. EGRu nakonec nic nebylo, byla jen poškozená podtlaková hadička co ho ovládá. Hadičku stačilo vyměnit a kontrolka se od tý doby nerozsvítila. Ale příčin může být víc a bez diagnostiky se neobejdeš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.